reactie op de undercoverdag

Berichten en verhalen m.b.t. de Darkroom in Erotic Cinema in Hilversum
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Eroticcinema H'sum
Berichten: 1556
Lid geworden op: 03 dec 2011 16:20
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 0
Waar ben je op naar zoek?: Wij zijn een stel en zoeken een ANDER STEL
Contacteer:

reactie op de undercoverdag

Bericht door Eroticcinema H'sum »

In opdracht van een bezoekers aan de undercoverdag plaatsen wij hieronder de reactie:

Best EC team,
Ik wil jullie bij deze bedanken voor het initiatief van de undercover thema dag.
Ik heb me uitstekend vermaakt en met mij merkbaar alle aanwezigen. Je bent toch wat meer ongedwongen omdat je anoniem bent en dat werk zeer actie bevorderend!
Er valt bij de diverse dagen nooit een onvertogen woord, iedereen heeft respect voor elkaar en ja = ja en nee= nee, als emand iets wel of niet iets wil. Zo ook op deze dag dus
Deze themadag was zeer goed bezocht, er waren weer tassen nodig omdat de hoeveelheid klusjes allemaal bezet waren, een goed teken dus.
Het enige kleine minpuntje vond ik de felle verlichting in de darkroom, die dus niet meer dark was. Prima dat dat bondagestel aan de gang ging natuurlijk, alleen door de felle verlichting bleven de sling en het bed een tijd wat minder in trek, omdat je niet in de schijnwerper wil liggen en bezig wil zijn.Maar goed dat was een klein detail in de verdereTOP middag!

Ik hoop echt dat dit een terugkerende dag wordt (1X per maand??) want dan ben ik er zeker weer bij!!
Ik hoorde van diverse anderen dat ze het ook een heel geslaagde dag vonden, dus op naar een vaste dag tussen de verdere andere themadagen.

Van een trouwe regelmatige EC bezoeker.
hetebottoml
Berichten: 57
Lid geworden op: 26 jan 2016 10:26
Geaardheid: homo
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 55
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een MAN
Geaardheid bij stel: Lesbisch
Fetish: Squirting
Locatie: Hilversum
Contacteer:

undercover

Bericht door hetebottoml »

ik ben undercover
Laatst gewijzigd door hetebottoml op 11 jul 2017 08:50, 2 keer totaal gewijzigd.
markdark
Berichten: 30
Lid geworden op: 30 aug 2009 12:43
Contacteer:

Re: reactie op de undercoverdag

Bericht door markdark »

Vandaag ook dames aanwezig ?
Plaats reactie
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 14 gasten