Gezocht meester of meesteres

Berichten en verhalen m.b.t. de Darkroom in Erotic Cinema in Hilversum
Gebruikersavatar
slaafmike24
Berichten: 15
Lid geworden op: 09 apr 2012 09:31
Geaardheid: bi
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 24
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een MAN
Geaardheid bij stel: Hij biseksueel
Fetish: Cuckolding
Locatie: Baarn
Contacteer:

Gezocht meester of meesteres

Bericht door slaafmike24 »

Ik ben een jongen van 24 jaar die erg in the bondage is. Ik hou er van om een slaaf/slet/hoer te zijn en onderdanig te zijn. Ik heb meerdere jaren ervaring in de sm en ben regelmatig opzoek naar nieuwe uitdagingen. Ik loop graag in vrouwenkleding, nylon, zentai en leer. Ik ben bi seksueel en laat me graag door meerdere mannen en vrouwen gebruiken. Ik ben 1.81 lang heb kort bruin haar en heb formaat knuffelbeer. Zie foto's voor een goed beeld.

Na een tijd van een meester te zijn geweest (via het erotic cinema forum) ben ik nu weer opzoek naar een nieuwe meester/meesteres. Die het leuk vind om een slaaf lekker te vernederen, vast te binden, gebruiken en showtjes te geven in de cinema en wie weet nog veel meer. Ik ben voor heel veel in en laat me graag in al mijn gaatjes gebruiken. Door meerdere mensen. Er zijn maar weinig dingen die mij te ver gaan. Dingen die ik echt niet doe zijn: letsel, poep, drugs, naalden en het moet allemaal wel veilig gebeuren.

Van mijn meester/meesteres verlang ik dat hij of zij hygienisch is,betrouwbaar, dominant en met respect met zijn slaaf om gaat.

Kortom wie lijkt het wat om mij als slaaf te hebben in de cinema. Zo dat iedereen kan mee genieten.
Bijlagen
ik zat niet stil genoeg in mijn kooi. Daarom extra boeien.
ik zat niet stil genoeg in mijn kooi. Daarom extra boeien.
In mijn kooi ondergezeken door een meester en meesteres
In mijn kooi ondergezeken door een meester en meesteres
Voor straf in mijn kooi
Voor straf in mijn kooi
Plaats reactie
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 2 gasten