Super Tuesday 20 maart

Voor alle hetero oproepen m.b.t. Erotic Cinema in Hilversum
EC addict
Berichten: 5
Lid geworden op: 22 mar 2018 09:24
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 44
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
Fetish: Squirting
Contacteer:

Super Tuesday 20 maart

Bericht door EC addict »

Afgelopen dinsdag naar de cinema in Hilversum gegaan. Ik moest er toch weer eens in de buurt zijn. Ik zag een bericht dat er twee dames de kelder waren ingedoken en verheugde me op een Geile middag.
Eenmaal binnen zag ik idd 2 koppels waarvan 1 ouder stel er vaker is op dinsdag. Echter zijn zij niet mijn type. De andere vrouw was een Belgische dame met een heerlijk lijf en een lekker bol kontje. Zij werd aan het kruis in de darkroom vastgezet en door haar man aangepakt. Verder waren er buiten het andere stel geen mannen die dit schouwspel kwamen bewonderen. Even later mocht ik meedoen en de vrouw lekker aanpakken. Dat lekkere volle lijf heb ik dan ook heerlijk gevoeld en twee vingers in haar al soppende kutje geschoven. Zij kronkelde van genot en allerlei vlaamse uitdrukkingen passerden de revue, maar zo te horen vond ze het heerlijk. Mijn pik was ondertussen keihard en die heb ik heerlijk tussen haar schaamlippen op en neer geschoven, waar ze wederom ontzettend van genoot. Toen was het tijd voor pause en even later gingen ze wederom de hetero cinema in alwaar ze 3 mannen op een rijtje zette (waaronder deze bofkont) en deze heerlijk om en om deed pijpen. Toen ze vooroverstond om een andere man te pijpen heb ik een condom om gedaan en haar heerlijk van achteren geneukt. daarna heeft ze van meerdere mannen een zaaddonatie in haar opengesperde mondje gekregen. Dank je wel Belgische dame voor dit geil moment.

In de tussentijd was er nog een Koppel binnen gekomen (Suzanne en Jan). Suzanne is een heerlijke volle jongedame met alle rondingen die je je maar kunt wensen op de juiste plekken. daarnaast ook nog een mooi koppie, dus eigenlijk een pracht verschijning. Zij gingen met hun tween naar de dark room om zich samen te vermaken. Hier kwamen meerdere mensen af en aan naar kijken, maar ik kon mezelf niet losrukken van dit prachtige schouwspel. Zij werk heerlijk verwend door J en pijpte zijn harde pik uitbebreid. Daarna werd zij vanachter heerlijk geneukt en je kon duidelijk merken dat ze gek is op die pik van J want ze kreeg er geen genoeg van. Haar heerlijke lijf draaide en kronkelde van genot en J vond het heerlijk om haar te plagen door op de juiste momenten zijn pik uit haar heerlijke kutje te trekken waarop zij keer op keer smekend vroeg deze terug te stoppen. Wat een uithoudings vermogen heeft J!!! Zij deed er alles aan om hem te laten spuiten, maar J heeft haar op beide matrassen en op alle mogelijke manieren keihard geneukt. Ondertussen mocht deze bofkont lekker met haar borsten spelen al kijkende naar dit uitermate geile schouwspel, hoewel ik eigenlijk graag volledig mee wilde doen, maar ze waren zo met elkaar verstrengeld dat ik dat niet eens gevraagd heb. Na afloop heb ik S beloofd dat ik hierover een stukje op het forum zou schrijven, zodat ze hun middag konden terug beleven. Suzanne en Jan, bedankt voor dit prachtige schouwspel en hopelijk mag ik volgende keer weer meedoen want wat is Suzanne toch een prachtige vrouw!!! Jan, je bent een geluksvogel. Ik hoop jullie snel weer te zien en mochten jullie weer gaan hoop ik dat jullie me een PB sturen.
T
Plaats reactie
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 3 gasten