Terwijl ik er sta check ik het forum en zie ik dat Saskia en Sem aankondigen er om 16.30 uur te zijn. Dat is leuk. Ik ken Sem al langer, maar Saskia ken ik alleen vanuit diverse kikgroepen. Ze komt van vrij ver weg en zij en Sem hebben in een opwelling vanmiddag bedacht dat het leuk is om naar EC te komen. Ik ontmoet hen in de winkel en ga met ze mee naar binnen. Daar is het inmiddels tamelijk rustig. Slechts een man of 5. S en s gaan eerst douchen en daarna trekt Saskia een jurkje aan en verplaatsen ze naar een gloryhole hokje bij de heterocinema, waar ze samen in gaan staan zoenen en voelen. Al snel hoor ik kreunende geluiden. Sem vraagt mij een condoom om te doen als ik gepijpt wil worden. Ik ga gecondoomd in het hokje ernaast staan en steek mijn pik door de hole. Meteen wordt ik stevig vastgepakt en diep en nat gepijpt. Dat begint goed. Even later wordt Saskia (nog in het hokje) klaargevingerd, waarna we verplaatsen naar het grote bed. Sem neukt haar eerst, terwijl ik nog meer gepijpt wordt. Daarna neuk ik Saskia op z'n hondjes, lang en hard. In het uur wat volgt wisselen we elkaar af. Ik neuk telkens tot ik even op adem moet komen en dan neemt Sem het over. Als ik weer verder kan krijg ik al gauw de beurt. Er zijn verder niet echt gegadigden. Een oudere dikke man, die Saskia vooral wil aanraken en een jonge man die echt supersnel weer weg is. Ook is er een groep heren die vooral in elkaar geïnteresseerd is, maar daar horen we alleen geluiden van uit de darkroom komen.
We pauzeren tussendoor even wat langer om te kletsen. Aardige meid ook die Saskia. Ze is heel relaxt en praat makkelijk. Dat wist ik al wel uit de kikgroepen.
Dan gaan we weer verder. Uiteindelijk is het tegen 18 uur als ik brullend klaarkom. Hoog tijd om te vertrekken, want het is natuurlijk bijna etenstijd

Sem en Saskia, leuk dat jullie er waren. Tot de volgende keer.