assplay/fist en meer
-
- Geaardheid: bi
- Geslacht: Man / Cis-man
- Leeftijd: 26
- Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een MAN
- Geaardheid bij stel: Hij biseksueel
- Fetish: Cuckolding
- Contacteer:
assplay/fist en meer
29 jarige latexlover zoekt tops of doms voor assplay, fist, gebruik als pijpslet, spermadouches etc. Daar neem ik graag eens voor vrij. Zin? Laat het me weten wanneer!
-
- Geaardheid: hetero
- Leeftijd: 55
- Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
- Geaardheid bij stel: Beide biseksueel
- Contacteer:
Re: assplay/fist en meer
heerlijk jij in het latex en mij gaan pijpen, mag ik dan vol in je mond mijn sperma spuiten. Moet geweldig worden. Wanneer doen we dat op de eerst volgende trans en tv dag?
durf jij/jullie het aan om een keertje lekker gek te doen in het Erotic Centrum
-
- Geaardheid: bi
- Leeftijd: 26
- Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een MAN
- Geaardheid bij stel: Hij biseksueel
- Fetish: Cuckolding
- Contacteer:
Re: assplay/fist en meer
Het was vanavond weer geweldig. Nadat ik een korte rode catsuit had aangedaan en mijn masker op werd ik al gauw vastgepakt. Een mooie rechte harde lul stond snel tegen mijn sterretje en nam me stevig. Hij bepaalde hoe ik lad en drukte me op bed. Stevig ben ik genomen en ik moest hem diep pijpen. Liggend met mijn hoofd over de rand van het bed werd ik in mijn keel genomen en al snel zat mijn gezicht onder het speeksel en zaad. Toen ben ik op de gyno stoel gaan liggen met een fles glijmiddel waarna mijn kontje werd afgetast. 1 vinger, 2 vingers.......een hele hand. Ik moest me klaartrekken en hield het niet meer. Het leek wel uit mijn tenen te komen zo lang en zoveel zaad! Bedankt weer voor een topavond.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 2 gasten