Sportwaer party

Berichten en verhalen m.b.t. de Darkroom in Erotic Cinema in Hilversum
Gesloten
erictantra
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 64
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een MAN
Geaardheid bij stel: Hij biseksueel
Fetish: Cuckolding
Contacteer:

Sportwaer party

Bericht door erictantra »

Lijkt me zo heerlijk om keer sportwaer party te houden of nu geile korte broek of lange broek jogging broek is ... Heerlijk is dat eindelijk mag voelen naar die heerlijk bobbel in de broek wielrenners, zwemmers.sporters in wat voor out fit ook... mits sportkleding en op einde mag zo uit zien als hier boven op de foto ... Waarom niet op avond of middag in Erotica? Meld je aan en wie weet: http://bisexclub-gooi.clubs.nl mail: opzoek1945@hotmail.com
Bijlagen
sportbroekje 3.jpg
sperma broekje.jpg
Sam Ferrer
Geaardheid: bi
Leeftijd: 56
Fetish: Crossdresser
Contacteer:

Re: Sportwaer party

Bericht door Sam Ferrer »

lijkt me super.
Ik ben een crossdresser en kom wel eens in erotica amersfoort. Heb begrepen dat hilversum nogal laag is voor iemand van 205 cm en dan 12 cm hakken draagt.
In de categorie sportswear bezit ik natuurlijk een zwembroek, en sportbroek ( voor mezelf) maar heb ook van die tennisrokjes met een broekje en een badbak.
Lijkt me super om klaar te komen terwijl je pik dus gewoon in je kleding zit. (over mijn badpak spuiten ook.

Sam
Travestiet, 56jr, 2m lang draag graag korte rokjes en wat daarbij past.
Hou wel een beetje van SM. Geen pijp of anaal ervaring.
erictantra
Leeftijd: 64
Geaardheid bij stel: Hij biseksueel
Fetish: Cuckolding
Contacteer:

Bericht door erictantra »

Is erg jammer dat zo wenig reactie komen Afgelopen vrijdag had onze club een Electro sex sessie georganiseerd Om te testen of belangstelling voor is vroeg ik om mail te sturen ... Helaas niemand deed dat.. Gevolgd is dat dus niet veelbelangstelling voor is dacht ik.... Maar gister bleken er wel genoeg mannen te zijn ,zonder zich gemeld te hebben ... De demonstratie was dus niet... Niet omdat fake is ,maar omreden dat niet zich meld dat er belangstelling voor heeft. Zo zal dus ook gaan denk ik met Sportwaer party .... Ze komen wel de mannen maar kunnen of durven niet te mailen .. erg jammer dat zoiets dan niet te organiseren is op die manier. Is zo lastig om gratis anoniem mail adres te maken? Of begrijp ik dat te wenig belangstelling voor is... Eric Beheerder Bisexclub Gooi

http://bisexclub-gooi.clubs.nl/
trymeout
Geaardheid: bi
Leeftijd: 52
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
Contacteer:

Bericht door trymeout »

Hoi,
Zo'n sportswearparty zie ik wel zitten. Ik neem dan divers sportbroekjes mee, adidas e.a. en daaronder draag ik m'n zwarte jockstrap of doorschijnen slipje. Ik heb ook een afgeknipte trainingbroek, die je van mijn lijf mag scheuren. Wanner er zo'n party komt, hoor ik het graag en ook of dat dan hilversum of amersfoort wordt. Ook andere voorstellen voor een geile date zijn welkom. Ook in hilversum want ik moet nu toch de vernieuwde zaak eens gaan proberen. Mijn favoriet in amersfoort is; mijn best wel grote paal door een gloryhole aanbieden aan geile pijpgrage mannen. Verder ben ik bi en vrouwen/stellen verwen ik graag.
Tot gauw naar ik hoop.
Diederik
PS Eric; ik zal je oproep ter harte nemen en je mailen.
fuckbuddy
Geaardheid: homo
Leeftijd: 45
Contacteer:

Bericht door fuckbuddy »

geil die sportbroekjes
waarom niet vanmiddag al even wat proberen?
Gesloten
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 1 gast