5 Oktober EC Hilversum: Verzetje voor de dame

Voor alle hetero oproepen m.b.t. Erotic Cinema in Hilversum
Jamzz & Wanted
Geaardheid: hetero
Geslacht: Stel
Leeftijd: 33
Waar ben je op naar zoek?: Wij zijn een stel en zoeken een ANDER STEL
Geaardheid bij stel: Beide hetero
Contacteer:

5 Oktober EC Hilversum: Verzetje voor de dame

Bericht door Jamzz & Wanted »

We hebben de officiële post verwijderd en onze reactie hier ook toegevoegd, want dit moeten we gewoon echt even kwijt.

Afgelopen zaterdag hadden we een ontzettend leuke en gezellige dag, maar die werd helaas abrupt verstoord. We zagen namelijk iemand in onze ooghoeken foto's en/of filmpjes maken van een ander stel met zijn mobiele telefoon.

Bij vertrek hebben we dit direct gemeld. Later kregen we te horen dat alle beelden gewist waren, MAAR dat het betreffende stel en de mannen die erbij stonden geen probleem hadden met het maken van foto's en/of filmpjes.

Sorry, maar wat? Wij waren in dezelfde ruimte, samen met een ander stel , samen met dat stel en meerdere mannen die niet bij hen hoorden. Is ons iets gevraagd? Hebben wij toestemming gegeven? Nee, nee, en nogmaals nee.

We vinden het dan ook erg teleurstellend dat er alleen maar voor gekozen is om de beelden te verwijderen. Er zijn duidelijke regels over het gebruik van telefoons voor foto's en opnames, en er zijn al genoeg mensen weggestuurd voor het overtreden van die regels. Wij hopen dat in de toekomst direct met een ontzegging op dit soort situaties gereageerd zal worden. Foto's en filmpjes maken doe je gewoon niet. Ongeacht wie erop staat, ongeacht of je toestemming hebt van iemand of niet. Er loopt meer volk rond dan alleen meer een Pietje of Klaasje.

Het verwijderen van beelden is prima, maar tegenwoordig kunnen zulke dingen binnen een paar seconden in de cloud terechtkomen, waardoor er geen enkele opname meer op een telefoon te vinden is. Dit maakt het verwijderen op het apparaat zelf zinloos.

Voor ons heeft deze situatie in ieder geval gezorgd voor een zeer, maar dan ook zeer onprettig en onaangenaam gevoel. Vandaar we ook gewoon direct vertroken zijn.
Laatst gewijzigd door Jamzz & Wanted op 07 okt 2024 00:48, 4 keer totaal gewijzigd.
AnneK
Geslacht: Vrouw / Cis-vrouw
Leeftijd: 44
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een vrouw en zoek een STEL
Geaardheid bij stel: Beide biseksueel
Contacteer:

Re: 5 Oktober EC Hilversum: Verzetje voor de dame

Bericht door AnneK »

Oh wauw... Prachtig! 😍🔥
Klein, vol geil meisje. Houd van zaad, bij voorkeur over m'n tieten.
Je berichtje moet wel heel erg leuk zijn wil ik er op reageren... X
young_ams
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 31
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
Geaardheid bij stel: Homo seksueel
Fetish: Cuckolding
Contacteer:

Bericht door young_ams »

Mooie dame zeg ;)
SHAKE
Leeftijd: 28
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
Contacteer:

Bericht door SHAKE »

See you tomorrow 😎
Jamzz & Wanted
Contacteer:

Afgelopen zaterdag hadden we een ontzettend leuke en gezellige dag, maar die werd helaas abrupt verstoord. We zagen namelijk iemand in onze ooghoeken foto's en/of filmpjes maken van een ander stel met zijn mobiele telefoon.

Bij vertrek hebben we dit direct gemeld. Later kregen we te horen dat alle beelden gewist waren, MAAR dat het betreffende stel en de mannen die erbij stonden geen probleem hadden met het maken van foto's en/of filmpjes.

Sorry, maar wat? Wij waren in dezelfde ruimte, samen met een ander stel , samen met dat stel en meerdere mannen die niet bij hen hoorden. Is ons iets gevraagd? Hebben wij toestemming gegeven? Nee, nee, en nogmaals nee.

We vinden het dan ook erg teleurstellend dat er alleen maar voor gekozen is om de beelden te verwijderen. Er zijn duidelijke regels over het gebruik van telefoons voor foto's en opnames, en er zijn al genoeg mensen weggestuurd voor het overtreden van die regels. Wij hopen dat in de toekomst direct met een ontzegging op dit soort situaties gereageerd zal worden. Foto's en filmpjes maken doe je gewoon niet. Ongeacht wie erop staat, ongeacht of je toestemming hebt van iemand of niet. Er loopt meer volk rond dan alleen meer een Pietje of Klaasje.

Het verwijderen van beelden is prima, maar tegenwoordig kunnen zulke dingen binnen een paar seconden in de cloud terechtkomen, waardoor er geen enkele opname meer op een telefoon te vinden is. Dit maakt het verwijderen op het apparaat zelf zinloos.

Voor ons heeft deze situatie in ieder geval gezorgd voor een zeer, maar dan ook zeer onprettig en onaangenaam gevoel. Vandaar we ook gewoon direct vertroken zijn.
Gewoonjeroen
Leeftijd: 38
Geaardheid bij stel: Zij biseksueel
Contacteer:

Bericht door Gewoonjeroen »

Klopt, het alleen verwijderen op de telefoon betekent in 80% van de gevallen dat het zeer eenvoudig op te halem is uit een prullenbak of cloud.
Volgens mij wordt zo iemand toch ook gewoon de toegang ontzegd toch? En niet alleen voor dan?
Gewoon, omdat het me heerlijk lijkt......
young_ams
Leeftijd: 31
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
Geaardheid bij stel: Homo seksueel
Contacteer:

Bericht door young_ams »

Belachelijk! Respect en consent allerbelangrijkste
Gewoonjeroen
Leeftijd: 38
Geaardheid bij stel: Zij biseksueel
Contacteer:

Bericht door Gewoonjeroen »

In dit geval is consent niet het vraagstuk, in de ec is het verboden, punt. Simpel as that
Gewoon, omdat het me heerlijk lijkt......
Marcelo
Leeftijd: 54
Waar ben je op naar zoek?: Wij zijn een stel en zoeken een MAN
Contacteer:

Bericht door Marcelo »

Ter informatie!! Het stel is wel door de winkelmedewerker verwijderd uit de cinema. Ik ben van het andere aanwezige stel en hebben achteraf nog even nagepraat met haar hierover. Erotica Cinema heeft een zero tolerance beleid en is dit ook zaterdag goed nagekomen!
Spannend BDSM stel, Dom en Sub dame, spelen regelmatig in de EC en zoeken actieve mannen om ons spel aan te vullen en haar te verwennen onder mijn toezicht.. :oops: :arrow: :) ;)
Jamzz & Wanted
Contacteer:

Marcelo schreef: 07 okt 2024 12:25 Ter informatie!! Het stel is wel door de winkelmedewerker verwijderd uit de cinema. Ik ben van het andere aanwezige stel en hebben achteraf nog even nagepraat met haar hierover. Erotica Cinema heeft een zero tolerance beleid en is dit ook zaterdag goed nagekomen!
Wij vragen ons dan ook sterk af wanneer dit precies gebeurd zou zijn. Toen wij de room verlieten, kwamen wij namelijk de medewerker tegen die direct naar binnen is gegaan om dit te controleren. En die kwam snel terug en vertelde ons dat "de opnames waren verwijderd, maar dat het stel en de andere aanwezigen aangaven hier geen probleem mee te hebben gehad."

Daarna duurde het nog ongeveer 10 minuten voordat wij weer boven waren. We zijn toen eerst even naar het toilet gegaan, hebben wat te drinken gehaald, en vervolgens naar buiten gegaan. Daar hebben we nog ruim 20 minuten om de hoek gestaan, waar we iets hebben gegeten, gedronken en een telefoontje hebben gepleegd. Gedurende deze ruim 30 minuten hebben wij echter geen enkel stel de EC zien verlaten noch de betreffende filmer.

Dus, tenzij dit pas na ruim 30 minuten heeft plaatsgevonden, lijkt het erop dat er verwarring is ontstaan tussen ons vertrek en de "uitzetting" van het stel en/of de filmer.
Plaats reactie
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 2 gasten