15x mondje vullen vrijdag a.s

Voor alle hetero oproepen m.b.t. Erotic Cinema in Hilversum
Plaats reactie
rwest
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 48
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
Geaardheid bij stel: Hij biseksueel
Fetish: Cuckolding
Contacteer:

15x mondje vullen vrijdag a.s

Bericht door rwest »

Lieve mannen, ik wordt opgeleid door mijn meesteres om over een paar maanden haar te dienen als travestie slet. Na de eerste bdsm lessen waarbij ik al veel gezogen heb aan haar voorbije dildo, vindt ze het nu tijd dat ik ga oefenen met echte mannen/pikken. En omdat een slet in opleiding het straks ook met meerderen moet doen stuurt ze me nu naar de EC. Dat moet ik de komende weken drie keer doen van haar. Opdracht mannen pijpen! Ik moet mezelf zittend vastbinden aan de paal in de ruimte met lokkers, halsband, pols boeien om en met touw om de paal vastgebonden aanbieden.
Dit as vrijdag van vier tot vijf uur. Verwijderd door beheer. Het aanbieden van betaalde diensten in welke vorm dan ook is niet toegestaan op het forum en in de EC. Zorg voor een fris gewassen jongeheer! Spreek me aan als SLET met commandos als mond open, pijpen.......jullie sperma moet midden in mijn gezicht gespoten worden! Kom dus vrijdag? En liefst met veel!
Kaza
Leeftijd: 67
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
Contacteer:

Re: 15x mondje vullen vrijdag a.s

Bericht door Kaza »

Ik ber er bij
rwest
Contacteer:

Bericht door rwest »

Heel fijn dat je komt, ik hoop op veel meer. In mijn opleiding naar bdsm travestie slavin is dit 1 van mijn eerste delen van de opleiding door de meesteres. De volgende stap is dat naast het trainen van algemene bdsm vaardigheden het gaat om de transitie naar een zo vrouwelijk mogelijke slet. Kom ik deze bezoekjes aan erotic cinema goed door dan moet ik met haar op stap om make up, kleding, echte high heels en een pruik te kopen.Wordt ook spannend iets. Als ook dat is gelukt worden mijn vaginale vaardigheden ontwikkeld. Haar steapon en neukmachine kunnen dat volgens haar goed trainen. Maar dat duurt nog even. Deze eerste fase met mannen waarbij het pijpen als slet centraal staat moet ik van haar in de komende weken drie keer doen. Ik heb flink geoefend en weet wat mannen lekker vinden. Kom dus gezellig meedoen. Zorg wel dat hij fris gewassen is. Groetjes.
Eroticcinema H'sum
Leeftijd: 0
Waar ben je op naar zoek?: Wij zijn een stel en zoeken een ANDER STEL
Contacteer:

Bericht door Eroticcinema H'sum »

Even een reminder voor iedereen. De EC is een plek waar alles onderling gebeurt op basis van consent en respect.
Het is een plek waar fetishes meer dan welkom zijn. Echter onder voorwaarden.
Geld bieden of vragen voor diensten is ten strengste verboden voor alle bezoekers van de EC en als wij vernemen dat dit toch gebeurd volgt een ban.
rwest
Contacteer:

Bericht door rwest »

Toch even opheldering. Ik wilde naast het betalen van toegang voor mijzelf, ook al de helft van de toegang betalen voor de eerste tien mannen. Ik heb daar geen enkel financieel gewin van. Ik kom evengoed en hoop de mannen ook en zal ze een heel leuk uurtje bezorgen.
Gewoonjeroen
Geaardheid: hetero
Leeftijd: 38
Geaardheid bij stel: Zij biseksueel
Contacteer:

Bericht door Gewoonjeroen »

Voor mij te laat, ben ook wel echt meer van de vrouwen, maar wens je veel plezier, en hoop dat je je target haalt ;) enjoy
Gewoon, omdat het me heerlijk lijkt......
EroticCinemaTeam
Contacteer:

Bericht door EroticCinemaTeam »

rwest schreef: 27 sep 2024 05:44 Toch even opheldering. Ik wilde naast het betalen van toegang voor mijzelf, ook al de helft van de toegang betalen voor de eerste tien mannen. Ik heb daar geen enkel financieel gewin van. Ik kom evengoed en hoop de mannen ook en zal ze een heel leuk uurtje bezorgen.
Ik verwijs je nogmaals naar ons bericht en ik citeer: "Geld bieden of vragen voor diensten is ten strengste verboden voor alle bezoekers van de EC en als wij vernemen dat dit toch gebeurd volgt een ban." Dus jouw 'opheldering' valt niet binnen ons EC beleid.
Plaats reactie
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 3 gasten