Onverwacht maar wel heerlijk

Voor alle gay oproepen m.b.t. Erotic Cinema in Hilversum
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Mike1966
Berichten: 326
Lid geworden op: 06 feb 2023 09:26
Geaardheid: bi
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 56
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
Geaardheid bij stel: Hij biseksueel
Contacteer:

Onverwacht maar wel heerlijk

Bericht door Mike1966 »

Het was alweer even bekend dat vandaag woensdag 24 Mei de laatste thema dag die de naam Bi-gay zou dragen plaats zou vinden. Locatie Hilversum had de “eer”.
Vanaf dat dit bekend gemaakt werd heb ik die datum in mijn agenda geblokkeerd om aanwezig te kunnen zijn. In de aanloop naar deze dag een “stout” voorstel ontvangen van een CD/travo om er samen heen te gaan. Helaas kon deze “dame” het op het laatste moment niet rond krijgen met werk om deze middag aanwezig te kunnen zijn. Ze had graag mijn hoertje gespeeld om de Bi-mannen van genot te voorzien.

Niet getreurd ik ben altijd weer met een glimlach op mijn gezicht de EC uitgelopen dus zal er ook vandaag wel wat lekkers, leuks, gezelligs en of geils plaats vinden dacht ik. En niets bleek minder waar te zijn bleek achteraf.

De middag, ik ben er meestal vroeg na opening, begon gezapig. Drie vier man, geen van allen kon mij bekoren, keken film cruisde een beetje rond. Langzaam steeg het aantal naar een man of acht en kwam er bij de gloryholes in de darkroom ruimte wat actie. Ook in de gay film zaal vermaakte twee heren zich prima zag ik.
Ik zat op 1 van de 2 banken in het centrale deel toen er een stel binnen kwam. Zij ontdeden zich van hun jassen, acclimatiseerde even heel kort en verplaatste zich toen naar de hetero film zaal. Zij een lange dame mooi en lekker gevormd hoewel de kleren aan bleven was dit prima te zien. Zwarte laarsen tot net onder de knie, jurkje en hold-up kousen constateerde ik al snel. String met open kruis en 1/4 leatherlook Bh’tje. Hij spijkerbroek en shirt.

Ze namen plaats op de voorste rij en ik vroeg of ik naast haar op de laatste vrije stoel van die rij mocht plaats nemen. Het koppel begon te zoenen en de man ontblote de borsten van haar. Ik vroeg toestemming om mee te spelen met haar room zachte heerlijke tieten waar hij al aan begonnen was 😊.
Die toestemming kreeg ik en de man van het stel sloeg de jurk omhoog waardoor haar bandje string zichtbaar werd. Al snel volgde zijn vingers haar kutje in. Hij had ondertussen de spelregels kenbaar gemaakt aan de 8 a10 man die aanwezig waren. Hij zelf was puur hetero maar wilde graag dat zijn sletje heerlijk verwend zou worden waar hij zelf gretig aan mee deed.

Ik vroeg toestemming om haar heerlijke kale poesje te beffen en ook die toestemming kreeg ik. Lekker kutje gelikt en gevingerd. Toen ik na een poosje opstond om de benen te strekken vroeg de dame of zij mij mocht pijpen! Wie ben ik om dat deze dame te weigeren…… heerlijk hoor. Tijdens deze pijp beurt vroeg de man of ik haar ook wilde neuken en uiteraard leek mij dat wel wat. Condoom uit mijn sok gehaald! Daar draag ik er altijd een paar en in de andere sok glijmiddel, dat ging later nog wel van pas komen bleek later!

Zij op haar knietjes op de voorste rij van de hetero filmzaal met gezicht naar achterzijde zaal. Kon ze mooi met pikken spelen terwijl ik haar zou neuken. De dame is echter dusdanig lang dat dit lastig was. Toen besloot de man maar te verplaatsen naar een matras in de EC darkroom. Mini polonaise naar de darkroom alweer de dame op haar rug plaats nam. Ik heb haar aan haar benen zo gepositioneerd dat haar lekker kutje en kontje precies op de rand van het matras kwam te liggen en kon haar op die manier heerlijk diep neuken. Rustig aan begonnen terwijl zij met twee pikken speelde en pijpte terwijl ik langzaam aan steeds harder ging stoten.zalig en aangemoedigd door haar partner lag zij heerlijk te genieten.

Het was voor het stel hun tweede bezoek aan EC vertelde hij. De eerste keer wat voorzichtiger en rustiger aan gedaan met hun tweeën vertelde hij. Nu dus de eerste keer dat ze verder gingen en hij zijn sletje meerdere pikken gunde…….. 💪😁😊lief en lekker koppel moet ik wel zeggen😊

Afijn het genot werd mij te veel. Haar lekker neukend terwijl je haar met twee pikken ziet spelen mmmmm tijd om mijn zaad in het condoom te deponeren. Waarna ik mij langzaam terug trok, condoom verwijder en mijzelf in de douche/wc ruimte even opfris.
Terug naar het “actie” bed heeft nog niemand mijn plaats ingenomen buiten haar partner om die haar af en toe even neukt. Mijn pik moet even aansterken dus neem ik plaats bij het hoofd van de dame zodat zij mijn pik weer naar oorlogssterkte kan brengen. Vragend kijk ik om mij heen of niemand haar meer wil neuken als dat mag van haar partner? Dat mag van hem maar de heren hebben geen condooms bij zich………… genereus bied ik één van de heren een condoom aan uit mijn sok. Hahaha naar de EC voor actie maar geen condooms meenemen…… ja ze bestaan nog! Ik deel nog een condoom uit aan een belangstellende die mogelijk ook wel deel wil nemen aan de actie.
De tweede bezoeker die haar gaat neuken krijgt te horen dat ze ook erg van anaal houd en hij wisselt dan ook regelmatig van kut naar kont en maakt dankbaar gebruik van mijn mini tubetje glijmiddel. Ondertussen speelt en pijpt de dame genietend door aan twee pikken waarvan eentje van mij 😚☺️
De partner van de dame pakt tussendoor zelf zijn kansen om zijn sletje ( zo noemt hij haar en zij geniet daar zichtbaar van zie ik ) in kut en kont te neuken.
Nog twee heren, die derde had ook geen condoom bij zich waardoor ik weer in mijn sok taste, hebben haar lekker diep geneukt in beide gaatjes terwijl zij maar door ging met het bespelen van de pikken die in de buurt van haar hoofd verbleven. Ik en nog een actievere man en haar eigen partner als hij niet aan het neuken was hadden daar veel genot van.

De tijd was belangrijk voor het stel want ze moesten op een zeker moment weer ergens anders zijn. Als laatste mochten degene die over waren, drie man, over haar borsten spuiten. Dus die werden volledig bloot gelegd, ja ze had al die tijd haar jurk, kousen, bh’tje en laarzen aan gehouden! Drie ladingen zaad belande op haar tieten terwijl haar man haar kutje voor de laatste keer verwende.

Nog even heerlijk en gezellig op het matras zitten kletsen dat het zo leuk gezellig vriendelijk gegaan was!
De dank is geheel aan het stel van de heren die hierbij mochten zijn.

Of het stel dit leest weet ik niet daar ze geen forum account hebben maar ik heb in elk geval heerlijk genoten.
De dag was anders gepland maar dit was een heerlijk laatste bi-gay dag die ik niet snel zal vergeten.
En wederom met een grote glimlach op mijn gezicht de EC verlaten! 😁
Ik ben een 56 jarige man niet bang van bi contact in het spel, jong van geest, slank sportief normaal postuur en normaal geschapen(vind ik zelf 😊) altijd geheel intiem glad geschoren en hygiënisch, tevens voorzien van tepel piercings.
Gebruikersavatar
goldielocks
Berichten: 32
Lid geworden op: 31 dec 2022 12:05
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 40
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
Geaardheid bij stel: Hij biseksueel
Fetish: Crossdresser
Contacteer:

Re: Onverwacht maar wel heerlijk

Bericht door goldielocks »

Volgende keer ben ik erbij als jouw hoertje die je uitleent aan andere geile mannen om mijn gaatjes te vullen 👄
Lover4you
Berichten: 14
Lid geworden op: 15 jun 2021 19:20
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 57
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
Geaardheid bij stel: Hij biseksueel
Contacteer:

Re: Onverwacht maar wel heerlijk

Bericht door Lover4you »

Hoi ik was er ook bij tot het laatst en was de man die ook laast over haar borst spoot en ik heb je nog even vast gehouden voor mijn evenwicht en ik hoop ze nog een keer mee te maken ze waren erg geil voor al dat ze ook van anaal houd
Lover4you
Berichten: 14
Lid geworden op: 15 jun 2021 19:20
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 57
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
Geaardheid bij stel: Hij biseksueel
Contacteer:

Re: Onverwacht maar wel heerlijk

Bericht door Lover4you »

Hoi ik was er ook bij tot het laatst en was de man die ook laast over haar borst spoot en ik heb je nog even vast gehouden voor mijn evenwicht en ik hoop ze nog een keer mee te maken ze waren erg geil voor al dat ze ook van anaal houd
Gebruikersavatar
Mike1966
Berichten: 326
Lid geworden op: 06 feb 2023 09:26
Geaardheid: bi
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 56
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
Geaardheid bij stel: Hij biseksueel
Contacteer:

Re: Onverwacht maar wel heerlijk

Bericht door Mike1966 »

Het was een heerlijke middag met een heerlijk openminded stel! Zo zie je maar weer dat juist ook de onverwachte zaken die met enige regelmaat in de EC gebeuren een fantastische belevenis kunnen zijn.

Ook ik hoop ze ooit weer eens bij toeval tegen te komen in een EC en dan mee te kunnen doen in de vervolg wens van dit koppel 😚🤭😉
Ik ben een 56 jarige man niet bang van bi contact in het spel, jong van geest, slank sportief normaal postuur en normaal geschapen(vind ik zelf 😊) altijd geheel intiem glad geschoren en hygiënisch, tevens voorzien van tepel piercings.
Plaats reactie
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 8 gasten