heerlijk safe gepijpt

Berichten en oproepen m.b.t. de Gloryholes in Erotic Cinema in Hilversum
Gesloten
driekeerpotent
Geaardheid: bi
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 54
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
Geaardheid bij stel: Hij biseksueel
Contacteer:

heerlijk safe gepijpt

Bericht door driekeerpotent »

Vorige week vrijdag weer eens een poging gewaagd of ik iemand zou treffen die safe gepijpt wilde worden of safe zou pijpen.
ik zat dus ondanks dat het geen naaktdag was in de hetero bios in mijn slip en speelde met mijn lul die al snel in volle sterkte uit mijn slip stond,toen even een rondje gelopen en al snel had ik een volger, ik ging het achterste hokje in en wachte maar kreeg geen lul aangeboden alleen wilde hij wel mijn lul,ik bood hem aan en hij voelde aande andere kant door het gat met zijn hand aan mijn lul en wilde hem gaan pijpen,maar er zat nog geen condoom om dus ging ik weer terug naar de bios, op de voorste rij zat ik weer en hij knielde tussen mijn benen en likte mijn ballen, er kwam iemand bij kijken en toen ging hij weer weg. ik weer even een rondje gelopen en weer terug in de bios, de persoon kwam weer tussen mn benen zitten en pakte mijn lul en likte weer aan mijn ballen,ik deed snel een condoom om en hij pijpte me een poosje heerlijk, maar helaas stopte hij weer.ik ging weer in de laatste gloryhole en stak mijn paal door het gat toen ik zag dat er iemand aan de andere kant stond, hij pijpte mij heerlijk en diep, maar ik moest op mijn tenen staan maar wilde niet opgeven, hij ging mij eigenlijk niet diep genoeg en ik begon te stoten met mijn ballen tegen het schot aan en soms schoten ze ook door het gat,wat was dit geil zeg, na een poosje begon het toch te borrelen in mijn ballen, ik stootte door en hij pijpte mijn pik lekker diep, ik moest heel veel moeite doen omdat het gat te hoog was maar het was zo heerlijk en dan die spanning, ik voelde het opkomen maar moest echt doorstoten en ik moedigde hem aan en riep: knijp hard in mijn eikel en ja toen voelde ik een enorme ontspanning en spoot het condoom vol ,maar zakte echt bijna direct door mijn knieen, zo heftig was het. thanks onbekende op die vrijdagavond.
later in de bios trekkend toch nog een keer klaargekomen.
Maar EC nog steeds niets gedaan aan de te kleine en te hoog zottende gloryholes.!!!!!
Man,licht bi(pijpen voelen)trefwoorden:kaal,groot,gloryholes,voyeur,bekeken worden.
MJNL78
Geaardheid: hetero
Leeftijd: 34
Contacteer:

Re: heerlijk safe gepijpt

Bericht door MJNL78 »

Jammer dat de hoogte van de gloryhole niet ideaal was. Maar wel heerlijk dat er iemand je pik safe wilde pijpen. Klinkt als een heerlijke ervaring!
driekeerpotent
Contacteer:

nog iemand vanavond aanwezig die lekker gepijpt wil worden of mij pijpt, wel safe.
het is naaktdag dus lekker naakt. wel schoon,dat is vanzelfsprekend natuurlijk, geef even aan of je komt dat kom ik ook.
Man,licht bi(pijpen voelen)trefwoorden:kaal,groot,gloryholes,voyeur,bekeken worden.
driekeerpotent
Contacteer:

morgen ,donderdag zo rond 16.30 ben ik er weer wie heeft zin?
Gesloten
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 1 gast