Gaydag woensdag 3 july

Voor alle gay oproepen m.b.t. Erotic Cinema in Hilversum
Plaats reactie
Slipper
Geaardheid: homo
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 51
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een MAN
Geaardheid bij stel: Homo seksueel
Fetish: Exhibitionisme
Contacteer:

Gaydag woensdag 3 july

Bericht door Slipper »

Was vorige week op de gaydag in Amersfoort, was geweldig, ik wil meer van dit. Ga dus woensdag 3 july naar de Gaydag in Hilversum. Hoop op net zulke fijne en geile ontmoetingen als vorige week.
Hou erg van tongen strelen masseren en laat me graag bij klik safe neuken.
Ik loop naakt op m’n slippers rond (met handdoek). Ben er rond 12:30. Blijf zeker tot 17:00.
Wie komt ook?! Hoe meer kerels hoe geiler!
Afrosensual
Geaardheid: bi
Leeftijd: 37
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
Geaardheid bij stel: Beide biseksueel
Contacteer:

Re: Gaydag woensdag 3 july

Bericht door Afrosensual »

Ik was ook in Amersfoort tijdens de vorige Gay dag. Was vooral in de grote ruimte bezig, zijn wij elkaar toen tegengekomen?
Relaxte BI -man - 1.78m - Slank - Sta open voor veel, dus neem gerust contact op!
Slipper
Contacteer:

Bericht door Slipper »

Hi Afrosensual,
Jazeker zijn wij elkaar tegen gekomen. Ik ben eerst heel bescheiden naast je gaan zitten. Zonder al te veel verwachtingen maar je gaf gelijk toestemming om aan je te zitten. God man wat heb jij een heerlijk lijf, glad en zacht. Een heerlijke,keiharde pik en je kan geweldig tongen! Toen je me ook nog vroeg of je me mocht neuken dacht ik dat in de hemel belande. Wow man, ik kon mn geluk niet op. Op mn buik heb je me gepenetreerd, De blinddoek deed me niet zo veel, je pik des te meer.
De andere mannen waar je wat later mee vrijde waren trouwens ook allemaal erg leuk en geil. Heb mij toen bescheiden opgesteld maar zou een volgende keer ook graag volledig mee willen doen. Wie weet,
Je hebt me een tweede keer geneukt, doggy. Was ook weer geweldig lekker. Later zijn we samen op de bank klaargekomen. Jij eerst, jezzz wat een lading geil spoot je over je borst. Daarna kwam ik klaar.
Dank je wel voor de geweldige middag. Ik heb genoten.
Ik hoop je snel weer te zien en te voelen.
Tot snel, mooie lieve lekkere geile man.
Kus,
Afrosensual
Contacteer:

Slipper schreef: 02 jul 2024 07:24 Hi Afrosensual,
Jazeker zijn wij elkaar tegen gekomen. Ik ben eerst heel bescheiden naast je gaan zitten. Zonder al te veel verwachtingen maar je gaf gelijk toestemming om aan je te zitten. God man wat heb jij een heerlijk lijf, glad en zacht. Een heerlijke,keiharde pik en je kan geweldig tongen! Toen je me ook nog vroeg of je me mocht neuken dacht ik dat in de hemel belande. Wow man, ik kon mn geluk niet op. Op mn buik heb je me gepenetreerd, De blinddoek deed me niet zo veel, je pik des te meer.
De andere mannen waar je wat later mee vrijde waren trouwens ook allemaal erg leuk en geil. Heb mij toen bescheiden opgesteld maar zou een volgende keer ook graag volledig mee willen doen. Wie weet,
Je hebt me een tweede keer geneukt, doggy. Was ook weer geweldig lekker. Later zijn we samen op de bank klaargekomen. Jij eerst, jezzz wat een lading geil spoot je over je borst. Daarna kwam ik klaar.
Dank je wel voor de geweldige middag. Ik heb genoten.
Ik hoop je snel weer te zien en te voelen.
Tot snel, mooie lieve lekkere geile man.
Kus,

Oooh 😮! Wat een leuke verassing het was inderdaad een geile ervaring met een hele intense orgasme :D.
Relaxte BI -man - 1.78m - Slank - Sta open voor veel, dus neem gerust contact op!
Afrosensual
Contacteer:

@Slipper Hoe was de dag verlopen?
Slipper
Contacteer:

Bericht door Slipper »

Hi Afrosensual,
Laat ik zeggen dat ik me goed vermaakt heb, het was weliswaar niet zo geil als vorige keer in Amersfoort maar ik ben toch zeker wel heerlijk aan mn trekken gekomen.
Plaats reactie
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 2 gasten