Spuiters

Berichten en verhalen m.b.t. de Darkroom in Erotic Cinema in Hilversum
Gesloten
yellowpeeboy
Geaardheid: bi
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 49
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een MAN
Geaardheid bij stel: Hij biseksueel
Contacteer:

Spuiters

Bericht door yellowpeeboy »

Was afgelopen vrijdag lekker bloot in EC aanwezig. Ik ontdekte een jongen die aan het kruis stond. lekker masserend heb ik hem klaar laten komen over mijn borst heen..... daarna op bed gaan liggen en in mum van tijd had ik 3 mannen aan mijn bed staan (nee geen ziekebed maar een geilbed).... ik zei spuit maar lekker over me heen en dat deden ze ook lekker achter elkaar zodat ik goed nat was. Donderdagmiddag 20/1 ben ik er weer en hoop weer spuitgasten over me heen te krijgen, man wat is dat toch geil. Wie van jullie wil er donderdag mij benatten? Reageer even dat is vast de voorpret!
Life is a movie
yellowpeeboy
Geaardheid: bi
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 49
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een MAN
Geaardheid bij stel: Hij biseksueel
Contacteer:

Re: Spuiters

Bericht door yellowpeeboy »

Vorige week had ik het weer... lekker, in de darkroom stonden vier man elkaar lekker te rukken en ineens kreunde een van hen "oh ik ga spuiten" zijn rukmaatje ging aan de kant en ik schoof lekker bloot onder hem en ving de volle lading op. Wat een enorme hoeveelheid zaad had die man!! Het liep over mijn borst naar mijn buik en zo over mijn pik en ballen... hierna droop het op de grond. Zeldzaam of hij zijn blaas leegde leek het wel... heerlijk!
Bijlagen
Naamloos.png
Naamloos.png (100.15 KiB) 2045 keer bekeken
Life is a movie
Gesloten
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 3 gasten