Verslagje van mijn belevingen op mijn eerste naaktdag 18-1

Voor alle gay oproepen m.b.t. Erotic Cinema in Hilversum
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Brammetje
Berichten: 7
Lid geworden op: 14 jan 2024 14:45
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 47
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een MAN
Contacteer:

Verslagje van mijn belevingen op mijn eerste naaktdag 18-1

Bericht door Brammetje »

Ik was vandaag voor het eerst op een naaktdag. Ik heb me als eerste prima vermaakt met een jongen: na het strelen heb ik hem eerst gemasseerd en daarna zijn gaatje duchtig gelikt. Wat daarna gebeurde was geweldig: terwijl die jongen mijn rug masseerde kwamen er twee mannen voor me staan. Ik pijpte om de beurt de ene trok dan de ander af. Terwijl ik dat aan het doen was klom een andere man op me, deed een condoom om en duwde zijn pik in mijn kontgaatje. Terwijl hij me heerlijk aan het neuken was (mijn eerste keer!!!) had ik dus ook nog een pik in mijn mond en in mijn hand. Op een gegeven moment hoorde ik hard kreunen achter me en hij kwam klaar. Hij bedankte me en gaf me een aai en een tikje op mijn billen.
Ik moest toen wel even bijkomen. Dat deed ik wat te kletsen met een van de mannen die ik gepijpt had. We hadden het over het al dan niet neuken (daar was hij niet zo van). Hij wilde wél eens een vinger in zijn gaatje proberen. Hij ging daarop op zijn rug op de matras in de darkroom liggen met zijn benen iets opgetrokken. Vervolgens masseerde ik met veel glijmiddel zijn gaatje en na een minuutje cirkels maken ging in heel voorzichtig met mijn linker wijsvinger naar binnen. Terwijl ik dat deed had ik mijn mond om zijn pik en zoog, zabbelde en likte eraan. Hij gaf aan dat hij het fijn erg vond, dus ik ging lustig door waar ik mee bezig was. Na een een minuutje of vijf (denk ik...) gaf hij aan dat hij bijna klaar ging komen en of ik iets rustiger aan kon doen met pijpen. Toen ben ik rustig zijn pik blijven strelen / zachtjes eraan blijven trekken. En intussen met mijn rechter wijsvinger zijn kontgaatje bewegen en zijn prostaat-spot masseren. Op een gegeven moment hield hij het niet meer en ik vroeg of hij klaar wilde komen of dat ik moest stoppen. Hij vroeg me door te gaan, waarna ik hem aftrok tot hij klaar kwam. Het was heel intiem en fijn voor ons beiden. Bij het weggaan bedankte hij me nog.
Gebruikersavatar
Andre1972
Berichten: 4
Lid geworden op: 27 nov 2023 20:26
Geaardheid: bi
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 51
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een MAN
Geaardheid bij stel: Beide biseksueel
Contacteer:

Re: Verslagje van mijn belevingen op mijn eerste naaktdag 18-1

Bericht door Andre1972 »

Dit lijk me zo geil om te doen .heb al paar keer lekker mogen pijpen vind ik geweldig zo'n dikke pik in je mond.binnenkort maar weer een gaan.
Beoz
Berichten: 1
Lid geworden op: 16 jan 2024 23:39
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 53
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
Geaardheid bij stel: Hij biseksueel
Contacteer:

Re: Verslagje van mijn belevingen op mijn eerste naaktdag 18-1

Bericht door Beoz »

heerlijk geil avontuur!
Naaktloper
Berichten: 14
Lid geworden op: 08 sep 2021 12:46
Geaardheid: bi
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 47
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
Geaardheid bij stel: Hij biseksueel
Fetish: Squirting
Contacteer:

Re: Verslagje van mijn belevingen op mijn eerste naaktdag 18-1

Bericht door Naaktloper »

Heerlijk zeg!
Wil ik ook wel meemaken :o
rick73
Berichten: 78
Lid geworden op: 02 aug 2016 23:04
Geaardheid: bi
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 50
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
Geaardheid bij stel: Hij biseksueel
Fetish: (BD)SM
Locatie: Weesp
Contacteer:

Re: Verslagje van mijn belevingen op mijn eerste naaktdag 18-1

Bericht door rick73 »

Wat een geil verslag, je mag me berichten!
Plaats reactie
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 34 gasten