Samen met mijn sletje naar de cinema

Swingers en Stellen kunnen hier berichten plaatsen
Karlson747470
Geaardheid: hetero
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 40
Waar ben je op naar zoek?: Wij zijn een stel en zoeken een ANDER STEL
Geaardheid bij stel: Zij biseksueel
Fetish: Cuckolding
Contacteer:

Re: Samen met mijn sletje naar de cinema

Bericht door Karlson747470 »

Eroticcinema A'foort schreef: 23 aug 2022 10:20 Beste bezoekers,

Als EC nemen wij het natuurlijk hardstikke serieus als er signalen komen dat dingen niet fijn gaan. Helaas zien wij tijdens onze controle rondjes ook niet alles, maar wees dan vooral ook niet bang om ons even aan te schieten en aan te geven dat het niet goed gaat, of dat iemand zich niet gedraagt. Wij vragen niet voor niets of alles oke is! En als het echt de spuigaten uitloopt, mogen jullie altijd naar de balie komen om te vragen om hulp.

Het is absoluut de bedoeling dat de EC een fijne plek is voor iedereen en als dat betekent dat wij als personeel in moeten grijpen, dan doen we dat ook zeker.

Met vriendelijke groet,

Team EroticCinema Amersfoort
Er is inderdaad iemand langsgeweest tijdens ons bezoekje. Er kwam een meisje binnen en vroeg: "Is hier alles oke?". En wij zeiden "ja". Het was namelijk ook wel oke. En ook weer niet. Ik wil het probleem ook beslist niet bij de EC leggen. Deze heren bleven gewoon maar proberen en proberen. Op een soort van subtiele wijze. En als ik zei: geef ons wat ruimte, gingen ze 50 cm verder op zitten om het toch weer rukkend verder te proberen. De man in kwestie strekte zijn nek tot bijna komische lengte en bleef maar wanhopig oogcontact met ons zoeken terwijl voor iedereen duidelijk zou moeten zijn dat er geen behoefte was aan een extra man erbij. En dat we genoeg hadden aan elkaar.

Ik had hem gewaarschuwd (en dit was nadat hij echt VLAK voor onze stoelen ging staan rukken). Het enige wat ik nog had kunnen doen was hem echt verzoeken helemaal op te rotten, maar als je half in het spel zit met je partner is dit ook wel een stap. En vlak achter ons zat ook nog iemand. Moest ik die dan ook wegsturen? Nu accepteerden we het maar, maar tegelijkertijd zorgde het er ook voor dat mijn partner gewoon niet kon ontspannen.

Ik denk dat de enige oplossing is, gewoon MEGA duidelijk zijn. Als iemand aan blijft houden, en je toch een soort strijd aan moet gaan met iemand, is het eigenlijk al te laat. De geilheid is weg. Mijn partner had daarna ook genoeg gehad van de ervaring en wilde weg.

Het is jammer, want een spontaan bioscoopbezoek heeft ook iets heel erg spannends. Maar in de praktijk levert het eigenlijk vooral gedoe op. Ik zie ons dat ook niet zo snel meer doen. Daarom hebben we het bij ons tweede bezoekje anders aangepakt.
Chandon
Leeftijd: 0
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
Geaardheid bij stel: Beide biseksueel

Bericht door Chandon »

Karlson747470 schreef: 23 aug 2022 13:28
Eroticcinema A'foort schreef: 23 aug 2022 10:20 Beste bezoekers,

Als EC nemen wij het natuurlijk hardstikke serieus als er signalen komen dat dingen niet fijn gaan. Helaas zien wij tijdens onze controle rondjes ook niet alles, maar wees dan vooral ook niet bang om ons even aan te schieten en aan te geven dat het niet goed gaat, of dat iemand zich niet gedraagt. Wij vragen niet voor niets of alles oke is! En als het echt de spuigaten uitloopt, mogen jullie altijd naar de balie komen om te vragen om hulp.

Het is absoluut de bedoeling dat de EC een fijne plek is voor iedereen en als dat betekent dat wij als personeel in moeten grijpen, dan doen we dat ook zeker.

Met vriendelijke groet,

Team EroticCinema Amersfoort
Er is inderdaad iemand langsgeweest tijdens ons bezoekje. Er kwam een meisje binnen en vroeg: "Is hier alles oke?". En wij zeiden "ja". Het was namelijk ook wel oke. En ook weer niet. Ik wil het probleem ook beslist niet bij de EC leggen. Deze heren bleven gewoon maar proberen en proberen. Op een soort van subtiele wijze. En als ik zei: geef ons wat ruimte, gingen ze 50 cm verder op zitten om het toch weer rukkend verder te proberen. De man in kwestie strekte zijn nek tot bijna komische lengte en bleef maar wanhopig oogcontact met ons zoeken terwijl voor iedereen duidelijk zou moeten zijn dat er geen behoefte was aan een extra man erbij. En dat we genoeg hadden aan elkaar.

Ik had hem gewaarschuwd (en dit was nadat hij echt VLAK voor onze stoelen ging staan rukken). Het enige wat ik nog had kunnen doen was hem echt verzoeken helemaal op te rotten, maar als je half in het spel zit met je partner is dit ook wel een stap. En vlak achter ons zat ook nog iemand. Moest ik die dan ook wegsturen? Nu accepteerden we het maar, maar tegelijkertijd zorgde het er ook voor dat mijn partner gewoon niet kon ontspannen.

Ik denk dat de enige oplossing is, gewoon MEGA duidelijk zijn. Als iemand aan blijft houden, en je toch een soort strijd aan moet gaan met iemand, is het eigenlijk al te laat. De geilheid is weg. Mijn partner had daarna ook genoeg gehad van de ervaring en wilde weg.

Het is jammer, want een spontaan bioscoopbezoek heeft ook iets heel erg spannends. Maar in de praktijk levert het eigenlijk vooral gedoe op. Ik zie ons dat ook niet zo snel meer doen. Daarom hebben we het bij ons tweede bezoekje anders aangepakt.
Straight to the point werkt het beste. Best jammer want de ec kan echt een mega leuke spannende plek zijn. Waar veel en alles kan.
FirstTimer
Geaardheid: bi
Leeftijd: 32
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een MAN
Geaardheid bij stel: Hij biseksueel
Fetish: (BD)SM
Contacteer:

Bericht door FirstTimer »

Chandon schreef: 23 aug 2022 11:56
FirstTimer schreef: 22 aug 2022 20:12 Ik zou aan dit gesprek toe willen voegen dat het niet alleen vrouwen zijn, maar ook mannen die betast worden terwijl ze dat niet willen, maar nog te jong, onervaren, shocked, wat dan ook zijn. Er heerst nog steeds het mannen zijn sterk stereotype, ook hier in dit topic, waardoor mannen zich niet uit durven te spreken. Ongewenste intimiteit moet voor iedereen binnen de EC beter, onder andere met hulp van wij als bezoekers.

Heyy firsttimer volgens mij was je er ook bij als 4e musketier vorige donderdag😉
Ik heb via PM wel een leuk gesprek gehad met karlson en/of Zelda en heb mij daarna nog aangemeld als vrijwilliger. Ik viel vermoedelijk niet in de smaak en was er dus ook niet, maar ik heb goede hoop. Ik ben sinds drie weken weer volop met crossfit begonnen dus wellicht over een maand of twee :P :lol:
dodo
Leeftijd: 57
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
Geaardheid bij stel: Homo seksueel
Contacteer:

Bericht door dodo »

dit topic heeft veel stof doen opwaaien. ik heb zelf een keer een stel gezien die voor het eerst waren en zich opsloten in de dark room. die wilden privacy.en iets ervoor om de boel te barricaderen. de toenmalige bedrijfsleidster kwam er aan te pas om te vertellen dat dit toch niet de bedoeling is gezien het open karakter van de bios
dodo
Leeftijd: 57
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
Geaardheid bij stel: Homo seksueel
Contacteer:

Bericht door dodo »

ik was een keer in rozendaal en daar was ook een bed in de bios. maar hier was het mogelijk een ketting te bevestigen op ongeveer 2meter afstand . hierdoor heeft een sexend stel geen last van ongewenste aanrakingen of al te opdringerig publiek . indien gewenst nodigt het stel zelf wel een of meerdere heren uit. kijken is dus geen pfobleem maar op een redelijke afstand. de ketting werkt regulerend en de bedoeling is duidelijk. ik weet niet of dit de oplossing is maar het gaat meer om het idee.
Eroticcinema A'foort
Leeftijd: 0
Contacteer:

Bericht door Eroticcinema A'foort »

Beste Karlson747470,

We vinden het jammer te vernemen dat jullie ervaring anders is geweest dan gewenst. Zoals er door vele andere bezoekers wordt aangegeven, is het voor ons belangrijk dat er geen cultuur heerst zoals door jullie omschreven.

Wij zijn een plek waar je, in dit geval als stel, je eigen spel bepaalt. Wanneer je er voor kiest dit spel enkel met zijn tweeen te willen spelen, dienen andere jullie die ruimte te geven.
In onze cinema kan dit kenbaar gemaakt worden door jullie zelf, waarna dit gehonoreerd moet worden. Wanneer je anders ervaart, vragen we dit bij ons te melden. Dit kan tijdens onze controle rondes (wij checken dit zelf op zo'n moment ook, zoals in de berichten te lezen is) of door dit bij ons in de winkel te melden (we snappen hierbij, dat je hiervoor niet helemaal naar de balie komt lopen. Bij de deur een seintje geven is voldoende ;) )

We hopen jullie terug te zien! maak vooraf vooral even een praatje met ons ;)

Voor de cinema bezoekers die zich aangesproken mogen voelen; regels blijven regels! geeft ruimte, lees en volg onze huisregels.
Ik citeer: • Stoor anderen niet in hun spel met woord of daad.
Onthoudt je van commentaar over het spel van anderen of over de personen voor, tijdens en na een spel.
Storen of commentaar geven kan verwijdering tot gevolg hebben.

Kopieer deze link om de huisregels nog eens door te nemen: https://www.eroticcinema.nl/forum/viewtopic.php?f=46&t=67459&sid=14eba995a479629304fa26ef849a044f
June
Geslacht: Vrouw / Cis-vrouw
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een vrouw en zoek een MAN
Contacteer:

Bericht door June »

Ik zou graag wel eens spontaan alleen komen, maar precies om de omschreven redenen hier durf ik dat niet.
Want in je eentje continue tegen mannen lopen zeggen dat ze te dichtbij komen, is erg vervelend, afleidend, en ook gewoon lastig. (want, je -wilt- liever niet iemand aanspreken, laat staan herhaaldelijk). En ik denk dat mannen die wèl begrijpen hoe je respectvol met anderen omgaat, zeker kunnen helpen met die fijne cultuur en sfeer te creëeren door anderen aan ts spreken op dit gedrag als ze het zien.

Mijn ervaring zelf was fijn trouwens, omdat de mannen waar ik mee bezig was erg duidelijk waren naar anderen dat er niks ging gebeuren en ze afstand moesten houden.

Maar, dat in het begin meteen een hele kring rulle de mannen om mij heen stond toen ik nog niet goed en wel binnen was, was erg intimiderend.

En wat dat betreft ben ik het helemaal eens met iets wat Karlsson zei aan het begin: Als mensen een fijne ervaring hebben blijven ze langer, durven ze meer. En heb je uiteindelijk als kijker ook meer om naar te kijken. Dus win win. Maar dat opdringerige gedrag verliest iedereen.
Dwars & Eigenzinnig
Houdt wel van een beetje humor
Bulbasuus
Geslacht: Vrouw / Cis-vrouw
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een vrouw en zoek een MAN
Geaardheid bij stel: Beide hetero
Contacteer:

Bericht door Bulbasuus »

Ik wil hier toch ook even op reageren...

Ik ben tot nu toe alleen bij een jongerendag geweest en heb eigenlijk niet veel gemerkt van opdringerigheid. Iedereen was veel bezig met consent en gaf ruimte, ook toen ik en een man de gay cinema even voor ons alleen wilden.

Maar ik lees inderdaad wel vaker dat op reguliere dagen er toch minder ruimte en consent wordt gegeven en gevraagd en dat weerhoudt mij ervan om op een reguliere dag de cinema te bezoeken..
Karlson747470
Leeftijd: 40
Contacteer:

Bericht door Karlson747470 »

Bulbasuus schreef: 01 sep 2022 08:14 Ik wil hier toch ook even op reageren...

Ik ben tot nu toe alleen bij een jongerendag geweest en heb eigenlijk niet veel gemerkt van opdringerigheid. Iedereen was veel bezig met consent en gaf ruimte, ook toen ik en een man de gay cinema even voor ons alleen wilden.

Maar ik lees inderdaad wel vaker dat op reguliere dagen er toch minder ruimte en consent wordt gegeven en gevraagd en dat weerhoudt mij ervan om op een reguliere dag de cinema te bezoeken..
Alleen maar fijn om een tegengeluid te horen, Bulbasuus!

Ik denk dat dat ook komt omdat er op die dagen een leeftijdsgrens geldt. De mannen die ons lastigvielen waren vooral ouder. Daarnaast zijn het denk ik ook bezoekers die het forum (waar vaker gesproken wordt over dit soort zaken) niet kennen.
Plaats reactie
Gebruikers op dit forum: Eroticcinema A'foort, Koster en 12 gasten