Heerlijk Kwartet

Swingers en Stellen kunnen hier berichten plaatsen
Ellen
Geaardheid: hetero
Geslacht: Vrouw / Cis-vrouw
Leeftijd: 41
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een vrouw en zoek een MAN
Geaardheid bij stel: Homo seksueel
Contacteer:

Heerlijk Kwartet

Bericht door Ellen »

Afgesproken met Dennis. Een enorme gespierde lekkere man. Echt een ruwe bolster. Heerlijk ruw neukt hij je ook. Hij gaat compleet los. In de sling was er even een moment dat er door mijn hoofd schoot wat er kon gebeuren als de kettingen het zouden begeven zo hard. Maar tussendoor fluistert hij heerlijke lieve geile dingen in mijn oor. En geeft me knuffelige kneuterige kusjes. Ik zie zijn smile en voel hoe het tijd is voor een volgende stevige ronde. Bedankt topper voor je energie en je lieve attente karakter. En onze privé momentjes in de douche. Ik hoop dat er nog vele zullen volgen.

Benno hupte binnen terwijl ik in de sling lag. Benno zie ik als de charmeur. Altijd de donkere haren netjes voor hij weer gaat want tijdens een nummertje maken gaan die manen alle kanten op. Ik zie altijd 1 beeld voor me als Benno mij net gelikt heeft zijn mond en gezicht nog vol met mijn geil :lol: Benno mijn complimenten serieus. Je begint mijn lichaam te kennen en ik kan je verzekeren dat ik "een beetje lastig" ben. Brul nog maar een keer de ec bij elkaar. Dan jank ik mee

Last but not least Frank. Het lukte ons nooit om samen af te spreken. Wat een heerlijke man ben je. In mijn ogen stoere macholook. Je pakte me vrij snel in een standje waar ik enorm van geniet. En nog keer en nog een keer. Stout zeg je me dat je zo klaar wilt komen. Dat laat ik mij geen 2x zeggen. Heerlijk dat laatste moment waar ik zo geil van wordt een pik vlak voor mijn ogen en mijn tong klaar voor ontvangst. Hierna wou je buurman ook van de druk af en spoot mijn mond en gezicht vol. Frank ik heb heerlijk op je gereden met de pik van Dennis in mijn mond. Nog eens een rondje rijden?
Plaats reactie
Gebruikers op dit forum: Repensteeltje en 7 gasten