Vanavond leuke vrouw neuken

Voor alle hetero oproepen m.b.t. Erotic Cinema in Hilversum
Plaats reactie
neuksletjeutrecht

Vanavond leuke vrouw neuken

Bericht door neuksletjeutrecht »

Hoi wij zijn een stel en komen vanavond naar de bios toe zijn en nog veile jonge mannen die haar flink willen neuken ze is op zoek naar groot geschapen en lekker dik

We zijn er rond 19.00

Gr stel uitvutrecht
Markvdroos
Berichten: 2
Lid geworden op: 29 mar 2018 20:56
Geaardheid: hetero
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 37
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
Contacteer:

Re: Vanavond leuke vrouw neuken

Bericht door Markvdroos »

Hi, ik ben helemaal nieuw hier en wil graag binnenkort een keer komen naar Hilversum. Mochten jullie in de toekomst nog gaan, dan zou ik graag kennis maken. Misschien kunnen jullie mij een beetje rondleiden?
X Mark
Gebruikersavatar
driekeerpotent
Berichten: 615
Lid geworden op: 14 aug 2010 21:57
Geaardheid: bi
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 54
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
Geaardheid bij stel: Hij biseksueel
Locatie: uithoorn
Contacteer:

Re: Vanavond leuke vrouw neuken

Bericht door driekeerpotent »

Heb een heerlijke ervaring met jullie gehad. Als jullie tenminste dat stel waren. Donkere vrouw en lange blanke man.
Ik heb haar eerst lekker lang gevingerd in de bioscoop en nog gelikt. Een heerlijk strak kutje. Daarna verhuisden jullie naar de darkroom waar ik haar ook heerlijk geneukt heb. Wat een heerlijke mooie ronde billen heeft zij . Ik kwam eigenlijk nog snel klaar. Daarna neukte je partner je in de sling waar ik je hoofd ondersteunde. Het deed mij goed dat jullie mij niet afweerde omdat ik wat ouder ben.
Ik dank jullie beide voor dit heerlijke avontuur en hoop jullie nog eens te treffen.
Man,licht bi(pijpen voelen)trefwoorden:kaal,groot,gloryholes,voyeur,bekeken worden.
Plaats reactie
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 2 gasten