Lijkt mij ook super geil om te doen. Een lekker fris ruikende en van condoom voorziene pik die door de gloryhole heen steekt en waar je de eigenaar ervan niet ziet. Ik kom dit binnenkort zeker een keer proberen.
Lijkt mij zo spannend dat je één of meerdere pikken gezogen hebt en dat je later kan fantaseren welke pik van welke man is geweest.
Milf2401 schreef:Lijkt mij ook super geil om te doen. Een lekker fris ruikende en van condoom voorziene pik die door de gloryhole heen steekt en waar je de eigenaar ervan niet ziet. Ik kom dit binnenkort zeker een keer proberen.
Lijkt mij zo spannend dat je één of meerdere pikken gezogen hebt en dat je later kan fantaseren welke pik van welke man is geweest.
Lijkt me gezellig. Laat even weten als je langs gaat.
X
Maybe is there a big black dick tuesday at the fetish day with nylons? It is very horny to feel the nylons while your dick rub the pantyhose. When i do this by my girlfriend, i definitely come. So i hope that this day, there is a man with pantyhose where i can do it by him.
Milf2401 schreef:Lijkt mij ook super geil om te doen. Een lekker fris ruikende en van condoom voorziene pik die door de gloryhole heen steekt en waar je de eigenaar ervan niet ziet. Ik kom dit binnenkort zeker een keer proberen.
Lijkt me gezellig. Laat even weten als je langs gaat.
X