Onverwacht gezellige middag
-
- Geaardheid: bi
- Geslacht: Man / Cis-man
- Leeftijd: 56
- Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
- Geaardheid bij stel: Hij biseksueel
- Contacteer:
Onverwacht gezellige middag
Als eerste aangekomen was het de hele dag vrij rustig. Totaal 4 alleengaande mannen en 3 stellen gezien. Met het eerste stel leuk gepraat. Toen kwam er een stel binnen dat even de darkroom in ging en later de hetero cinema betrad. Het eerste stel (S+W) ging daar ook heen. Toen ik daar eens een kijkje ging nemen, was de vrouw van het tweede stel in de rode jurk, haar nam een geile pijpbeurt aan het geven. Ik kwam ook daarheen en keek even door het gordijn. De vrouw in de rode jurk wenkte mij om dichterbij te komen en ze heeft mij eerst een heerlijke pijpbeurt gegeven waarna ik haar heb mogen neuken tot het eind. Daarna heeft haar eigen man haar nog goed genomen. Het andere stel (S+W) stond er geil bij te kijken en te neuken. Het tweede stel heb ik nog bedankt voordat ze weer het pand verlieten. Bij dit eerste stel (S+W) heb ik S ook goed mogen verwennen door haar uitgebreid te vingeren. De vrouw van het derde stel heeft in de stoel in de darkroom een lekkere beurt gekregen van haar man. Hoop op een volgende ontmoeting, alleen weet ik niet wanneer ik die kant weer op kan.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 1 gast