Dinsdag 7 november 15.00 uur

Voor alle hetero oproepen m.b.t. Erotic Cinema in Hilversum
Rayan
Berichten: 13
Lid geworden op: 13 jun 2021 23:29
Geaardheid: hetero
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 38
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
Geaardheid bij stel: Zij biseksueel
Contacteer:

Re: Dinsdag 7 november 15.00 uur

Bericht door Rayan »

Is dat in Haarlem?
Gebruikersavatar
Chandon
Berichten: 459
Lid geworden op: 21 apr 2022 22:24
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 0
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
Geaardheid bij stel: Beide biseksueel
Contacteer:

Re: Dinsdag 7 november 15.00 uur

Bericht door Chandon »

En het was geilzellig😈. Thxz aanwezige heren😈
Gebruikersavatar
Chandon
Berichten: 459
Lid geworden op: 21 apr 2022 22:24
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 0
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
Geaardheid bij stel: Beide biseksueel
Contacteer:

Re: Dinsdag 7 november 15.00 uur

Bericht door Chandon »

Het was zover. Dinsdag.
Ik had al van tevoren afgesproken met Fetishgirl voor een cinema bezoek die zij zelf ook had aangekondigd.
Aangekomen op Hilversum centraal had ik nog trek. Koffie’tje gehaald en 2 empenadas geconsumeerd.
M’n ov chipkaart nog even opladen en toevallig liep Fetish onverwachts voorbij waar ik eigenlijk mee af had gesproken bij de cinema.
Wij gezellig met zijn tweetjes bijkletsend en wel lopend naar de Cinema.
T was overigens al weer een poos geleden dat wij elkaar hadden ontmoet in de erotic cinema destijds met Lex. Maar vandaag was de koers door omstandigheden veranderd😉. T was al een tijd geleden en hadden onderweg nog redelijk wat bij te kletsen. Gezellig!
De man achter de balie die ik ook van een poos terug ken gedag gezegd handdoekjes en kluissleutels gehaald en op naar binnen om de boel te verkennen.
Paar mannen liepen mee waaronder een paar ec bekenden waaronder Piet Flut.
Iedereen was vrij stil(10 man) de cinema was voor de rest vrij rustig. Ze waren gefascineerd door de mooie en geile fetish girl.
Nou daar stonden we dan bij de grote zwarte bank. We gingen zitten en alle mannen keken ons(met name haar) gefascineerd aan. Ze begon aan mijn pik te trekken en ik mijn vinger over haar klitje. We zoende wat.
Mmmm wat kan ze heerlijk zoenen mijn handen streelden over haar prachtige borsten. Haar handen streelde over mijn torso ze kuste en likte mijn tepels.
Voor ik het wist had ze mijn harde pik in haar mondje. Gulzig pijpte ze me en af en toe duw ik haar hoofd meer naar beneden maar dat hoefde niet want ze deepthroaten me al vanzelf als een tweede natuur wat ze in zich had.
Ik legde haar op de bank en begon dat heerlijke mooie kutje te likken.
Mmmm voortreffelijk lekker dat kutje ze werd steeds natter en hup mijn vingers erin.
Op t moment pijpte ze een ander gast terwijl ik haar op de bank ging neuken. Deze man vond haar zo geil dat hij diep in haar mondje spoot in enkele luttele minuten.
Afijn ik zei”nog andere gegadigen om te neuken”?
Een andere man stopte zijn keiharde knots in dat strakke geile gleufje van haar.
Hij zei”bank is te laag werkt niet goed.”ok op naar t grote bed.
Ik stopte vervolgens weer mijn lul in het kutje van Fetishgirl ze zei tegen me”neuk me net zo hard als de vorige keer dat vind ik zo geil”.
De mannen waren gefascineerd maar niet echt actief op3 man na. Dus ik werd hard ah werk gezet(ik vond dat alles behalve erg ).
Ikzo”next!”
Op zicn wel lekker zo er was voldoende overzicht en een relaxte sfeer.
Na mij kwam een Aziatisch bekende jongeman die ik ook ken van de ec.
Daarna een getinte jongen die ook graag wou hij zat de hele tijd aan zijn pik”ik zij ga jij maar”. Verlegen gaf hij aan dat hij geen condoom mee had.
K gaf m er eentje. Nou ik kan je zeggen hij beschermde zijn rubber met zijn leven😂. Hij heeft overigens fetish girl 2 keer gepakt. En ik zei achteraf van “vergeet de volgende keer niet je condooms mee te nemen😂.”
Tussendoor even een kleine pauze ingelast beetje bijpraten over haar opleiding en weer verder.
Even de mannen aanmoedigen om te neuken want ze waren er immers voor om fetish girl te pakken .
Ik pakte haar vanachteren tegen het bed en uit eindelijk op het bed. Ik had zin om te komen en dat deed ik ook.
Het orgasme kwam ik neukte dr doggie harder sneller en steviger tot keiharde kletsen toe.Mijn lul explodeerde in haar kutje en spoot mijn condoom vol. Ze kreunde van genot en ze keek achter om met haar stoute geile ontdeugende blik.
We hadden die dag beide nog verplichtingen en bedankten de aanwezige heren en verlieten met samen nog een andere gast de cinema en vervolgens liepen we met zijn 2tjes naar het station en we moesten toevallig ook op hetzelfde perron moesten zijn.
We namen afscheid. Gaven elkaar een knuffel

”tot de volgende keer”? ja tot de volgende keer “we keep in touch”😘
Plaats reactie
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 18 gasten