Fantastisch fruitbuffet

Swingers en Stellen kunnen hier berichten plaatsen
Plaats reactie
Gebruikersavatar
watermeloen
Berichten: 31
Lid geworden op: 18 jun 2022 19:31
Geaardheid: hetero
Geslacht: Vrouw / Cis-vrouw
Leeftijd: 32
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een vrouw en zoek een MAN
Contacteer:

Fantastisch fruitbuffet

Bericht door watermeloen »

Wat een geweldige dag…

Rond 1230 stapte ik in de auto, Raptor & D opgepikt bij het station en samen naar Amersfoort gereden. Gezelligheid al in de auto, er werd een beetje aan mijn haar getrokken maar toch maar niet want afleiden van autorijden is onveilig ;) Beetje kletsen ook over vandaag, hoe zal het zijn, ik ben nerveus want er hebben maar liefst (ja ik had geteld) via het oproepje en in PB zo’n 15 mannen gereageerd, wauw. Vond ik al best wat, want tot nu toe ben ik hooguit in kleinere gangbangs van rond de 5 mannen geneukt.

1345 geparkeerd, en rustig wandelen naar de EC. Mooi op tijd.
Bij binnenkomst gezellig een praatje gemaakt nog bij de kassa met Jeroen, gelachen dat de meloentjes print op mijn shirt niet was gezien en dat Raptor al herkend werd aan zijn prachtige tattoo op z’n onderbeen van eerdere actiefoto’s. Het was al druk werd er gezegd…

Iets voor 14u naar binnen en oh wauw wat een drukte!!! Dit moeten al minstens een stuk of 10-15 mannen zijn. Ik word spontaan een beetje verlegen en weet me nog niet helemaal een houding te geven.
Bijna alle kluisjes waren bezet, maar ik kon er nog eentje claimen. Uiteraard bleek dat mijn winkelwagenmuntje formaat 50cent munt en niet 1euro munt had, en dus niet paste. Handdoekje gepakt en naar de deur… um wacht dit bedekt eigenlijk niet echt iets dus ik kan niet echt de winkel in lopen. Gelukkig kwam er ook net een aardige man binnen die even naar Jeroen riep of hij misschien een eurootje voor me had. Oh, en het bakje condooms leek al leeg te zijn! “Nu al” hoor ik terug, en reageer bijdehand “ik ben onschuldig, ik ben er net!” 😂 De man blijkt Benno te zijn, hoi!

Nou ja, Raptor (lange gozer) was hier nog nooit geweest, dus samen met D (krullen en baard) even een korte rondleiding gegeven. Ondertussen was Jeroen langsgekomen met de euro zodat het kluisje dicht kon. Daarna rustig even mijn tas in een hoekje gezet bij het wandrek, ik kon nog net mijn handdoek op een hoekje van het bed alvast gooien voordat ik door Raptor word gegrepen en de actie begint… al snel word ik op mijn knietjes gedirigeerd om hem te pijpen. Ik voel de eerste handen van onbekende mannen al over mijn lichaam dwalen, en weet Raptor nog even te plagen dat hij duidelijk niet zenuwachtig in een hoekje is blijven staan ;) Heerlijk, die eerste pik voelen… ik hoef niet meer uitgebreid te denken, ik hoef alleen maar te genieten en plezier te geven.

Aangezien ik met mijn mond vol niet kan praten, herhaalt hij nog maar eens voor iedereen ‘alles met condoom, geen anaal en vooral iedereen heel veel plezier hebben’.
Al snel daarna word ik gedirigeerd op het bed te gaan liggen, waarbij ik direct nog veel meer handen over mijn lijf voel gaan, en voel ook al snel een pik mijn kutje opvullen en pikken naast mijn hoofd verschijnen. Heerlijk!! Mijn mondje, kutje en beide handen gevuld, allerlei handen over mijn borsten en lijf. Ik geniet er met volle teugen van, wat ook altijd duidelijk te horen is aan mijn gekreun. Ik voel dat ik achter elkaar door meerdere heren word genomen. Ondertussen wordt er zo te merken ook heerlijk genoten van mijn borsten, er wordt gevoeld gekneed en gesabbeld.

Nonstop word ik heerlijk gevuld in mijn mondje en kutje door allerlei heren. Smalle, dikke, lange, korte pikken.. ik voel ze allemaal in mijn handen en mond en kutje. En genieten dat ik doe… heerlijk is dit zeg. De tijd vliegt, ik ben al lang de tel kwijt hoeveel mannen ik heb gepijpt en door ben geneukt.
Sommige pikken kan ik diep hebben, andere zijn gewoon te groot om zonder kokken helemaal in mijn keeltje te passen… maar oh wat leuk om dat alsnog wel te proberen, en heerlijk om diezelfde pik in m’n kutje te voelen.
De meeste tijd lig ik op mijn rug, maar ook ben ik ergens op iemand geklommen om dubbel vaginaal te proberen, lijkt me heerlijk geil. Ondertussen kreeg ik uiteraard lekker weer een pik in mijn mondje geduwd.
Doggystyle genomen worden was ook heerlijk, maar bleek toch wel erg lastig omdat mijn tieten niet echt bereikbaar waren als ik wilde blijven pijpen (duh natuurlijk wilde ik dat). Dus even later weer lekker op mijn rug met pik overal.

Ergens blijkt er een stelletje te vertrekken. Mijn mond zit vol met pik maar toevallig heb ik een hand vrij dus ik zwaai even. Er wordt gemopperd dat ik niet eens netjes gedag zeg, en ik stop verontwaardigd een kort momentje met pijpen om te zeggen dat ik gezwaaid heb! Meteen daarna wordt die pik weer lekker in mijn mondje gestoken. De tijd vliegt om. Er wordt gevraagd naar over mijn tieten spuiten - ja hoor dat kan, vooral even coördineren want daarna pak ik een (korte) pauze om even het zaad van me af te douchen en wat te drinken. Het is immers wel de bedoeling dat vandaag iedereen lekker aan mijn tieten en lichaam kan zitten.
Een paar minuten later worden mijn tieten heerlijk ondergespoten want blijkbaar heb ik pauze verdiend. Mmmm zo heerlijk lekker ondergespoten worden. Als ik opsta en richting de douche loop merk ik dat het nog steeds druk is, en het al iets na 4 uur is! Wauw, blijkbaar waren we al zo’n 2 uur bezig!

Na het douchen gaan we naar de ruimte met de sling. Die was vorige keer erg leuk, dus wil ik zeker weer in. Ik klim in de sling en voel direct weer heerlijk handen met mijn lijf spelen en zeer snel daarna ook weer een pik in m’n kutje. Ooh ja deze sling maakt het echt mogelijk heerlijk hard genomen te worden, zo geil. Ik dacht eerst dat pijpen lastig zou zijn, maar met wat moeite lukt het om mijn hoofd zo te positioneren dat ik toch lekker een pik in m’n mondje krijg. Ondertussen zijn mijn handen ook heerlijk gevuld. Ook hier blijven mijn kutje en mondje nooit lang leeg. Als er even geen pik is in mijn kutje worden er direct vingers in gestopt en ben ik nog een paar keer heerlijk klaargevingerd. Ergens verdween er volgens mij ook bijna een hele hand in me, en kwam ik keihard klaar…

Half6 hebben mijn partners toch echt wel honger gekregen, dus er wordt een pauze ingelast. We gaan even een hapje eten. Ze zien al aan mijn glunderende oogjes dat ik absoluut nog terug wil voor meer pik, en op mijn oproepje was immers ook gezet dat ik de avond er ook zou zijn. Pas bij het aankleden merk ik dat ik zelf ook wel een beetje honger heb gekregen, okee deze pauze was een goed idee. We krijgen van verschillende lieve heren tips waar we dichtbij een hapje eten kunnen vinden en gaan op pad.
Het lukt om dichtbij en snel wat eten te vinden. Terwijl we wachten bevestig ik nog even op de chat dat ik echt wel zometeen terugkom voor meer pik. Ook lukt het me om mijn lange haren uit te borstelen, die waren nogal in de klit geraakt door alle seks…

Rond 7u zijn we weer terug in de EC. Het is inmiddels wat rustiger, maar er zijn nog genoeg mannen die van fruit houden lijkt het.
Ik kruip weer op het bed en krijg snel weer een pik in mijn kutje. Helaas word ik alleen geteased in eerste instantie bij mijn hoofd… ik zie alleen pikken zonder condoom! Als ik hierover klaag want ik wil gewoon pijpen, dan verschijnen er plotseling condooms en kan ik snel lekker bezig. Er wordt lekker afgewisseld zodat iedereen aan z’n trekken komt. Blijkbaar zijn we alweer een uur bezig als Raptor toch echt nog de cinema ruimte van dichtbij wil bekijken. Ik ben fan van dat idee, ik heb er alleen kort naar binnen gekeken maar niet echt in geweest nog. De film op het scherm wordt een beetje genegeerd als ik word bestempeld tot de nieuwe hoofdfilm en meteen ook weer op dit bed geneukt word. Ik schuif een beetje naar de rand van het bed zodat ik de aangeboden pik kan pijpen. Er wordt verder afgewisseld en er worden nog wat condooms volgespoten diep in mijn kutje.

Raptor besluit rond half9 dat het mooi is geweest, ik moet van het bed af komen. Hij zit lekker op de eerste rij stoelen en ik kniel voor hem neer en neem z’n pik in mijn mond. De dag beginnen met pijpen en eindigen met pijpen… leuk! Ik reageer ergens op door te zeggen dat dit het meest actieve pijpen is wat ik de hele dag heb gedaan, waarop zeer verrassend (maar niet heus) wordt gereageerd door mijn haar te grijpen en me even te facefucken voordat ik weer zelf het tempo mag bepalen. Als ik de vraag krijg of ik nog zaad over mijn tieten wil hebben, hoef ik geen moment na te denken en knik ik enthousiast van JAAA. Snel lig ik dus weer op een hoekje van het bed en krijg ik nog een stuk of 4 heerlijke ladingen zaad over mijn meloenen gespoten. Dat is pas echt een heerlijk einde van een geile dag…

Even snel het zaad van me af spoelen (aww) en iets voor 9u lopen we de verder lege cinema uit. Ik voel m’n kutje nog heerlijk gevoelig zijn, helemaal schraal geneukt.

Wat een plezier vandaag zeg. Namen en gezichten, ik ben er niet heel goed in. Plus, mijn gezichtsveld werd vaak gehinderd doordat ik druk was met pijpen… ik heb dus geen flauw idee wie me allemaal heeft geneukt.
Overall, echt heerlijk. Ik heb geen haantjesgedrag gemerkt of zo, er werd afgewisseld om anderen ook een kans te geven (of even op adem te komen?), waardoor ik heerlijk bijna nonstop gebruikt werd. Ik heb een paar keer (2-3) een herinnering moeten geven ‘geen anaal’ als ik een vinger toch echt bij mijn kontje voelde, maar daar werd steeds direct naar geluisterd.
Dingen voor de volgende keer… ik hoorde van een klikker of een stift meenemen om te turven hoe vaak ik ben geneukt en heb gepijpt, dat lijkt me leuk.

Dankjulliewel iedereen die heeft meegedaan, en ik kom absoluut weer terug!
Fruit is gezond, ik heb heel erg genoten van alle bananen!
ik ben een onverzadigbare bbw slet, hou van neuken en pijpen
Gebruikersavatar
watermeloen
Berichten: 31
Lid geworden op: 18 jun 2022 19:31
Geaardheid: hetero
Geslacht: Vrouw / Cis-vrouw
Leeftijd: 32
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een vrouw en zoek een MAN
Contacteer:

Re: Fantastisch fruitbuffet

Bericht door watermeloen »

Nog een aanvulling ‘the day after’… in slaap komen kostte een beetje moeite. Mijn haar opnieuw borstelen was ik niet aan begonnen, ik heb het lekker thuis onder een warme douche gewassen net als de rest van mijn lichaam. Ik voelde het toen ook al… zeer gevoelig kutje die nog nagloeit en klopt van alle aandacht eerder op de dag. Uiteindelijk slaap ik als een blok, uitgeput.
De dag erna… is mijn focus ver te zoeken. Volgende keer misschien maar een dagje vrij nemen? Heerlijk nagenieten nog. Mijn nek voelt een beetje stijf van alle gekke houdingen, maar dat komt vanzelf goed. Ook mijn rug protesteert een beetje. Ik geniet van de herinneringen.
ik ben een onverzadigbare bbw slet, hou van neuken en pijpen
Gebruikersavatar
randomguest2
Berichten: 9
Lid geworden op: 22 sep 2022 15:52
Geaardheid: hetero
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 0
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
Contacteer:

Re: Fantastisch fruitbuffet

Bericht door randomguest2 »

Watermeloen, je was fantastisch! Het was mijn allereerste keer in de EC en ik was dus speciaal voor jou gekomen....
Hopelijk zien we je snel weer terug!
Gebruikersavatar
koen540
Berichten: 121
Lid geworden op: 19 okt 2010 14:08
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 39
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
Contacteer:

Re: Fantastisch fruitbuffet

Bericht door koen540 »

Hé Meloentje, je was geweldig .. heb je minimaal 5x mogen neuken en als de conditie het liet afweten vulden enkele actieve heren elkaar goed aan. Ik stelde de dp voor om samen met goed actieve donkere gast te doen.. het was ff zoeken maar het lukte…er was een relaxte geile sfeer… ik zie uit naar een vervolg… groeten Koen
Gebruikersavatar
Benno
Berichten: 525
Lid geworden op: 03 okt 2018 12:35
Geaardheid: hetero
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 0
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
Geaardheid bij stel: Homo seksueel
Contacteer:

Re: Fantastisch fruitbuffet

Bericht door Benno »

Goed om te leze dat je er intens van genoten hebt.
Tot de volgende keer!

Mijn verslag staat hier: https://www.eroticcinema.nl/forum/viewtopic.php?f=22&t=68963
Gebruikersavatar
Patrick666
Berichten: 183
Lid geworden op: 24 apr 2014 08:45
Geaardheid: hetero
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 47
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
Geaardheid bij stel: Homo seksueel
Fetish: Puppy play
Contacteer:

Re: Fantastisch fruitbuffet

Bericht door Patrick666 »

Hoi Meloentje, Het was de reis vanuit Limburg weer meer dan waard... Wat heb ik genoten...
Nakedguy
Berichten: 2
Lid geworden op: 16 nov 2022 22:44
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 37
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
Contacteer:

Re: Fantastisch fruitbuffet

Bericht door Nakedguy »

Watermeloen, ook al was ik er net bij, je belevenis heeft mijn banaan tot knappen gebracht! Ik hou je hier in de gaten ;-)
Gebruikersavatar
Bee
Berichten: 18
Lid geworden op: 20 jul 2021 09:47
Geaardheid: bi
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 60
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een MAN
Geaardheid bij stel: Hij biseksueel
Fetish: Squirting
Contacteer:

Re: Fantastisch fruitbuffet

Bericht door Bee »

Gorgeous, gorgeous boobs!
Plaats reactie
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 7 gasten