Woensdag 23 November Bi/Gay MEAT MARKET

Voor alle gay oproepen m.b.t. Erotic Cinema in Hilversum
bttmgewillig
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 49
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een MAN
Geaardheid bij stel: Hij biseksueel
Fetish: Cuckolding
Contacteer:

Re: Woensdag 23 November Bi/Gay MEAT MARKET

Bericht door bttmgewillig »

Deze bttm, wat onderdanig met een lekkere neukkont wil morgen ook gaan, om door meerdere goed SAFE gebruikt te worden.
Echter ik wil graag iemand die mij kan begeleiden dat alles safe gaat, en die uiteraard ook van mij (safe) gebruik kan maken..

wie o wie zou dat willen ? Ik ben er morgen rond 1130 tot 1400, stuur mij even een berichtje ?

Mag dominant/Top/SheM of TV zijn.. Kijk er naar uit..

En zonder zal ik niet komen .. Safe is essentieel. (en ja loop met masker)
bttmgewillig
Contacteer:

2 uurtjes geweest in de ochtend, en door 2 man totaal 4 keer lekker safe genomen. Aan degene die mij op dat bed hebben genomen (Ik had een zwart masker op) dank .. was heerlijk en voor meer !. Voor herhaling vatbaar.. En degene die mij hebben genomen / gebruikt meer willen.. PB mij. Kontje staat klaar voor gebruik . !
Laatst gewijzigd door bttmgewillig op 23 nov 2016 23:13, 2 keer totaal gewijzigd.
bttmgewillig
Contacteer:

NT
Laatst gewijzigd door bttmgewillig op 23 nov 2016 23:11, 1 keer totaal gewijzigd.
Queequeg
Leeftijd: 43
Contacteer:

Bericht door Queequeg »

Was lekker vanmiddag! De mannen aan het begin van de dag waren niet helemaal mijn smaak (zelfs mensen die ontzettend naar zweet stonken. Hebben ze dat niet door of moet dat types aantrekken die daarop kicken?) Wel een man geneukt met zwart masker op en een prachtige stevige kont. Een aantal van de mannen die wat later binnenkwamen waren bloedjegeil en lekker. Als liefhebber van groepsseks kwam ik ruimschoots aan mijn trekken met een paar fraaie exemplaren. Onder andere de heerlijke gast die ik oa in de sling heb mogen nemen en fantastisch pijpt. Ook de grootgeschapen vent die voor de tweede keer een ervaring had met andere mannen. Toevallig was ik ook bij zijn eerste keer (ik had het over les twee, dan weet je wie ik ben). Uiteindelijk ben ik bij/met de lekkerste kerels klaargekomen. En met grote glimlach naar huis gegaan. Dank heren!
apollo
Geaardheid: bi
Geslacht: Vrouw / Cis-vrouw
Leeftijd: 38
Waar ben je op naar zoek?: Wij zijn een stel en zoeken een ANDER STEL
Geaardheid bij stel: Beide biseksueel
Contacteer:

Bericht door apollo »

Alleen jammer dat er geheel geklede mannen rond lopen, en naar mijn smaak bijna alleen maar bottm's te weinig top's.
yuriym
Geaardheid: bi
Leeftijd: 100
Contacteer:

Bericht door yuriym »

@apollo: Ik heb een geheel andere ervaring met de meatmarket van 23 november. Ik ben er geweest van 11.30u tot ongeveer 18.00u. Ik heb weinig geheel geklede mannen gezien. Verder heb ik er niets van gemerkt dat er te weinig tops waren. Ik kon mezelf helemaal uitleven van mijn bottomkant, omdat het niet nodig was om bij te springen als top. Ik heb zelfs nog even heerlijk mijn speeltjes kunnen gebruiken op een knul die in was voor assplay en daar erg van genoot. Voor mij was dit de drukste en beste meatmarket die ik tot dusver in de diverse filialen heb meegemaakt. Het enige nadeel - als ik dan toch iets moet noemen - is dat het plafond in de kelder erg laag is. Met mijn lengte is het bijna onvermijdelijk dat je met een gebutste kop het pand verlaat. Een bouwhelm zou een oplossing zijn, maar dat is weer een ander thema.
Gesloten
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 3 gasten