Mijn vrouw wil zoveel mogelijk zaad op haar borsten.

Berichten en verhalen m.b.t. de Darkroom in Erotic Cinema in Hilversum
Plaats reactie
Wowter
Berichten: 2
Lid geworden op: 18 apr 2017 15:03
Geaardheid: bi
Geslacht: Non-binair
Leeftijd: 37
Waar ben je op naar zoek?: Wij zijn een stel en zoeken een MAN
Geaardheid bij stel: Beide biseksueel
Fetish: Squirting
Contacteer:

Mijn vrouw wil zoveel mogelijk zaad op haar borsten.

Bericht door Wowter »

Woensdag 12 juli komen we weer genieten in de Darkroom in Hilversum, waar mijn liefje weer plaats neemt in de sling, geblinddoekt en wel
om zoveel mogelijk pikken af te trekken die allemaal rijkelijk het zaad over haar geile borsten mogen spuiten. Het zaad blijft op haar liggen,
zodat ze zich echt geil kan en mag voelen. Dont's zijn vinger(s )in haar kont, spuiten over haar gezicht/mond en verder gewoon
mijn aanwijzingen volgen dan hebben we met z'n allen plezier. We zullen er denk ik zo rond 15.00 uur zijn.

Als we binnenkomen laat ons dan even rustig settelen. Wij komen niet voor een gezellig praatje voor en of achteraf. Het is je laten
plezieren door haar en dat ze je pik kan aftrekken. Vervolgens spuit je als je het niet meer houdt lekker geil over haar borsten.

Je kunt je ook van tevoren aanmelden via PB
Laatst gewijzigd door Wowter op 15 aug 2017 16:00, 1 keer totaal gewijzigd.
Uschi
Berichten: 191
Lid geworden op: 24 mei 2015 22:00
Geaardheid: bi
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 0
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
Fetish: Crossdresser
Contacteer:

Re: Mijn vrouw wil zoveel mogelijk zaad op haar borsten.

Bericht door Uschi »

Weinig reacties op het forum tot nog toe, hoplijk wel een grote opkomst in de zaal :-)
Ik, leuke bi man/travestiesletje sta open voor een ieder die me frisgewassen/respectvol tegemoed treedt voor o.a. 1:1, trio, groepsex, blow/gangbangs en bukkake. Heb een visueel orale fetish voor erecties, spuitende pikken, sperma.... en dames :-).
Bink
Berichten: 151
Lid geworden op: 21 feb 2014 15:26
Geslacht: Non-binair
Leeftijd: 0
Waar ben je op naar zoek?: Wij zijn een stel en zoeken een MAN
Geaardheid bij stel: Hij biseksueel

Re: Mijn vrouw wil zoveel mogelijk zaad op haar borsten.

Bericht door Bink »

Ik kon die dag niet aanwezig zijn, maar een volgende keer ga ik zeker proberen langs te komen. Super geil om iemand met je pik te laten spelen net zolang totdat alle lading over het lichaam gespoten wordt.
Plaats reactie
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 8 gasten