geile ontmoeting in de filmzaal

Voor alle hetero oproepen m.b.t. Erotic Cinema in Hilversum
Plaats reactie
stoutegeliefden
Berichten: 3
Lid geworden op: 24 jul 2010 00:47
Geaardheid: hetero
Geslacht: Vrouw / Cis-vrouw
Leeftijd: 0
Waar ben je op naar zoek?: Wij zijn een stel en zoeken een MAN
Contacteer:

geile ontmoeting in de filmzaal

Bericht door stoutegeliefden »

Afgelopen Donderdag zijn wij voor het eerst in de Erotic Cinema in Hilversum geweest. Bij binnenkomst werden wij nogal overvallen door het feit dat het zo donker was en we liepen enigszinds gedesorienteerd rond.

Ook werden wij nogal overvallen door het feit dat ons amper de tijd werd gegund om onze ogen aan het duister te laten wennen, omdat we binnen vijf minuten op een nogal tactloze manier werden benaderd door een aantal poedelnaakte, dikbuikige, oudere mannen die zich al rukkend aan ons aanboden.

Wellicht kunnen de heren, bij een volgend bezoek van ons, zich even een half uurtje inhouden zodat wij in ieder geval de kans krijgen om opgewonden te raken en wachten tot wij het initiatief nemen.

Ook begrijpen wij niet zo goed dat mannen van dik in de vijftig denken dat een twintig jaar jonge meid het opwindend vind om sex met hen te hebben.

Wij gaan ervan uit dat een volgend bezoek aan de cinema een prettigere ervaring voor ons zal zijn en dat we ons niet wegggejaagd zullen voelen door opdringerige, tactloze, oudere mannen.

Aanstaande Donderdag komen we weer even langs en we hopen dan een paar aantrekkelijke, jonge mannen te treffen die het geduld hebben om te wachten op ons initiatief.

Het lijkt ons leuk om op de voorste rij in de filmzaal te gaan zitten en elkaar daar eerst lekker op te geilen. We vinden het dan prima als er naar verloop van tijd een paar lekkere, jonge mannen achter ons gaan zitten en meekijken, zolang de oudere mannen maar achter het kijkglaasje blijven.

Als we eenmaal echt opgewonden zijn worden jullie vanzelf uitgenodigd om mee te doen. Het lijkt haar heel geil om voor de eerste rij op haar knietjes te zitten omringt door een aantal mannen en hun zaad in haar mond en over haar borsten gespoten te krijgen. Ook hoopt ze op een zeer groot geschapen man die haar neukt terwijl ze andere mannen pijpt en hun zaad slikt.

Wij zijn er 's avonds tussen 19:00 en 22:00 uur.
Bij binnenkomst zullen we nogmaals duidelijk maken waar we wel en niet van gediend zijn.

Alvast een paar extra pointers:

- geen piercings
- geen besneden piemels
- geen stoere mannenpraat (Zij is geen slet, maar een intelligente, krachtige, jonge vrouw die haar eigen sexualiteit kent en donders goed weet wat ze wil.)
- geen poedelnaaktheid, een open gulp is wat ons betreft ruim toereikend...
- en... vooral geen geswaffel!!! :lol:

- wel vele zacht strelende handen over haar lichaam
- wel zacht je vingers door haar haren terwijl ze je pijpt
- wel laten merken dat je het fijn vind door gedempt te kreunen
- wel wat ruiger zijn als zij dat aangeeft

groeten,

Stoute Geliefden.
Laatst gewijzigd door stoutegeliefden op 24 jul 2010 23:09, 1 keer totaal gewijzigd.
israfel
Berichten: 3
Lid geworden op: 13 feb 2010 15:47
Contacteer:

Re: geile ontmoeting in de filmzaal

Bericht door israfel »

Ik zal proberen er te zijn, wil de nieuwe zaal ook wel eens meemaken. ben zelf nog onder de 30, dus jong genoeg en ben niet opdringerig in de zaal. Als ze het leuk vind doe ik zelfs mijn piercing in.
Rubberkink
Berichten: 10
Lid geworden op: 14 feb 2010 12:30
Contacteer:

Re: geile ontmoeting in de filmzaal

Bericht door Rubberkink »

Als je naar dit soort gelegenheden toe gaat moet je ook snappen dat er allerlei pluimage rond loopt, dat is het kenmerk van dit soort gelegenheden. Als je vervolgens niet wilt dat je -door jezelf te exibitioneren en dat is wat je wilt- door de aanwezigen wordt benaderd, moet je ergens naar een prive plek gaan.
pijpslaaf010
Berichten: 88
Lid geworden op: 04 jul 2010 17:56
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 59
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een MAN
Geaardheid bij stel: Hij biseksueel
Fetish: Cuckolding
Contacteer:

Re: geile ontmoeting in de filmzaal

Bericht door pijpslaaf010 »

Dan nog vind ik dat de mensen enig respect kunnen hebben en even kunnen wachten hoe een spel zich ontwikkeld voor ze gaan deelnemen.
69lover
Berichten: 41
Lid geworden op: 08 jun 2010 21:14
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 38
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
Geaardheid bij stel: Zij biseksueel
Fetish: Cuckolding
Contacteer:

Re: geile ontmoeting in de filmzaal

Bericht door 69lover »

kan jullie helemaal begrijpen,zijn jullie heerlijk bezig geeft zgn mannen toch geen toestemming om ongevraagd met jullie te bemoeien.

heb het zelfde ook meegemaakt is niet echt een succes dan.

hoop voor jullie de volgende keer dat het beter verloopt het kan echt wel.
heb zelf leuke ervaringen met stellen.

zou graag bij jullie volgende ervaring mee willen werken.

ps voldoe aan jullie criteria
seek
Berichten: 23
Lid geworden op: 04 feb 2010 08:44
Geaardheid: hetero
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 36
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
Geaardheid bij stel: Zij biseksueel
Locatie: Gelderland

Re: geile ontmoeting in de filmzaal

Bericht door seek »

Hoi stoutegeliefden, ik ben benieuwd of jullie vanavond nog naar hilversum gaan?
Ik heb er heel veel zin om je mondje en je borsten vol te spuiten. Maar ik zou het fijn vinden als ik niet voor niets naar hilversum kom.
Ik hoop je straks te zien.
Groetjes kees.
Mark69
Berichten: 22
Lid geworden op: 14 mar 2010 19:50
Contacteer:

Re: geile ontmoeting in de filmzaal

Bericht door Mark69 »

Hoi, is het nog leuk geworden gisteravond? Je bent een geweldig mooie en lekkere vrouw. Ik was er om 7 uur en jullie kwamen om kwart voor acht binnen. Om kwart over 9 moest ik helaas echt weg. Er stonden toen aardig wat mannen in die kleine ruimte in de cinema, maar er was nog geen echte actie. Had dat deel erg graag meegemaakt, wellicht een volgende keer! PB sturen mag ook altijd.
Gebruikersavatar
driekeerpotent
Berichten: 615
Lid geworden op: 14 aug 2010 21:57
Geaardheid: bi
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 54
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
Geaardheid bij stel: Hij biseksueel
Locatie: uithoorn
Contacteer:

Re: geile ontmoeting in de filmzaal

Bericht door driekeerpotent »

komen jullie nog een keer naar hilversum?zou graag met jullie mee doen,ben groot geschapen,kaal en potent,dus je bent niet na een keer van mij af. groetjes Gerard
Man,licht bi(pijpen voelen)trefwoorden:kaal,groot,gloryholes,voyeur,bekeken worden.
Plaats reactie
Gebruikers op dit forum: Gelepik20x6 en 20 gasten