Gloryhole Fantasie!

Berichten en oproepen m.b.t. de Gloryholes in Erotic Cinema in Hilversum
Plaats reactie
SB93
Berichten: 10
Lid geworden op: 09 apr 2017 10:09
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 24
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
Geaardheid bij stel: Homo seksueel
Fetish: Pegging
Contacteer:

Gloryhole Fantasie!

Bericht door SB93 »

Goedemiddag,

Dit is voor mij nieuw maar ik zou graag een keer gepijpt willen worden via een gloryhole het liefst door een vrouw als dat lastig word dan toch door een man je kan het toch niet zien. Wie helpt mij deze ervaring en misschien dat ik dan vaker langs kom want dat lijkt wel spannend en leuk! Ik ben een goed verzorgde man van 24 jaar. Alles netjes schoon en geschoren.

Groetjes, S

P.S Hilversum of Amersfoort is voor mij net zo ver na aanleiding van de meeste animo kies ik 1 van de locaties
Marty86
Berichten: 4
Lid geworden op: 08 apr 2017 19:29
Geaardheid: hetero
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 31
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
Geaardheid bij stel: Homo seksueel
Fetish: (BD)SM
Locatie: Bollenstreek / Amsterdam / Gooi
Contacteer:

Re: Gloryhole Fantasie!

Bericht door Marty86 »

Ik kan me volledig aansluiten bij bovenstaande.
En meld me dan ook graag aan als 2e pik.
Lijkt me super eens lekker leeg gesabbeld te worden.
Gebruikersavatar
Jockdude78
Berichten: 13
Lid geworden op: 22 dec 2016 07:39
Geaardheid: bi
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 0
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een MAN
Geaardheid bij stel: Hij biseksueel
Fetish: Pony play
Contacteer:

Re: Gloryhole Fantasie!

Bericht door Jockdude78 »

Nou boys als jullie geen vrouw kunnen vinden dan bied ik me graag aan om jullie een keer lekker te zuigen door een gloryhole.
Ik zuig lang diep en nat ;-)

Laat maar weten. Ik kan 1 en 2 mei.
Mannelijk en relaxed. Voor veel in. Safe! Gek op sportwear en andere fetishes.
Marty86
Berichten: 4
Lid geworden op: 08 apr 2017 19:29
Geaardheid: hetero
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 31
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
Geaardheid bij stel: Homo seksueel
Fetish: (BD)SM
Locatie: Bollenstreek / Amsterdam / Gooi
Contacteer:

Re: Gloryhole Fantasie!

Bericht door Marty86 »

Mijn voorkeur gaat uit naar een vrouw. Maarja. Gloryhole, ik zie toch niet wie er aan me pik zuigt. Dus zolang het lekker is vind ik het goed. Ik hou wel van wat spelen met me ballen op het einde. En wat zachtjes zuiden daarop, dan kom ik heel snel! Heerlijk!!! Als er op me pik en ballen tegelijkertijd gezogen wordt ( nog nooit gebeurd) denk ik dat ik het dak eraf spuit!!!!!!
Gebruikersavatar
Jockdude78
Berichten: 13
Lid geworden op: 22 dec 2016 07:39
Geaardheid: bi
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 0
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een MAN
Geaardheid bij stel: Hij biseksueel
Fetish: Pony play
Contacteer:

Re: Gloryhole Fantasie!

Bericht door Jockdude78 »

hmm nou ik zuig graag ballen en paal! dus ik denk dat ik je binnen no time tot spuiten heb!
wanneer kan je?
Mannelijk en relaxed. Voor veel in. Safe! Gek op sportwear en andere fetishes.
Jansen.hans
Berichten: 1
Lid geworden op: 02 mei 2017 08:16
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 0
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
Geaardheid bij stel: Hij biseksueel
Contacteer:

Re: Gloryhole Fantasie!

Bericht door Jansen.hans »

Ik ben ook hetero maar vind een gloryhole geil. Om me te laten pijpen maar ook om een andera man te pijpen. Ik kom vanmiddag !
Gebruikersavatar
altijdlief
Berichten: 486
Lid geworden op: 25 sep 2012 21:28
Geaardheid: bi
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 65
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
Geaardheid bij stel: Beide biseksueel
Fetish: Puppy play
Locatie: amersfoort
Contacteer:

Re: Gloryhole Fantasie!

Bericht door altijdlief »

Er zijn mannen die geweldig lekker kunnen pijpen en als je toch niet ziet wie het doet is het alleen maar lekker.
rick73
Berichten: 78
Lid geworden op: 02 aug 2016 23:04
Geaardheid: bi
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 50
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
Geaardheid bij stel: Hij biseksueel
Fetish: (BD)SM
Locatie: Weesp
Contacteer:

Re: Gloryhole Fantasie!

Bericht door rick73 »

Lijkt me lekker om mijn pik er doorheen te steken en dan me te laten verrassen. Vanavond nog?
XLpaal
Berichten: 78
Lid geworden op: 23 jun 2011 09:36
Geaardheid: hetero
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 47
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
Geaardheid bij stel: Homo seksueel
Fetish: Squirting
Locatie: Gooi
Contacteer:

Re: Gloryhole Fantasie!

Bericht door XLpaal »

Heerlijk! Ik heb me een week of drie geleden door de gloryhole laten afzuigen. In principe gaat mijn voorkeur ook uit naar dames maar die waren op dat moment niet aanwezig.

Na eerst twee films in de HE zaal bekeken te hebben liep ik rond met mijn kloppende, rotsharde, 20cm paal. Het zaad dat zich opgespaard had in mijn, met een cockring afgebonden, ballen begon inmiddels ook flink te borrelen. Zin om mezelf af te trekken had ik niet dus wat nu?

Mijn geiligheid en nieuwsgierigheid hielpen me over een bi drempel heen en dus besloot ik in een van de gloryhole hokjes te gaan staan en me daar nog wat te rukken. Het duurde niet lang voordat iemand achter me het gordijnen een stukje opzij schoof. Wellicht om te kijken of er wat te halen viel of de kandidaat in kwestie eerst te keuren.

Inmiddels was ik zelf zo geil dat ik alleen nog maar gepijpt wilde worden. Mijn paal was hard toe aan een servicebeurt. Om de gloryhole magie niet te verbreken en ook wel een beetje bang dat de pijper helemaal mijn type niet zou zijn besloot ik niet om te kijken en in plaats daarvan mijn pik alvast door het gat te steken. Al snel voelde ik een klamme warme gloed aan mijn pik doordat de pijpmond zich eromheen sloot. Stevige diepe halen volgden elkaar in een goed tempo op terwijl ik kreunend tegen de wand stond. Geiler dan geil stond ik daar terwijl een wildvreemde gast zich vermaakte met mijn pik een ballen aan de andere kant van de gloryhole. Het pijpen werd afgewisseld met een soort van edging aftrekbeurt. Lange halen waarbij de voorhuid tot ver achter mijn eikel strak getrokken werd. Precies genoeg spanning erop zonder dat het echt pijn deed.

Toen het pijpwerk weer hervat werd wilde ik niets liever dan klaarkomen. In mijn fantasie zag ik mijn sperma al met dikke stralen geloosd worden. Ik besloot maar op de wand te kloppen ten teken dat mijn hoogtepunt aanstaande was. Aan de pijper te besluiten waar mijn zaad zou eindigen. Nog een laatste klopje op de wand en ik spoot mijn lading in de mond van mijn anonieme pijper die bleef zuigen en het laatste restje zaad uit mijn ballen opgehaald was.

Bij het verlaten van de gloryhole keek ik terloops de darkroom in. En zag daar twee mannen richting de uitgang komen. Geen idee wie van hen me van dienst geweest was. Wie weet wel allebei maar deze gloryhole pijpbeurt was precies wat ik ervan gehoopt had: ranzig geil en heerlijk klaargekomen.
Plaats reactie
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 1 gast