Beginnende cd/sissy
-
- Geslacht: Man / Cis-man
- Leeftijd: 20
- Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
- Geaardheid bij stel: Beide biseksueel
- Fetish: Crossdresser
- Contacteer:
Beginnende cd/sissy
Hallo allemaal, ik ben een slanke boy van 20 die al een tijdje fantaseert over crossdressing en sissy zijn. Het lijkt me geweldig een vrouwelijke onderdanige cumslut te zijn die harde pikken dient. Dit wil ik graag proberen maar ik vind het allemaal nog een beetje eng en een grote stap. Daarom zoek ik een ervaren travo/cd/man met ervaring hierin die samen met mij spannende kleding (en een pruik) wil kopen in de shop, mij vrouwelijk wil opmaken en rondleiden hier. Misschien dat ik dan ook al een stap verder durf te zetten en lekker meespeel. Stats zijn 180/60/14 en nog erg onervaren en strak.
-
- Leeftijd: 20
- Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
- Contacteer:
Re: Beginnende cd/sissy
Misschien dat de dames al enige tips hebben voor mij? Enige voorbereiding lijkt mij handig. Hoor graag van jullie en pm me gerust!
- monicatrava
- Geaardheid: bi
- Geslacht: Transseksueel
- Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een vrouw en zoek een STEL
- Contacteer:
Hallo,
ik heb de discussie hier wel gevolgd, maar was (heerlijk !) op vakantie en zojuist lekker gebruind weer terug gekomen.
De eerstvolgende travestiedag op 7 november hoop ik er zeker weer bij te zijn en wil je natuurlijk best wel helpen hoor.
Stuur me evt. even een PB tje, dan kunnen we jouw wensen vast wat nader bespreken !
Monica
ik heb de discussie hier wel gevolgd, maar was (heerlijk !) op vakantie en zojuist lekker gebruind weer terug gekomen.
De eerstvolgende travestiedag op 7 november hoop ik er zeker weer bij te zijn en wil je natuurlijk best wel helpen hoor.
Stuur me evt. even een PB tje, dan kunnen we jouw wensen vast wat nader bespreken !
Monica

- lekkere pik
- Geaardheid: bi
- Leeftijd: 49
- Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een MAN
- Contacteer:
vroeg mij af ..beginnende cd/sissy.. ben jij inmiddels algeslaagd voor spannende kleding en pruik?
Femspetter77 schreef:Hallo allemaal, ik ben een slanke boy van 20 die al een tijdje fantaseert over crossdressing en sissy zijn. Het lijkt me geweldig een vrouwelijke onderdanige cumslut te zijn die harde pikken dient. Dit wil ik graag proberen maar ik vind het allemaal nog een beetje eng en een grote stap. Daarom zoek ik een ervaren travo/cd/man met ervaring hierin die samen met mij spannende kleding (en een pruik) wil kopen in de shop, mij vrouwelijk wil opmaken en rondleiden hier. Misschien dat ik dan ook al een stap verder durf te zetten en lekker meespeel. Stats zijn 180/60/14 en nog erg onervaren en strak.
bi 38. kort,donkerbl.haar, ogen blauw. slank lichaam. lekkere pik van 18/5cm..
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 1 gast