ik wil even de 5 heren bedanken

Berichten en verhalen m.b.t. de Darkroom in Erotic Cinema in Hilversum
Plaats reactie
submissive cumslut
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 0
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
Contacteer:

ik wil even de 5 heren bedanken

Bericht door submissive cumslut »

P
Laatst gewijzigd door submissive cumslut op 08 mar 2015 01:36, 1 keer totaal gewijzigd.
erictantra
Leeftijd: 64
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een MAN
Geaardheid bij stel: Hij biseksueel
Fetish: Cuckolding
Contacteer:

Re: ik wil even de 5 heren bedanken

Bericht door erictantra »

Ja ik was er een van en meestal ben geen snelle spuiter ,maar dit was super geil Klopt helemaal waren wel 6 mannen ik heb ze bewust geteld daar waren een aantal leden onder van onze Bisexclub Gooi : http://bisexclub-gooi.clubs.nl/ We zouden graag relematig dit soort geile sessie willen houden. Wat gemist hebt is dat net daarvoor een slaafje en lid van onze club zich twee uur lang geheel naakt op diverse plekken in darkroom liet betasten bevoelen en jammer genoeg is hij niet Safe geneukt dat vond hij erg jammer ... Kijk daarvoor op ons blog en dan kunnen we meer organiseren Zou ook mij willen mailen dan kan ik oproep doen op onze club bij Erotica voor 7 september: opzoek1945@hotmail.com ik ben beheerder van Bisexclub ERIC hoop dat jou geile foto daar ook mag plaatsen.. was super geile ervaring klopt helemaal....
submissive cumslut
Leeftijd: 0
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
Contacteer:

Bericht door submissive cumslut »

P
Laatst gewijzigd door submissive cumslut op 08 mar 2015 01:37, 1 keer totaal gewijzigd.
erictantra
Leeftijd: 64
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een MAN
Geaardheid bij stel: Hij biseksueel
Fetish: Cuckolding
Contacteer:

Bericht door erictantra »

Ja was zeker super geil,maar wie was toch die bloedmooie marokkaanse goser? jong besneden en op gegeven moment mocht iedereen die dat wilde zijn heerlijk pikkie proeven en zuigen.... Had zo graag jou warme sperma voelen komen in mijn gulzige mond ... Helaas was snel weg schaamte jij je om door man klaargemaakt te worden? Weet iemand of hij meerkomt ? Hij heeft prachtig heerlijk lijf ven mooi speelgoed ... kom je dinsdag ook weer? ERIC
Plaats reactie
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 2 gasten