ORGIE MET 9 DAMES OP MAANDAG

Swingers en Stellen kunnen hier berichten plaatsen
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Benno
Berichten: 525
Lid geworden op: 03 okt 2018 12:35
Geaardheid: hetero
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 0
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
Geaardheid bij stel: Homo seksueel
Contacteer:

ORGIE MET 9 DAMES OP MAANDAG

Bericht door Benno »

Met een beurse pik schrijf ik dit verslag. Na een succesvolle orgie op 3 oktober, lijkt het me een goed idee om er nog maar een te organiseren. Gisteren is het zover. Aanvang 12 uur, maar ik ben er een half uur eerder, evenals een aantal andere heren (waaronder Lex, Sem en Ferry). Het is naaktdag en buiten erg koud. Zonder activiteit is het best koud om in EC rond te lopen, maar de belofte van lekkere bezigheden die straks gaan beginnen houdt ons warm.

Als eerste komen om 12 uur Ben en Heidi binnen, bijna tegelijk met Watermeloen en haar slut handler (zoals ze het zelf noemt). Watermeloen merkt op dat er nog niet veel dames zijn. Ik zeg: "Die komen zo", waarop zij lachend zegt: "Ja, ik wist dat ik vandaag moest delen".
Kort daarna komen Buurman en Juicy binnen. Die heb ik heel lang niet gezien en ik begroet ze hartelijk en praat wat bij terwijl ze zich uitkleden. Watermeloen ligt al gauw in de sling en er verzamelt zich een groepje rond omheen. Terwijl Watermeloen geneukt wordt in de sling, begint Juicy een paar pikken om zich heen beet te pakken, een ervan zit aan mij vast. Ze gaat naar beneden en begint ook die pikken te pijpen. Er zijn intussen behoorlijk wat mannen bijgekomen, waaronder Martijn, Blackco, Gezell, Bert, Nick, Babbel, Rachid, Jack, Paul, Chandon en Roel. Uiteraard moet ik ook Watermeloen even neuken in de sling. Haar enorme borsten deinen mee op het ritme van mijn stoten.

Als ik even bij de lockers ben, kom ik daar een dame tegen die ik niet ken, maar uiteraard wel ga begroeten. Ze is klein en blond en heeft een erg leuke uitstraling en een accent waaruit ik opmaak dat ze waarschijnlijk uit het Oosten van het land komt. Ze heet F. Ze is hier nog nooit geweest en is verrast. Het blijkt dat ze is uitgenodigd door andere bezoekers, maar die hebben niet gezegd dat het om een dergelijke orgie ging. Eddie komt binnen met T en A. Zij blijken F te hebben uitgenodigd. Enfin iedereen gaat uit de kleren en even later liggen de dames op het grote matras. Juicy en Buurman zie ik op de bank. Ik probeer Juicy staand te neuken terwijl ze op de bank knielt. Ze spoort me aan om vooral hard door te neuken, maar wat een ongemakkelijke houding. Liever verder op het bed. Daar komt even later ook F liggen, die ik beter probeer te leren kennen door eerst maar eens haar kutje te likken en haar daarna te neuken. Dat bevalt uitstekend en het lijkt F ook wel te bevallen. Rachid staat te popelen om het van me over te nemen, dus ik sta mijn plaats af. Ik neuk Heidi op z'n hondjes en later A in missio. En Juicy ook nog eens. Om eerlijk te zijn duizelt het me een beetje van de veelheid aan indrukken, dus het kan zijn dat ik van alles door elkaar haal.

Terwijl ik een van de dames hard op z'n hondjes aan het nemen ben, zie ik Johan en Cindy binnenkomen. Ik ga naar hun toe om ze te begroeten en leidt ze rond. Cindy is hier nog niet eerder geweest. Later als ze op de bank zitten, pijpt Cindy mij en Paul. Ik probeer haar ook op de bank te neuken, maar dat is voor mij echt niet het handigste meubelstuk hiervoor. Dus verplaatsten we naar een comfortabelere plek, namelijk de sling. Er komt een jongen binnen die er voor het eerst is. Hij kan zijn ogen niet geloven. Overal zijn dames en hij mag overal aankomen. We moeten hem uitleggen dat dit niet een normale dag is. Op andere dagen zou het wel eens een stuk saaier kunnen zijn.

Er is overal ook van alles te zien. Dames die met elkaar spelen, dames die squirten, die hard geneukt worden. Overal klinken kreten van genot. Dennis komt later binnen, maar zie ik niet veel later Cindy verwennen. Diana is ook binnen. En kort daarna ook Rick en Marjo en ook Sander en Anita.
Terwijl ik met Marjo en Rick sta te kletsen (en Marjo zich omkleedt in een zeer spannend setje) beklaagt Diana zich erover dat ze helemaal geen aandacht krijgt. Ik neem haar mee naar de sling en neuk haar daar. Vervolgens neemt Roel het over. Ik ga intussen kijken bij Rick en Marjo, die in de gay cinema zitten. Het is zo druk dat we echt alle ruimtes nodig hebben. Zij pijpt hem en gaat daarna op zijn pik zitten. Daarna neemt ze plaats op het bed, waar ik van haar zalige kutje snul en haar dan hard neuk. Ze gaat daarna op haar knieën zitten, zodat ik en verschillende andere heren haar op z'n hondjes kunnen neuken. Als even later de sling vrij komt, gaat Marjo daar in liggen en ook daar neuk ik haar weer met verve.

Regelmatig moet ik inmiddels pauzeren wegens ademnood en uitputting, maar het is allemaal zo geil, dat ik toch steeds weer verder wil. Watermeloen ligt op het bed in de heterocinema en ik neuk haar daar met mijn gezicht tussen haar meloenen. Op de gang sta ik even later met een groepje te praten als ik zie dat ik nog maar heel weinig tijd heb. Uiterlijk 14.15 uur moet ik vertrekken, want ik word nog verwacht te werken vanmiddag. Nou vooruit, nog een rondje dan. F wordt op het bed in de gay cinema geneukt door Ferry. Sem wordt gepijpt. Ik vraag of ik even mag inbreken en dat mag. F gaat er zelfs voor op haar rug liggen en ik kruip bovenop haar. Als ik haar begin te neuken grijpt ze me beet en trekt me naar zich toe. We zoenen en het neuken wordt heel intens en intiem. Haar heerlijke kleine lijf golft onder mij en ze pareert mijn stoten. Ik voel een orgasme aanrollen vanuit mijn tenen en kom dan ook brullend klaar. Een heerlijke afsluiting van een geweldige middag.
Ik wil alle aanwezigen bedanken voor hun komst, ook degenen die ik vergeten ben te noemen. Het is veel werk om een dergelijk feestje te organiseren, maar als het zo geslaagd is, is het de moeite waard.
Laatst gewijzigd door Benno op 27 nov 2022 00:05, 3 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
Chandon
Berichten: 446
Lid geworden op: 21 apr 2022 22:24
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 0
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
Geaardheid bij stel: Beide biseksueel
Contacteer:

Re: ORGIE MET 9 DAMES OP MAANDAG

Bericht door Chandon »

Was super!! Ik was nog doorgegaan met Lex en Eddy Eagle en gegadigen samen met een ander stel waar k de naam van ben vergeten😬... zo die blonde had een uithoudings vermogen (en 2 piercings in dr schaamlippen)ah einde voordat k vertrok heb k t nog even flink lang en hard overgenomen terwijl dr mondje vol zat met pik van haar vriend. De andere guys waren even op adem ah komen voor volgende rondes want deze meid was en is onverzadigbaar!.Terwijl watermeloen zich tegoed deed met een boel pikken id cinema zaal was ze volgens mij bijna tot sluit gebleven.
Ik moest helaas vertrekken rond een uurtje of 16.45(goede workout vanaf 12uur)😉want er moest eten op tafel komen aangezien thuisbezorgd.nl even geen optie was. Daarnaast op mn werk toch nog vrij weten te te regelen op korte termijn. had gezegd dat k vrij wou vanwege “activiteiten dag”….’
De rest ging nog door die hebben niks vh wk meegemaakt volgens mij.😂😂

En t stel id sling meid met kort haar en dat ongelofelijk sexy outfitje van wit leren bandjes dan. Wauw 🤩 😍.
Wat een super mooi geil en leuk stel was dat. Te sexy!!!

En juicy dat kontje en dat lijf zo fenomenaal. . . Zo n leuk karakter heeft ze. En dr vriend is gewoon een chille en fijne dude. K neukte dr meerdere malen doggy, heerlijk! En wat kan ze zuigen☺️. Was een geslaagd dagje leuke mensen, lekker sociaal, lekker seksen en geen haantjes.

Amen 🙏🏼
Gebruikersavatar
Benno
Berichten: 525
Lid geworden op: 03 okt 2018 12:35
Geaardheid: hetero
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 0
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
Geaardheid bij stel: Homo seksueel
Contacteer:

Re: ORGIE MET 9 DAMES OP MAANDAG

Bericht door Benno »

Het zou leuk zijn als er nog andere mensen die aanwezig waren hun ervaringen hier zouden opschrijven. :D
Gebruikersavatar
willemmaas
Berichten: 52
Lid geworden op: 09 nov 2021 23:47
Geaardheid: hetero
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 75
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
Geaardheid bij stel: Beide hetero
Contacteer:

Re: ORGIE MET 9 DAMES OP MAANDAG

Bericht door willemmaas »

was zeker een super middag , heb lekker genoten bij div dames . dame in witte leren lingerie heb ik lang kunnen genieten in de swing . Eindelijk had ik geluk had eigenlijk een afspraak om 13.00 uur daar binnen. Door de drukte niet gesproken helaas.
Ook lekker gepijpt door een dame van stel door de gloryhole .

De kleine blonde dame is zeker een leuke dame . we ging gelijk weg


Kom volgende week weer langs
Gebruikersavatar
watermeloen
Berichten: 31
Lid geworden op: 18 jun 2022 19:31
Geaardheid: hetero
Geslacht: Vrouw / Cis-vrouw
Leeftijd: 32
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een vrouw en zoek een MAN
Contacteer:

Re: ORGIE MET 9 DAMES OP MAANDAG

Bericht door watermeloen »

Was inderdaad een superleuke dag!! Kijk uit naar een eventuele volgende keer ;)

Ben uiteindelijk zelf rond 17u geloof ik richting huis gegaan, het zat er dit keer niet in om tot sluit te blijven. Wie weet in de toekomst...
ik ben een onverzadigbare bbw slet, hou van neuken en pijpen
Gebruikersavatar
koen540
Berichten: 121
Lid geworden op: 19 okt 2010 14:08
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 39
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
Contacteer:

Re: ORGIE MET 9 DAMES OP MAANDAG

Bericht door koen540 »

Kwam wat later in de middag binnen.. wat een sfeer en activiteiten.. waren inderdaad een aantal bekende .. rond 17.00 uur liep het af dus ging mij ook weer aankleden. Wilde net weggaan toen er een leuk jong stel binnen kwam. Dus inderdaad alles weer uit.. ze hadden eerst een rondleiding en gingen zich ook uitkleden. De dame ging heel doelgericht naar de glory holes in de darkroom. Wij waren met nog iets van 4 kerels over. Haar vriend ging met haar mee het hokje in. Een van de kerels stak zijn pik vanuit de ruimte door het gat. Ik stak via het aangrenzende hokje mijn pik door het gat.. en merkte hoe zij beide pikken heerlijk bewerkte met handen en een zalig pijpbekkie..na verloop van tijd was het dan helaas echt tijd om definitief aan te kleden
Gebruikersavatar
willemmaas
Berichten: 52
Lid geworden op: 09 nov 2021 23:47
Geaardheid: hetero
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 75
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
Geaardheid bij stel: Beide hetero
Contacteer:

Re: ORGIE MET 9 DAMES OP MAANDAG

Bericht door willemmaas »

watermeloen heb lekker je kutje gevingerd en jij lang mijn geile pik met piercing vast gehouden terwijl je geneukt werd door geile pikken.
Gebruikersavatar
Patrick666
Berichten: 183
Lid geworden op: 24 apr 2014 08:45
Geaardheid: hetero
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 47
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
Geaardheid bij stel: Homo seksueel
Fetish: Puppy play
Contacteer:

Re: ORGIE MET 9 DAMES OP MAANDAG

Bericht door Patrick666 »

Ik heb weer een leuk feestje gemist. Misschien toch weer eens langs gaan op de Maandag als ik in het Noorden moet werken...
Gebruikersavatar
Bidelicious
Berichten: 5
Lid geworden op: 17 sep 2016 17:17
Geaardheid: bi
Geslacht: Non-binair
Leeftijd: 45
Waar ben je op naar zoek?: Wij zijn een stel en zoeken een ANDER STEL
Geaardheid bij stel: Beide biseksueel
Fetish: Crossdresser
Contacteer:

Re: ORGIE MET 9 DAMES OP MAANDAG

Bericht door Bidelicious »

hallo allemaal. Die dag, maandag 21 november was ik net voor 12.00 uur binnen. Voor mij aan de kassa stond een prachtige blonde dame die later als single ook de ruimtes betrad en zeer actief mee deed. Het was al behoorlijk druk en wat ging het al flink tekeer toen ik binnen kwam. Een flink aantal goed uitziende mannen met stevige piemels (waar ik van houd) en een tweetal mooie slanke dames. Later kwamen een wat oudere dame alleen en nog een paar stellen binnen. Ik heb een fijne middag beleefd met vriendelijke mensen. Wat ik een beetje jammer vond, is dat er weinig op bi gebied onder de mannen te beleven viel. Graag wil ik eens met mijn vriendin samen komen als weer zo'n orgie met meerdere stellen wordt georganiseerd op de maandag. Graag dan ook bistellen of bi mannen voor meer bi contact, niet alleen onder de dames maar ook onder de mannen. Overigens een gelukkig, gezond en geil 2023 gewenst voor allemaal.
Gebruikersavatar
sexy-boy1
Berichten: 148
Lid geworden op: 02 jan 2009 20:19
Geaardheid: hetero
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 40
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
Locatie: utrecht
Contacteer:

Re: ORGIE MET 9 DAMES OP MAANDAG

Bericht door sexy-boy1 »

Wauw....heb dus heel wat gemist
Plaats reactie
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 11 gasten