Beginnende cd/sissy

Voor alle gay oproepen m.b.t. Erotic Cinema in Hilversum
Gesloten
Femspetter77
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 20
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
Geaardheid bij stel: Beide biseksueel
Fetish: Crossdresser
Contacteer:

Beginnende cd/sissy

Bericht door Femspetter77 »

Hallo allemaal, ik ben een slanke boy van 20 die al een tijdje fantaseert over crossdressing en sissy zijn. Het lijkt me geweldig een vrouwelijke onderdanige cumslut te zijn die harde pikken dient. Dit wil ik graag proberen maar ik vind het allemaal nog een beetje eng en een grote stap. Daarom zoek ik een ervaren travo/cd/man met ervaring hierin die samen met mij spannende kleding (en een pruik) wil kopen in de shop, mij vrouwelijk wil opmaken en rondleiden hier. Misschien dat ik dan ook al een stap verder durf te zetten en lekker meespeel. Stats zijn 180/60/14 en nog erg onervaren en strak.
Femspetter77
Leeftijd: 20
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
Contacteer:

Re: Beginnende cd/sissy

Bericht door Femspetter77 »

Misschien dat de dames al enige tips hebben voor mij? Enige voorbereiding lijkt mij handig. Hoor graag van jullie en pm me gerust!
monicatrava
Geaardheid: bi
Geslacht: Transseksueel
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een vrouw en zoek een STEL
Contacteer:

Bericht door monicatrava »

Hallo,

ik heb de discussie hier wel gevolgd, maar was (heerlijk !) op vakantie en zojuist lekker gebruind weer terug gekomen.

De eerstvolgende travestiedag op 7 november hoop ik er zeker weer bij te zijn en wil je natuurlijk best wel helpen hoor.

Stuur me evt. even een PB tje, dan kunnen we jouw wensen vast wat nader bespreken !

Monica :P
lekkere pik
Geaardheid: bi
Leeftijd: 49
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een MAN
Contacteer:

Bericht door lekkere pik »

vroeg mij af ..beginnende cd/sissy.. ben jij inmiddels algeslaagd voor spannende kleding en pruik?
Femspetter77 schreef:Hallo allemaal, ik ben een slanke boy van 20 die al een tijdje fantaseert over crossdressing en sissy zijn. Het lijkt me geweldig een vrouwelijke onderdanige cumslut te zijn die harde pikken dient. Dit wil ik graag proberen maar ik vind het allemaal nog een beetje eng en een grote stap. Daarom zoek ik een ervaren travo/cd/man met ervaring hierin die samen met mij spannende kleding (en een pruik) wil kopen in de shop, mij vrouwelijk wil opmaken en rondleiden hier. Misschien dat ik dan ook al een stap verder durf te zetten en lekker meespeel. Stats zijn 180/60/14 en nog erg onervaren en strak.
bi 38. kort,donkerbl.haar, ogen blauw. slank lichaam. lekkere pik van 18/5cm..
Gesloten
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 1 gast