Ik ben nu al opgewonden bij het idee om woensdag te komen. Hoe laat komen jullie precies? Dan kan ik kijken of het past in mijn agenda. Zo ja, dan ben ik er zeker van dat mijn pik er ook blij mee is en dat die woensdag meteen rechtop gaat staan
joske13 schreef:Ik ben nu al opgewonden bij het idee om woensdag te komen. Hoe laat komen jullie precies? Dan kan ik kijken of het past in mijn agenda. Zo ja, dan ben ik er zeker van dat mijn pik er ook blij mee is en dat die woensdag meteen rechtop gaat staan
Mmmm geile pik zeg...als we komen ..zijn we er rond 11 uur (Nog kleine onder voorbehoud, maar laten we op tijd weten)
X Sanne
Schermafbeelding 2019-07-12 om 08.33.04.png (112.21 KiB) 3052 keer bekeken
Jammer dat jullie niet einde van de middag komen, dan was ik erbij geweest. Na 3x Arnhem, had ik jullie graag een keer in mijn eigen woonplaats meegemaakt. Nu wens ik jullie vooral een hele fijne vakantie. Ben nog wel benieuwd of jullie op vakantie nog iets geils van plan zijn?
Jammer dat jullie niet einde van de middag komen, dan was ik erbij geweest. Na 3x Arnhem, had ik jullie graag een keer in mijn eigen woonplaats meegemaakt. Nu wens ik jullie vooral een hele fijne vakantie. Ben nog wel benieuwd of jullie op vakantie nog iets geils van plan zijn?
Jammer zeg ...komt vast wel weer een keer toch..??
Vakantie rustig aan ..al weet je nooit wat er wel of niet gebeurt hè
X Sanne
Zeker jammer, want mijn pik past perfect in jouw kutje. Weet idd zeker dat er een nieuw moment gaat komen. Hopelijk dat jullie vaker in Amersfoort gaan komen
Hallo Stelletjealtijdgeil, Ik begrijp uit al de reacties dat het een bijzonder geil avontuur is met jullie in de cinema. Een mooi moment om weer eens binnen te stappen en de geile sfeer te proeven en uiteraard liefst mijn heerlijke 18 cm pik in je kutje te steken. Zou dat tot de mogelijkheid behoren ?
Lust schreef:Hallo Stelletjealtijdgeil, Ik begrijp uit al de reacties dat het een bijzonder geil avontuur is met jullie in de cinema. Een mooi moment om weer eens binnen te stappen en de geile sfeer te proeven en uiteraard liefst mijn heerlijke 18 cm pik in je kutje te steken. Zou dat tot de mogelijkheid behoren ?
Lijkt me heerlijk .....spuit je wel je warme zaad over mn borsten dan ...?
Mmmmmmm ..x Sanne
Eindelijk weer eens in Amersfoort Sanne....heerlijk. Na het lezen van jullie geile belevenissen al heel wat warm zaad voor je opgespaard. Woensdag hoop ik al mn zaad over je mooie borsten te spuiten......mmmmmmmm....X