gezocht meesteres of meester.

Berichten en verhalen m.b.t. de Darkroom in Erotic Cinema in Hilversum
Gebruikersavatar
slaafmike24
Berichten: 15
Lid geworden op: 09 apr 2012 09:31
Geaardheid: bi
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 24
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een MAN
Geaardheid bij stel: Hij biseksueel
Fetish: Cuckolding
Locatie: Baarn
Contacteer:

gezocht meesteres of meester.

Bericht door slaafmike24 »

Omdat vorige keer zo goed beviel. Ben ik nu opnieuw opzoek naar een meesteres of meester die mij wil gebruiken in de cinema. Ik ben een jongen van 24 jaar. 1.81 lang formaat knuffelbeer. Ik loop graag in zentai, nylon, vrouwenkleding en riemenbody.

Ik ben opzoek naar een meesteres of meester die mij wil gebruiken,vastbinden laten pijpen en neuken. Allemaal op een veilige manier. ik vind het leuk om mannen te pijpen. (mits niet te lang) en om genomen te worden door meerdere mannen/vrouwen. Ook vind ik het leuk om vastgebonden te worden aan het kruis en/of de gynaecologenstoel. pijpen doe ik (mits de meesteres of meester dit wilt) zonder condoom en klaar komen in en over mijn gezicht mag. Verder doe ik alles safe. Ik heb een hoge pijngrens en word graag gemarteld aan het andreaskruis.

Ook heb ik de fantasie om eens in een dikke panty, dwangbuis, masker, enkelboeien, buttplug en halsband vanuit de auto naar de cinema te moeten lopen. Als iemand hierbij wilt helpen hoor ik het graag. Ik heb alle attributen al die nodig zijn. Maar dit is geen verreisde voor de rest van mijn oproep.

Is er een meesteres of meester die dit aanspreekt laat mij dit dan weten. Van mijn meesteres of meester verwacht ik wel dat hij of zij discreet is. Schoon en hygiënisch en niet al te dik is. Verder heb ik geen eisen.

Heeft iemand interesse stuur me dan een pb of een mail naar slaafmike24@gmail.com
Plaats reactie
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 1 gast