Onderdanig sletje/the girl nextdoor(Dominant x Chandon op boevenpad)

Voor alle hetero oproepen m.b.t. Erotic Cinema in Hilversum
Gebruikersavatar
Chandon
Berichten: 459
Lid geworden op: 21 apr 2022 22:24
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 0
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
Geaardheid bij stel: Beide biseksueel
Contacteer:

Onderdanig sletje/the girl nextdoor(Dominant x Chandon op boevenpad)

Bericht door Chandon »

Dinsdag, eigenlijk id avond een gb feestje privé maar door omstandigheden is dat helaas niet mogelijk maar ik zag wel een oproep van onderdanig sletje voorbij komen.
We hadden leuk contact onderling vooraf.
En we besloten af te spreken.
Op naar Hilversum en tegelijkertijd ook met mn maatje Dominant afgesproken.
Eenmaal aangekomen stond er een stel bij de kassa. Ik dacht dat zij dat was de dame vh stel maar ze kwamen puur voor het assortiment.
Dominant berichte me van”ik sta voor de winkel”.
Ik keek door het raam en zag hem staan.
Wij afgerekend en de spulletjes alles en wel in orde gemaakt ,liepen Dominant en ik naar beneden.
Aangekomen en wel zagen we daar en een leuke knappe jonge meid in pracht en praal in haar geile lingeriesetje staan.
Er was een jongeman k dacht dat het Bjornbalter was maar ik kan me vergissen. Ik en Dominant stelde elkaar voor ik vroeg ben je haar vriend(kennelijk had hij en nog een andere man de stoute schoenen al aangetrokken) Hij”nee maar je bent toch Chandon”. “Yup” zei ik. “ Je schrijft nog wel eens verhalen”. Ik moest wel lachen”ja dat ben ik met een knipoog
Verderop stond ook Pietflut en mijn mede Indo waarvan ik zijn naam steeds van vergeet en hem altijd spontaan tegenkomt.
Veel grappen en grollen tijdens onze gesprekken de mannen omheen waren respectvol naar de dame toe en hielden keurig afstand.
Onze gezellige Britse Engelstalige man was ook aanwezig. Ik zei al tegen hem we noemen jou altijd”that English speaking guy” . Meestal gaat de conversatie altijd zo als ik een van m’n maatjes spreek.” Hey ben je naar de Ec Hilversum geweest .” “Ja “ en” was die Engelssprekende man erook ?” Hij moest lachen hoe ik t uitlegden maar goed ik dwaal weer s of van het gele pad dat naar Oz moet gaan leiden vandaag.

Ik tegen onderdanig sletje” zullen we even gaan kijken id grote zaal” en dat na een hele gezellige voorstelronde en conversatie van dien.
“Ja” zei ze.
Ik en Dominant naar t grote bed.
Niet veel later likte ik haar tepels. Zo zacht mooi en rond en dominant kuste haar in haar nek.
Onderdanig sletje is een jonge mooie geile meid dat zo je buurmeisje had kunnen zijn. Eigenlijk “the girl next door”.
Maar goed ik voelde haar kutje en die was lekker nat en warm.
Mmmmm ik begon haar te vingeren. Ze kreunde lekker.
Dominant streelde dat zijde zachte huidje dat mooie koppie overal kreeg ze zwoel kusjes en werd lekker gestreeld. Ze zei “zal ik maar gaan liggen” ze ging liggen en Dominant likte haar kutje en vervolgens begon hij haar te neuken met goede harde ritmische stoten. Ze genoot en kreunde weer van genot.
Ik nam het over ik neukte haar diep in dat warme lekker strakke kutje. Ze kreunde. Ik bleef door neuken volgens mij kwam ze klaar nee ik mag niet gaan stoppen. En kreunde subtiel. Zo geil was dat.
Mijn mede Indo nam t over en hij genoot aanzienlijk van de”girl next door”😉.
Dominant nam t over en leek haar ook klaar te neuken.
Ok time out pauze en drinken.
Verderop was een Frans echtpaar bezig.
Ze had een man aan t st Andreas vast geketend en ze sloeg hem hard op zijn kloten.
Ik keek Dominant aan “Serieus Dominant zelfs ik voel t nu al door naar mijn maag trekken”😅.
We keken samen met ontdeugend sletje en de rest vd mannen naar het “schouwspel”
Ontdeugend sletje gaf aan dat t voor vandaag ok was. Want het was immers haar allereerste keer dat ze dit doet. Geen parenclub of cinema ervaring.

Ik zei al”dit is wel erg stoer van je mijn complimenten “.
Nog even doorgekletst ze kleden zich aan en waande naar buiten als een keurig meisje die dan waarvan niemand zal weten dat ze vandaag door 5 mannen is gepakt.
Stout erg stout meisje hehe ik ben trots op je😉.
Dat was weer een mooie avontuur…ow wacht t Frans stel was nog bezig.
De dame in kwestie was erg gecharmeerd vh ketting gordijn(nadat ze id glorieholes haar partner had gepijpt).
Ze liet de kettingen over haar borsten en billen vallen alsof het een waterval was.
Ikzo “die kan je gewoon bij de Ikea halen hoor alsof de kassa medewerker het boeit wat je ermee doet”. “Praxis”! Zei ze Praxis”!
Terwijl ik aan haar borsten zat ging ze op haar knieën en werd op haar tieten gespoten door haar partner.
Ik vroeg”mag ik ook op je borsten spuiten”. “Kommaar” zei ze.
Had zei ff mazzel dat ik vandaag nog niet klaar was gekomen en spoot op beide borsten over t kwakkie van haar man heen en maakte er een Picasso van. Alles droop eraf en t glanste en glimde aan alle kanten als koplampen van chrome in zonlicht.

Zo nu dat was t dan voor vandaag en met een glimlach en een voldaan gevoel liep ik weer naar buiten.

Onderdanig sletje je bent een kanjer en zo stoer dat je voor de eerste keer zonder enige ervaring die stap alleen durfde te zetten.

Tot snel weer knapperd💋
Gebruikersavatar
bjornbalter
Berichten: 33
Lid geworden op: 10 jun 2021 20:42
Geaardheid: hetero
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 38
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
Locatie: Amersfoort & Hilversum
Contacteer:

Re: Onderdanig sletje/the girl nextdoor(Dominant x Chandon op boevenpad)

Bericht door bjornbalter »

Ja, dat was ik,
Morgen komt deel 1 van "Het avontuur van OnderdanigSletje98" online!
LET'S DO SOME "WE SHOULDN'T BE DOING THIS" THINGS
Gebruikersavatar
Chandon
Berichten: 459
Lid geworden op: 21 apr 2022 22:24
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 0
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
Geaardheid bij stel: Beide biseksueel
Contacteer:

Re: Onderdanig sletje/the girl nextdoor(Dominant x Chandon op boevenpad)

Bericht door Chandon »

bjornbalter schreef: 09 jan 2024 20:31 Ja, dat was ik,
Morgen komt deel 1 van "Het avontuur van OnderdanigSletje98" online!
Kijk ben ik toch niet zo slecht met raden💪🏽. Haha mooi 2 ploegendienst vandaag.

Net starwars dit. De volgorde loopt niet synchroom😉
Gebruikersavatar
bjornbalter
Berichten: 33
Lid geworden op: 10 jun 2021 20:42
Geaardheid: hetero
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 38
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
Locatie: Amersfoort & Hilversum
Contacteer:

Re: Onderdanig sletje/the girl nextdoor(Dominant x Chandon op boevenpad)

Bericht door bjornbalter »

Chandon schreef: 09 jan 2024 20:34
bjornbalter schreef: 09 jan 2024 20:31 Ja, dat was ik,
Morgen komt deel 1 van "Het avontuur van OnderdanigSletje98" online!
Kijk ben ik toch niet zo slecht met raden💪🏽. Haha mooi 2 ploegendienst vandaag.

Net starwars dit. De volgorde loopt niet synchroom😉
We hebben elkaar goed afgelost vandaag!
Hmm, starwars. Los van de genummerde volgorde waren de eerste delen toch het best. Dat legt de lat wel hoog, en dat ik nou zo'n goede schrijver ben.....
Laatst gewijzigd door bjornbalter op 09 jan 2024 21:20, 1 keer totaal gewijzigd.
LET'S DO SOME "WE SHOULDN'T BE DOING THIS" THINGS
Gebruikersavatar
Chandon
Berichten: 459
Lid geworden op: 21 apr 2022 22:24
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 0
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
Geaardheid bij stel: Beide biseksueel
Contacteer:

Re: Onderdanig sletje/the girl nextdoor(Dominant x Chandon op boevenpad)

Bericht door Chandon »

Uiteindelijk is alles relatief😉

bjornbalter schreef: 09 jan 2024 21:05
Chandon schreef: 09 jan 2024 20:34
bjornbalter schreef: 09 jan 2024 20:31 Ja, dat was ik,
Morgen komt deel 1 van "Het avontuur van OnderdanigSletje98" online!
Kijk ben ik toch niet zo slecht met raden💪🏽. Haha mooi 2 ploegendienst vandaag.

Net starwars dit. De volgorde loopt niet synchroom😉
We hebben elkaar goed afgelost vandaag!
Hmm, starwars. Los van de genummerde volgorde waren de eerste delen toch het best. Dat legt de lat wel hoog, en dat ik nu zo'n goede schrijver ben.....
OnderdanigSletje98
Berichten: 11
Lid geworden op: 08 jan 2024 16:30
Geaardheid: hetero
Geslacht: Vrouw / Cis-vrouw
Leeftijd: 25
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een vrouw en zoek een MAN
Contacteer:

Re: Onderdanig sletje/the girl nextdoor(Dominant x Chandon op boevenpad)

Bericht door OnderdanigSletje98 »

Wat goed vertelt! Ik wordt er weer helemaal nat van 😳
Bedankt dat jullie het allemaal zo een fijne ervaring voor me hebben gemaakt, ik kom zeker terug! ❤️
Gebruikersavatar
Chandon
Berichten: 459
Lid geworden op: 21 apr 2022 22:24
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 0
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
Geaardheid bij stel: Beide biseksueel
Contacteer:

Re: Onderdanig sletje/the girl nextdoor(Dominant x Chandon op boevenpad)

Bericht door Chandon »

OnderdanigSletje98 schreef: 09 jan 2024 21:15 Wat goed vertelt! Ik wordt er weer helemaal nat van 😳
Bedankt dat jullie het allemaal zo een fijne ervaring voor me hebben gemaakt, ik kom zeker terug! ❤️
Pffff bij de zin alleen al “ik word er weer helemaal nat van” begint ie te stijgeren😅. 💋
Gebruikersavatar
Rickjsw
Berichten: 308
Lid geworden op: 22 jul 2014 22:39
Geaardheid: hetero
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 43
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
Geaardheid bij stel: Beide hetero
Contacteer:

Re: Onderdanig sletje/the girl nextdoor(Dominant x Chandon op boevenpad)

Bericht door Rickjsw »

Als ze weer terugkomt moeten jullie samen nog een boek gaan schrijven!
"De avonturen van het ondeugende onderdanige sletje"
:D
Armin62
Berichten: 3
Lid geworden op: 11 jan 2024 16:32
Geaardheid: hetero
Geslacht: Stel
Leeftijd: 62
Waar ben je op naar zoek?: Wij zijn een stel en zoeken een ANDER STEL
Geaardheid bij stel: Beide hetero
Contacteer:

Re: Onderdanig sletje/the girl nextdoor(Dominant x Chandon op boevenpad)

Bericht door Armin62 »

Het is dinsdagmiddag rond half twee als ik binnenkom in de cinema in Hilversum. Zomaar nieuwsgierig, zijn er weinig mensen of...... Nou het is al behoorlijk druk en ik heb 1 van de laatste vrije kluisjes. In de hetero cinema zit een vrouw op de voorste rij. De gebeurtenissen daar hoef ik niet te herhalen, die zijn al prachtig beschreven door Chandon. Ik ging zitten in de open ruimte, daar waar ik uitzicht had op het "Franse stel" dat al snel binnen kwam. Bij een wisseling van de wacht gingen zij op een gegeven moment op de voorste rij zitten van de cinema en ik ernaast. Daar ontspon zich een heerlijk spel waarbij al snel het eerste zaad over haar mooie lichaam vloeide. Ik stond naast haar en bewerkte haar borsten waarna ze mijn tepels onder handen nam. In de hitte van het spel zakte ik bijna door de stoel maar alles kwam letterlijk en figuurlijk weer op zijn pootjes terecht. Zo speelde we lange tijd door, afgewisseld door lekker ontspannen met elkaar van gedachten te wisselen en uiteindelijk....was ik de man die aan het kruis vastgezet werd. Een volledig nieuwe ervaring maar wat was het lekker om te ondergaan. Nadat de vrouw mij onderhanden had genomen en gepijpt kwam ik heerlijk over haar heen klaar. Tijd voor een time out en na wat drinken en babbelen wakkerde het vuur toch weer aan. Inmiddels was er een ander stel binnen gekomen en hebben we nog heerlijk met elkaar op het bed gespeeld.
Alle beelden spoken nog regelmatig door mijn hoofd. Wat was het fijn en lekker.
Thuis mijn avonturen gedeeld met mijn vriendin, die het nu toch wel jammer vond, dat ze er niet bij geweest was. Zij was laatst mee naar Amersfoort, maar kreeg daar niet echt de tijd om zich op haar gemak te gaan voelen. Misschien zorgen mijn verhalen ervoor, dat ze dat toch weer mee gaat. Wel zo gezellig!
Gebruikersavatar
Chandon
Berichten: 459
Lid geworden op: 21 apr 2022 22:24
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 0
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
Geaardheid bij stel: Beide biseksueel
Contacteer:

Re: Onderdanig sletje/the girl nextdoor(Dominant x Chandon op boevenpad)

Bericht door Chandon »

Te gaaf ! En leuk je te leren kennen!
Het was een zeer fascinerend spel wat jullie deden.
Ik wist niet zeker ik dacht bijna dat je bij het Franse stel hoorde.
Ook omdat de dame zo goed met je omging ook qua vertrouwens band ah het kruis.Maaruh ik hoorde door de wandelgangen dat
jullie erna nog wat langer waren gebleven😀. Het was een leuke vrouwvriendelijke en sociaal clubje die dag.
Suikerpopje had ik die dag helaas misgelopen.

Anyways…
Nice to meet you😉
Plaats reactie
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 25 gasten