SQUIRTING DIPLOMA

Swingers en Stellen kunnen hier berichten plaatsen
Plaats reactie
Benno2
Geaardheid: hetero
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 40
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
Geaardheid bij stel: Homo seksueel
Contacteer:

SQUIRTING DIPLOMA

Bericht door Benno2 »

Al geruime tijd ben ik bezig om het laten squirten van vrouwen onder de knie te krijgen. Dankzij vele gulle aanbiedingen van diverse dames om als oefenmateriaal te dienen heb ik de kneepjes van het vak stukje bij beetje kunnen leren. Maar terwijl ik andere mannen ken, die vrijwel elke vrouw binnen enkele seconden aan het spuiten kunnen krijgen, beheers ik dat foefje nog niet. Maar uiteraard ben ik blijven oefenen.

Gisteren heb ik om half 3 afgesproken met E. Het is fetisj dag met als extra thema pissing party. Daar hebben we allebei niets mee, maar we denken dat we vast wel een hoekje kunnen vinden waar we ons op onze eigen manier kunnen vermaken. Er is een ander stel in de heterocinema, dat duidelijk wel voor fetiisj dag gekomen is, gezien hun kleding. E en ik beginnen op het bed onder het filmdoek. E is bijna 3 weken niet geweest en valt aan op mijn pik alsof ze uitgehongerd is.Uiteraard hoor je mij niet klagen. De dame van het stel dat er ook is, is naast een jongen gaan zitten op de achterste rij, waar ze beginnen te voelen e.d. De rest van de heterocinema is gevuld met een assortiment aan heren met glimmende broeken, maskers en dog-outfits. We hebben dus nogal wat bekijks, maar trekken ons daar niets van aan. Ik neuk E langdurig op z'n hondjes tot het te warm wordt. Als we naar de algemene ruimte lopen, zie ik dat de jongeman is klaargekomen en zich met tissues afveegt. Het stel vertrekt kort daarna.

Op het grote bed gaan we verder met een 69-sessie en diverse neuk-variaties. Zo nu en dan zijn er heren die wat meevoelen en likken. En E kennende heeft ze regelmatig een pik te pakken. Na een flinke poos zijn we oververhit en dorstig, dus pauzeren we even met wat water en kletsen gezellig op het bed. Dan stel ik voor om naar de sling te gaan. Het voordeel van de sling is dat de dame mooi open ligt om te ontvangen en dat je als man stevig op beide benen staat, waardoor je optimale stootkracht hebt. Van die stootkracht maak ik gebruik om E stevig te neuken, onderwijl haar opgezwollen clit bewerkend met mijn duim. E kirt van plezier, dus waarschijnlijk ben ik goed bezig. Tijd om de geleerde vaardigheden eens in de praktijk te brengen. E's man C heeft me geleerd dat je het beste aan de zijkant kunt gaan staan. Van Plumberjack en Leukstebuurman heb ik de moves afgekeken. Vorige week heeft Ellen me nog laten oefenen. Nu ben ik er klaar voor hoop ik...

Ik steek twee vingers in E's kutje en tast de binnenkant af tot ik het juiste plekje te hebben gevonden. Dan maak ik korte maar stevige bewegingen op en neer. Ik voel en hoor dat het begint te soppen en jawel hoor. Daar spuit het er al uit. Een heer met een dog-outfit zit op zijn hurken tussen E's benen en likt alles op wat er uit haar kutje komt spuiten. Ook als ik het daarna nog eens herhaal (om zeker te weten dat het lukt) komt er weer een fontein naar buiten, wederom braaf opgelikt door de heer op de grond. Trots op mijn gehaalde diploma, neuk ik E nog een tijdje met alles wat ik in me heb, tot ik niet meer op mijn benen kan staan.

Dan laat E mij op het grote bed liggen en pijpt me klaar zoals alleen zij het kan. Oef wat lekker!
Als we even later zijn gedoucht zijn komt net lekkerkinkystel binnen. Zij ziet er heerlijk uit in een bodysuit van net-stof. Ik las zojuist dat ze zich nog uitstekend hebben vermaakt. Nou, wij ook. E, bedankt, het was heerlijk.
's avonds krijg ik van C nog een berichtje om me te feliciteren met het behaalde resultaat. ;)

Zie ook: viewtopic.php?f=22&t=34926
en: viewtopic.php?f=22&t=34960
en: viewtopic.php?f=22&t=34964
Laatst gewijzigd door Benno2 op 27 jun 2018 20:25, 4 keer totaal gewijzigd.
Dit is mijn oude, herstelde account.
Beschouw het maar als archief :D
Ellen
Geslacht: Vrouw / Cis-vrouw
Leeftijd: 41
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een vrouw en zoek een MAN
Contacteer:

Re: SQUIRTING DIPLOMA

Bericht door Ellen »

Lekker hoor Benno en gezellige E

Zie je wel Benno na een halve generale
CenE
Geslacht: Vrouw / Cis-vrouw
Leeftijd: 0
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een vrouw en zoek een MAN
Contacteer:

Bericht door CenE »

Oooh Benno, wat kan je het heerlijk vertellen.
Het was inderdaad een geweldig lekkere middag. Zoals gezegt was ik er ook wel weer aan toe na bijna 3 weken zonder sexuele escapades te zijn door gekomen.
Dank je wel voor een lekkere geile ontlading. En dat je me heerlijk hebt laten spuiten was een super bonus.

(Je begrijpt toch wel dat je de lat weer een stukje hoger hebt gelegd nu ;) )

X, E
Nee heb je......
Gewoonlekker72
Geslacht: Man / Cis-man
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
Fetish: Cuckolding
Contacteer:

Bericht door Gewoonlekker72 »

Gefeliciteerd Benno mij ook maar eens leren leuk dat e er weer was hoop haar snel ook weer eens te zien fijne avond allen :D
Plaats reactie
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 12 gasten