Zaterdag verwendag.

Swingers en Stellen kunnen hier berichten plaatsen
Anna en Niels
Geslacht: Non-binair
Leeftijd: 0
Waar ben je op naar zoek?: Wij zijn een stel en zoeken een ANDER STEL
Geaardheid bij stel: Zij biseksueel
Fetish: Cuckolding
Contacteer:

Zaterdag verwendag.

Bericht door Anna en Niels »

Na een enerverende week met ups en downs besloot Niels dat het tijd was om mij flink te verwennen. Hij begon daar al mee onderweg in de auto naar de EC. 'Ben jij eigenlijk weleens klaargekomen in de auto?' Uh, nee dus. Zelfs niet in een geparkeerde auto. Alleen een keer leunend op de motorkap. Hoog tijd om daar verandering in te brengen, vond Niels. Cruisecontrol ingeschakeld, ogen op de weg en twee vingers masseerden vaardig mijn clitje. Zo, op de snelweg tussen andere langzaamrijdende auto's, bereikte ik supersnel mijn eerste hoogtepunt van die middag.

Alle zenuwen en spanning, die ik normaal toch even voel voor een bezoekje aan de EC, waren meteen verdwenen. Geil en overmoedig stelde ik een tegenvraag. 'Ben jij weleens gepijpt tijdens het rijden?' Het  antwoord kwam direct: 'Nee nóg niet...' en met een blij hoofd maakte hij zijn gulp open. Ik trok mijn gordel onder mijn arm door en ging liggen over de versnellingspook. Even checken of Niels op deze manier wel goed kon sturen en zijn aandacht bij het verkeer kon houden. Dat lukte gelukkig. In dit standje paste zijn inmiddels erg stijve pik heel goed in mijn mond. Ik kon zelfs heerlijk diep en proefde iets van zijn voorvocht, zooo lekker vind ik dat...

In de buurt van een afrit (en een hoogtepunt ;-) moest ik stoppen. Met een grijns ging ik rechtop zitten en keek uit het raam. Naar de nietsvermoedende automobilisten naast ons. Wat een speciale autorit was dit.

In de EC was het vrij druk. Een paar bekenden, leuk om hen weer te zien. Maar toch ook weer spannend, al die ogen gericht op ons, terwijl we als enigen nog onze kleren aanhebben. Ik heb eerst even een sigaret gerookt en een beetje bijgekletst. Daarna was het echt tijd voor actie.

Niels nam me mee naar de darkroom en zei dat anderen niet hoefden te volgen. Er werd gevraagd of kijken wel mocht, wat natuurlijk prima was. Maar wel op afstand, zei Niels. Hij zette me vast aan het kruis, gezicht naar de muur. Vanuit mijn ooghoek zag ik enkele mannen volgen en ik vroeg om mijn blinddoek. Het blijft voor mij spannend om bekeken te worden, dan heb ik soms het gevoel dat ik het goed moet doen of zo. Alhoewel dat ook wel wegebt als ik eenmaal bezig ben, vind ik het fijner om niets te kunnen zien. Bovendien werken mijn andere zintuigen dan beter, waardoor ik nog meer kan voelen en genieten.

De volgorde ben ik kwijt, maar ik weet nog dat het begon met de koude en gladde vingers van Niels. Met glijmiddel stak hij een paar vingers tegelijk in mijn kutje (ik moest raden hoeveel...) en een buttplug in mijn kontje. Met zijn vingers ging hij afwisselend snel en langzaam in en uit en al snel kwam ik ontzettend lekker klaar. 'Goed zo. Lekker nat!', vond Niels. Niels heeft me onder handen genomen met de flogger, me gezoend en aan mijn haren getrokken, me geslagen met een bamboe rietje en me zachtjes over de verse striemen gestreeld. Hard en zacht, precies zoals ik het het allerlekkerst vind.

Het rietje klinkt liever dan het voelt. Het is een scherpe pijn, die het hevigst is één of twee seconden na de pets. Ik kon daar minder van hebben dan ik had verwacht. Nadat ik oranje had gezegd, mocht ik nog vijf tikken ontvangen. Ik moest zelf terugtellen, wat onverwachts erg lastig was. Door het opvangen (en ontvangen) van de pijn, lukte het me niet om me op het tellen te concentreren. Het leverde me een extra tik op.

Nu was het tijd voor iets anders. Niels  maakte me los van het kruis en ik verwachtte in de sling te mogen. Maar hij had eerst nog iets anders voor mij in petto. Hij legde een riem om mijn nek met daaraan een ketting met handboeien. Mijn handen werden op mijn rug gebonden. Heerlijke onderdanige houding vind ik dat.

Ik moest knielen op een handdoek, wat een spannende opdracht is met handen op de rug en mijn motoriek... gelukkig ondersteunde Niels me goed. Het werd weer even ruig. Niels dwong me hem diep en lang te pijpen, terwijl ik mijn buttplug moest inhouden. Erg moeilijk om die er niet uit te duwen, maar het is gelukt.

Hierna mocht ik wel in de sling. Mijn handen mochten los, maar de riem bleef om mijn nek. Terwijl hij me neukte trok Niels me aan de ketting naar voren. De buttplug bleef ook in. Het duurde niet lang voor ik een heftig orgasme kreeg. Wow, echt wow...

Letterlijk sufgeneukt vroeg ik of Niels in mijn mond wilde klaarkomen. De buttplug mocht uit, de blinddoek af en ik nam plaats op mijn knieën. Al snel kwam hij hevig spuitend klaar. Een deel van zijn zaad ging rechtstreeks mijn keel in, maar er bleef gelukkig genoeg over om het met open mond aan hem te laten zien. Met een goedkeurende glimlach gaf hij toestemming om het door te slikken.

In een heerlijke roes ben ik op de bank weer bijgekomen. Er stelde iemand een vraag, maar ik begreep er niets van. Er werd gelachen en ik heb vriendelijk meegelachen. Volgens mij...
Een kwartiertje en een kop koffie later, was ik weer aanspreekbaar. Maar de gelukzalige stemming en het heerlijke branderige gevoel op mijn billen zijn nog lang gebleven.[*]
Plaats reactie
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 2 gasten