Hulp gezocht: ervaring opdoen

Voor alle gay oproepen m.b.t. Erotic Cinema in Hilversum
Plaats reactie
Jonkie123
Berichten: 9
Lid geworden op: 26 dec 2022 04:26
Geaardheid: bi
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 20
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
Geaardheid bij stel: Beide biseksueel
Contacteer:

Hulp gezocht: ervaring opdoen

Bericht door Jonkie123 »

Hallo,

Ik ben Jonkie (echt naam hou ik liever voor mij) en ik ben 20 jaartjes jong. Ik val op mannen en en vrouwen en vindt mannen ook zeer aantrekkelijk. Nou ben ik op het gebied van mannen nog niet zo ervaren, enkel een keer met een vriend elkaar gezoend en gepijpt. Ik wil meer ervaring op doen en nieuwe dingen ontdekken. Ik ben voor veel in maar wil het rustig aanpakken. Ik ben dan ook opzoek naar mensen die mij op sleeptouw willen nemen. Ik wil beginnen met zoenen, aftrekken en elkaar pijpen maar als ik je beter leer kennen en er is een goeie klik wil ik uiteindelijk wel verdergaan, hierin bepaal ik mijn eigen tempo wanneer wat. Ik heb maar twee eisen eigenlijk omdat ik dat zelf prettig vindt.
1. Max 40/45 maar het liefst begin 20 tot half 30
2. Tatoeages vindt ik zeer aantrekkelijk maar met piercings heb ik helemaal niks. Dus geen cockpiercing, tepelpiercings of piercings in de lippen.

Wie wil mij helpen mijn intresse aan de mannelijke kant te verbreden. Reageer hieronder of stuur een privebericht

(Ik spreek alleen af in de EC, daarbuiten vindt ik nog te eng)
Laatst gewijzigd door Jonkie123 op 18 okt 2023 21:57, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
uit1982
Berichten: 8
Lid geworden op: 09 jan 2023 19:05
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 40
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een MAN
Contacteer:

Re: Hulp gezocht: ervaring opdoen

Bericht door uit1982 »

Beste Jonkie,

Misschien kun je het best even in de agenda kijken op de website en dan eerst gaan voor een van de jongeren themadagen. Dan zit je qua leeftijd in ieder geval goed. Voor de rest geef je volgens mij prima aan wat je wel en niet wil, dus vooral heel veel plezier gewenst op je ontdekkingstocht.

Succes!
Plaats reactie
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 29 gasten