Om het voor onze bezoekers wat comfortabeler te maken hebben wij bij de gloryholes matjes opgehangen. Deze kunnen gebruikt worden om op te knielen wanneer er iets lekkers uit de gloryhole steekt .
Wij hopen dat jullie hier goed gebruik van maken en dat de matjes NA gebruik weer schoongemaakt terug gehangen worden zodat de gebruikers na u ze ook gerust kunnen gebruiken.
Als ik het goed bekeken heb, zijn de gaten voor de gloryholes in alle hokjes op een verschillende hoogte. Het achtertse hokje heeft zelfs 2 gaten.
Het biechtmatje werkt verder goed hoor. Ik schuif in ieder geval niet gemakkelijk weer weg als ik op mijn knieën voor de gloryhole zit. Alle aandacht dus voor al dat lekkers wat door de gloryhole naar buiten komt
oke Bink, ik ben het met je eens dat de gaten verschillend zijn, maar ik heb al eerder gevraagd om ze toch iets lager/groter te maken, dan kan je ook bij de heerlijke ballen om te zuigen,kan je het zaad in die ballen lekker opwarmen,is toch veel lekkerder als je het hel geval ter beschikking hebt.
Maar helaas, EC heeft wel een reactie gegeven maar nog steeds geen aanpassing,buiten het matje dan.
Man,licht bi(pijpen voelen)trefwoorden:kaal,groot,gloryholes,voyeur,bekeken worden.