Wat een supergezellige en lekkere middagg was dat. Geinig, de kleurenbandjes. Ik hield een testje onder de aanwezigen en wie raadde wat het betekende mocht helemaal losgaan op mij.... dream on, tuurlijk niet. Ik kwam om me door twee a drie mannen onder de 40 te laten likken. Mijn genot staat op 1 en is het enige wat telt

Noem het streng, dominant, ik ga daar heel lekker op. Eerst lachten me met elkaar en dat brak de spanning en creeerde sfeer. Ik ws heerlijk geil en begon een gesprek met X1. Nam hem mee naar het bed en liet me likken. Ik dirigeerde een vinger erbij maar kwam niet heel ontspannen in het ritme. Vanmorgen 40 minuten benen getraind helpt natuurlijk ook niet....

Pauze en ik friste me netjes op. I hou van hygiene. X2 was echt een boefje, helaas boven de 40 maar hij kon heerlijk likken. Vergat mijn hele area niet en bracht me in extase. Dat ik ondertussen een blik wisselde met X3 wond me op. Kijken op een afstandje vind ik heerlijk, bekeken worden ook maar met respect. Twee mannen tegelijk is genoeg....
Veel plezier allemaal, ik hoop dat jullie mijn verslagje erotisch vinden. Thuisgekomen ben ik ontiegelijk lekker klaargekomen. Bedankt mannen, tot binnenkort misschien!
X dp