Woensdagmiddag zoek ik een dominante man
-
- Geslacht: Man / Cis-man
- Leeftijd: 50
- Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
- Geaardheid bij stel: Hij biseksueel
- Contacteer:
Woensdagmiddag zoek ik een dominante man
Woensdag lijkt het me geil om er voor jou te zijn. Je mag me aanraken waar en wanneer je wil en het lijkt me opwindend te mogen doen wat jij graag wil. Als jij wil zal ik je pik en je ballen zuigen terwijl ik voorover voor je sta. Anderen mogen gerust meekijken en jij bepaalt of zij me mogen aanraken , mijn broek naar beneden mogen trekken of wat dan ook. Lijkt me heel erg geil namelijk om lekker onderdanig te mogen wezen, af en toe een heerlijke tik op mijn billen. Stop je vingers maar diep in me en rek me maar eens wat uit. Ik ben een leuke slanke man van 49 jaar en ik zoek heerlijke dominante mannen die er goed verzorgd uitzien en een heerlijke pik hebben. Ik zelf ben goed glad geschoren en heerlijk van binnen en buiten gedouched. ik heb een licht bruin tintje, donker haar, kalend en ik heb woensdag een wit overhemd aan. ik zou het leuk en ook erg geil vinden als je me aanraakt waar dan ook zonder dat ik er om vraag. Ik laat het gewoon lekker spannend op me afkomen, mmmmm. Ht liefst val ik op dominante mannen van rond mijn eigen leeftijd of ouder die er goed uitzien. Je mag gerust een bericht achter laten als je wil. Tot woensdag, xxxx Peter
-
- Contacteer:
Re: Woensdagmiddag zoek ik een dominante man
zou je ook eventueel een andere dag kunnen, ik heb vrijdag overdag namelijk wel tijd
-
- Leeftijd: 50
- Geaardheid bij stel: Hij biseksueel
- Contacteer:
Re: Woensdagmiddag zoek ik een dominante man
Hoi brainbraker, ik zag jouw berichtje nu pas, lk log hier ook niet zo vaak in. Ik deed die oproep voor een dominante man, mmmmmmm. Lijkt me nog steeds heerlijk geil om jou eens te mogen ontmoeten en van jou te mogen zijn. Hopelijk mail je me terug. Hele dikke kusssssssss overal. Peter
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 2 gasten