1e bezoekje?

Voor alle hetero oproepen m.b.t. Erotic Cinema in Hilversum
TravosletCoby
Berichten: 19
Lid geworden op: 08 dec 2008 22:09
Geaardheid: bi
Geslacht: Vrouw / Cis-vrouw
Leeftijd: 99
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een vrouw en zoek een STEL
Geaardheid bij stel: Zij biseksueel
Locatie: Tokio
Contacteer:

Re: 1e bezoekje?

Bericht door TravosletCoby »

Zo, zo, FemSubSletje, bekend van haar ruim 500 berichten op de site van een sexbios in het zuiden van het land (en meer dan 100 hier) Ja, ja, veel schrijven ook daar, vrijwel dagelijks: berichten, reacties en tegenreacties, bijna een full-time baan van "haar" (en "zij" niet alleen daar, "ze" werkt ook samen, laat ik het zo zeggen, en "ze" weet zelf wel met wie in dat opzicht!) Blijkt genoeg uit de site van die zaak. Moet je daar wel eerst een account aanmaken (anders kun je zelfs niet eens wat lezen aan berichten en dat is voor deze site van de bios in Hilversum dus anders) En FemSubSletje komt daar in het zuiden hooguit 1 x per jaar, bleek en blijkt uit de berichten op die site. Vreemd, wat bezielt deze "vrouw" vraag ook ik me af. Vreemd is ook, dat "ze" voor die zaak in het zuiden een heel ander standpunt heeft, nl. aankondigen zodat een iedere bezoeker met een account daar oproepen/aankondigingen kan zien, maar voor de zaak in H'sum heeft "ze" een ander standpunt voor nieuwelingen zoals Janine. Ik begrijp ook wel hoe dat komt....... (FemSubSletje denkt blijkbaar, dat iedereen wereldvreemd is) Groetjes van Travoslet Coby en tot spoedig. NB. Ik blijf trouwens achter de inhoud van mijn vorige bericht staan m.b.t. Janine.
pavus1
Berichten: 112
Lid geworden op: 08 aug 2009 13:12
Geaardheid: hetero
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 54
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
Geaardheid bij stel: Homo seksueel
Locatie: 't Gooi
Contacteer:

Re: 1e bezoekje?

Bericht door pavus1 »

En tot zover een stukje overbodige informatie van TravosletCoby......

Probeer nou toch eens 1 keer iedereen in z'n waarde te laten.

En aan Janine,
Gezien de ervaring van FSS denk ik dat je daar meer aan hebt dan de posts van TravosletCoby. Kijk eerst maar eens rustig zonder een aankondiging. Alvast veel plezier gewenst.

Groeten van Paul
Gebruikersavatar
FemSubSletje
Berichten: 141
Lid geworden op: 01 okt 2008 22:51
Geaardheid: hetero
Geslacht: Vrouw / Cis-vrouw
Leeftijd: 43
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een vrouw en zoek een MAN
Locatie: midden gelderland
Contacteer:

Re: 1e bezoekje?

Bericht door FemSubSletje »

Hele bijzondere informatie zelfs. Want ik ken geen sexbios in het zuiden, en ik schrijf en kom er al helemaal niet. Maar wie weet treed ik af en toe uit mijn lichaam en doe ik dus tijdens mijn dagelijkse werk en leven dingen waar ik zelf geen weet van heb, maar anderen dus schijnbaar alles van weten :lol:
Voor mij is er maar 1 bios en dat is de erotica. Maar mijn ideeen en gedachtes en standpunten zullen hoe dan ook altijd en overal en op elk moment van de dag hetzelfde blijven en zeker niet veranderen.

Maar goed. Lekker belangrijk dus. We weten weer wat we aan de informatie hebben en wat voor vlees we in de kuip hebben.

Janine en partner, lees analyseer en doe wat jullie het best lijkt en het prettigst voelt voor jullie.

Heel veel plezier en genot.

Gr. FSS
Ben een geile lekker gevulde 100% hetero vrouw die het heerlijk vind om als sletje gebruikt te worden. BDSM schuw ik niet, maar geen extremen. Klemmen, bondage, spanking, kaarsvet, andreaskruis, meerdere mannen tegelijk....hmmmmmm.
christofr7
Berichten: 49
Lid geworden op: 08 dec 2008 17:18
Geaardheid: hetero
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 68
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
Geaardheid bij stel: Beide hetero
Locatie: Nabij Eindhoven
Contacteer:

Re: 1e bezoekje?

Bericht door christofr7 »

Ik begrijp ook wel hoe dat komt....... (FemSubSletje denkt blijkbaar, dat iedereen wereldvreemd is) Groetjes van Travoslet Coby
Begripvolle mensen die een forum voor persoonlijke gevoelens gebruiken? Moeilijk hoor......

FSS ga gewoon lekker door en laat je niet 'pakken'.

xxx C
Janine
Berichten: 3
Lid geworden op: 01 jul 2010 11:30
Geslacht: Vrouw / Cis-vrouw
Leeftijd: 0
Waar ben je op naar zoek?: Wij zijn een stel en zoeken een MAN
Contacteer:

Re: 1e bezoekje?

Bericht door Janine »

Ja, daar was ik weer.. mekaar niet in de haren vliegen a.u.b. :geek:
Het was puur een informatieve vraag, zoals ik al zei; (toch)onaangekondigd komen we dan binnen. Onder de zomeroutfit sexy lingerie en Mark een sexy short, we verkennen de ruimtes en de mensen die er dan zijn, we gaan samen film kijken om in de stemming te komen, er is dus ook een darkroom met vanalles en een soort foyer en een matras?....
Daar moet 't dan gebeuren??.. 8-) Zoals jullie inmiddels wel door hebben probeer ik reacties uit te lokken hoe zoiets dan precies gaat :) , haha... we kunnen het ons nog steeds niet echt voorstellen dat we de stap echt gaan zetten.... En de spanning stijgt verder... :? XX
69lover
Berichten: 41
Lid geworden op: 08 jun 2010 21:14
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 38
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
Geaardheid bij stel: Zij biseksueel
Fetish: Cuckolding
Contacteer:

Re: 1e bezoekje?

Bericht door 69lover »

hallo janine,
stuur mij een pb en ik ben van de partij.

dikke kus
Plaats reactie
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 3 gasten