ben ik de enige met deze opmerking.ik vind die grote lamp in de darkroom beetje te fel,dit komt niet overeen met de beschrijving die bij darkroom staat.zijn er misschien meer meningen dat deze lamp minder kan of zelfs uit zodat het een echte darkroom word,met alleen het paarse licht.
voor de rest een prima bios,ga zo door.
darkroom,minder licht??!!
- driekeerpotent
- Geaardheid: bi
- Geslacht: Man / Cis-man
- Leeftijd: 54
- Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
- Geaardheid bij stel: Hij biseksueel
- Contacteer:
darkroom,minder licht??!!
Man,licht bi(pijpen voelen)trefwoorden:kaal,groot,gloryholes,voyeur,bekeken worden.
- lekkere pik
- Leeftijd: 49
- Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een MAN
- Fetish: Crossdresser
- Contacteer:
Re: darkroom,minder licht??!!
heey, deel jouw mening ook. ben ik met je eens, te fel. lamp is storend. mag van mijn uit.groet lekkere pik
driekeerpotent schreef:ben ik de enige met deze opmerking.ik vind die grote lamp in de darkroom beetje te fel,dit komt niet overeen met de beschrijving die bij darkroom staat.zijn er misschien meer meningen dat deze lamp minder kan of zelfs uit zodat het een echte darkroom word,met alleen het paarse licht.
voor de rest een prima bios,ga zo door.
bi 38. kort,donkerbl.haar, ogen blauw. slank lichaam. lekkere pik van 18/5cm..
-
- Leeftijd: 50
- Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
- Fetish: Cuckolding
- Contacteer:
Ik deel je mening niet.... Ik vind dat je toch wel iets moet kunnen zien....
Met minder licht zou ik all mooie stijve lullen missen
Wellicht zou het iets minder fel kunnen... Ik zou zeggen.. bespreek het even in de winkel
Met minder licht zou ik all mooie stijve lullen missen
Wellicht zou het iets minder fel kunnen... Ik zou zeggen.. bespreek het even in de winkel
-
- Leeftijd: 64
- Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een MAN
- Fetish: Cuckolding
- Contacteer:
Over de hoveelheid licht in de darkroom lopen de meningen uit een.
Onze http://bisexclub-gooi.clubs.nl/
Zou heel graag 1x per maand een party willen organiseren met iets meer licht. Leden op ons forum schrijven: Het initiatief om een vaste dag te nemen is een geweldig idee. Er zij gelegenheden waar dit al gebeurd en deze hebben veel succes. Verder kun je deze dagen ver van tevoren plannen zodat deelnemers hun agenda er op kunnen regelen of vrij nemen. Bij deze moedig ik dan ook iedereen aan om Eric op een of andere manier te laten weten dat ze zijn initiatieven op prijs stellen. Hij werkt hier hard aan en een kleine reactie geeft hem in ieder geval het idee dat hij het niet voor niks doet.
Helaas erg wenig reactie nog zijn er leden op dit forum die voor Thema middag in zijn op vaste tijd 1x per maand?
Onze http://bisexclub-gooi.clubs.nl/
Zou heel graag 1x per maand een party willen organiseren met iets meer licht. Leden op ons forum schrijven: Het initiatief om een vaste dag te nemen is een geweldig idee. Er zij gelegenheden waar dit al gebeurd en deze hebben veel succes. Verder kun je deze dagen ver van tevoren plannen zodat deelnemers hun agenda er op kunnen regelen of vrij nemen. Bij deze moedig ik dan ook iedereen aan om Eric op een of andere manier te laten weten dat ze zijn initiatieven op prijs stellen. Hij werkt hier hard aan en een kleine reactie geeft hem in ieder geval het idee dat hij het niet voor niks doet.
Helaas erg wenig reactie nog zijn er leden op dit forum die voor Thema middag in zijn op vaste tijd 1x per maand?
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 2 gasten