sletje/slaafje aangeboden

Berichten en verhalen m.b.t. de Darkroom in Erotic Cinema in Hilversum
Gesloten
zentai slave
Contacteer:

sletje/slaafje aangeboden

Bericht door zentai slave »

heren,

Ik ben opzoek naar iemand die mij als sletje verkleed wilt aanbieden in de cinema in hilversum. ik zou dan graag vastgebonden worden en door meerdere mensen in mijn mond en kont geneukt willen worden. (anaal wel safe). als iemand hier in interesse heeft en er op wil toe zien dat alles goed verloopt dan hoor ik het graag.

Ik ben een blanke jongen van 24 jaar met uiterlijk knuffelbeer ben 1.82 lang weeg 91kg.

Wanneer we naar de bios zouden gaan zal ik een zwart korset dragen met een spijkerrokje zwarte kouzen en hakjes. verder zal ik enkel en polsboeien dragen en evt een masker. Ook zal ik een halsband dragen met daar aan een hondenketting.

ik ben voor heel veel in en ik kan veel hebben. Mits het maar safe is.

Mocht iemand interesse hebben dan kun je me mailen zentaisuitslave@gmail.com of een pb sturen of hier onder reageren.

gr zentai slave.

als je een ander leuk idee hebt mag je dat natuurlijk ook laten weten.
chance22
Contacteer:

Re: sletje/slaafje aangeboden

Bericht door chance22 »

hoi zentai,

Na het lezen van je bericht ben ik wel heel nieuwgierig naar je geworden.
Ben dol op knuffeldieren.
Zo te lezen ben je volgens mij juiste persoon die zeer zeker op de trans/travestiedag
aanwezig moet zijn dit in ieder geval om al je wensen in vervulling te laten gaan en
je maakt daarbij ook nog eens kans op een mooie waardebon voor mooiste travestiet.
Ik ben er altijd bij op die dag kom je ook???? De eerstvolgende is 06 september a.s.
Hoop je te zien.
Tot knuffels

xx
Chance
Gesloten
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 2 gasten