Bottomteef 8-3 kinky gekleed

Voor alle gay oproepen m.b.t. Erotic Cinema in Hilversum
Gesloten
Bottomteef
Geaardheid: bi
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 54
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een MAN
Geaardheid bij stel: Hij biseksueel
Fetish: Crossdresser
Contacteer:

Bottomteef 8-3 kinky gekleed

Bericht door Bottomteef »

Hallo! Dinsdag 8 maart van 15.00 tot ca. 21.00u. ben ik op de Fetish-dag in Eroticcinema Hilversum en zal als 100 % bottomteef kinky gekleed gaan: strak, zwart topje met mijn kleine tieten met zeer grote, geile, gevoelige tepels zichtbaar, zwarte jockstrap, zwart/witte lage sportschoenen of zwarte lage dameslaarsjes met hoge hakken,hondenhalsband om, heb ook -riem bij zodat ik door een geschikte, aardige, goed geschapen top aangeboden kan worden als loopse dekteef, maar dat ben ik altijd wel! Mogelijk zal ik een pruik dragen: lang rood-bruin haar, make-up, vuurrode lippen, kousen met jarretels, dat alles zwart; ik zie nog wel. Ik ben 54 jr. normaal lijf, geheel geschoren, mannelijk, bisex, nederlander, zie er oke uit, zeer schoon en goed verzorgd in alle opzichten, vriendelijk, 1m76,78 kilo, kort grijzend haar.Ik heb een mooie kont en een mooie genotsspleet....glad en zeer schoon..... Ik ben ook erg actief oraal ingesteld en hou van duo,trio en gang-bang. Ik ben geen allemansliefje; ik stel zo mijn eisen, o.a. jongens en mannen tussen 18 en ca. 60 jr., schoon, geen bierbuiken, goed verzorgd in alle opzichten, behoorlijk voorzien en potent zonder voorhuidsvernauwingen en/of piercings door de mannelijkheden. Oh ja, ik ben ook licht onderdanig, maar ik bepaal ten allen tijde wat ik doe en toe laat en met/door wie.Voorstellen? Vragen? Zend ze me per prive-bericht, het liefst. Tot 8-3!
Bink
Geslacht: Non-binair
Leeftijd: 0
Waar ben je op naar zoek?: Wij zijn een stel en zoeken een MAN
Geaardheid bij stel: Hij biseksueel

Re: Bottomteef 8-3 kinky gekleed

Bericht door Bink »

Hoi bottomteef,

Dat is nog eens een heerlijke geile aankondiging. Jammer dat je de vragen en voorstellen via pb wilt. Ik vind het namelijk altijd ontzettend geil om te lezen wat de fantasie van de andere bezoekers zijn en hier eventueel nog een ideetje van op te pikken.

Ik zou bijvoorbeeld, wanneer jij iemand oraal aan het verwennen bent jou heerlijke kont wel nader willen inspecteren ;)
Gesloten
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 1 gast