lekker lullen zuigen en m'n gespoelde kontje vullen
lekker lullen zuigen en m'n gespoelde kontje vullen
M'n gespoelde geschoren kontje is nu gevuld met een buttplug, haal die eruit en ga je gang!!
Ik hoop op een paar geile actieve mannen
Re: lekker lullen zuigen en m'n gespoelde kontje vullen
Heerlijk 3 verrukkelijke pikken gepijpt afgelopen dinsdag en gelijk na binnenkomst door een heerlijke getinte vent geneukt op de matras in de darkroom. Die kwam heftig spuitend over me klaar....heeeeerlijk.
Toen de rust na vertrek van stoutstel was weergekeerd ben ik nog een keer geneukt en die kerel kwam ook lekker klaar....
Dus dat was allemaal erg lekker en heb nog een tijdje liggen ontspannen in de sling en werd nog heerlijk gemasseerd door een wat verlegen man en daarna door een heftige zuiger werd ik ongelooflijk lekker klaargepijpt en ik mocht m'n grote lading zaad diep in z.n keel spuiten........
Topmiddag!!
Toen de rust na vertrek van stoutstel was weergekeerd ben ik nog een keer geneukt en die kerel kwam ook lekker klaar....
Dus dat was allemaal erg lekker en heb nog een tijdje liggen ontspannen in de sling en werd nog heerlijk gemasseerd door een wat verlegen man en daarna door een heftige zuiger werd ik ongelooflijk lekker klaargepijpt en ik mocht m'n grote lading zaad diep in z.n keel spuiten........
Topmiddag!!
-
- Geslacht: Man / Cis-man
- Leeftijd: 34
- Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een MAN
- Geaardheid bij stel: Hij biseksueel
- Contacteer:
Klinkt erg geil zeg 

-
- Geaardheid: hetero
- Geslacht: Man / Cis-man
- Leeftijd: 34
- Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
- Geaardheid bij stel: Hij biseksueel
- Contacteer:
Klinkt als een geweldige middag. Bedankt voor het delen van je ervaringen.

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 1 gast