HEMELSE CELESTE

Swingers en Stellen kunnen hier berichten plaatsen
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Benno
Berichten: 525
Lid geworden op: 03 okt 2018 12:35
Geaardheid: hetero
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 0
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
Geaardheid bij stel: Homo seksueel
Contacteer:

HEMELSE CELESTE

Bericht door Benno »

Celeste heeft al een tijdje plannen om eens naar EC Amersfoort te komen. Ze is al een keer in Hilversum geweest, maar dat was geen onverdeeld succes. Vandaag heeft ze besloten te gaan, maar het wordt pas rond 16 uur. Ik ben er al eerder in de middag en tref Eddie aan en Mieke en Peter. Eddie heeft Mieke al uitgebreid geneukt. Ik nog niet, dus als ik me heb uitgekleed ga ik eerst een babbeltje maken en neem daarna Mieke mee naar de sling. Daar neuk ik haar en lik ik haar kutje totdat ze heerlijk klaarkomt. Later op het grote bed neuk ik haar op z'n hondjes en kom dan brullend klaar.
Als Mieke en Peter daarna bezig zijn te vertrekken komen ook Chandon en Pleasuretown binnen. Ook zij komen omdat ze benieuwd zijn naar Celeste. Aangezien het op dat moment pas 15 uur is, besluit ik eerst maar even wat anders te gaan doen en later terug te komen.

Om een uur of 15.45 kom ik weer binnen en zie bij de balie een prachtige jongedame, die net van Merle wat instructies krijgt over waar ze binnen moet zijn. "Zal ik even meelopen?", bied ik aan. We lopen samen naar binnen en ik laat haar de ruimtes zien. Ze heeft op zich wel oren naar de gynaecologenstoel, maar vindt die er wat gammel uitzien. Het valt me op dat ze een vlotte babbel heeft en er kennelijk totaal geen moeite mee heeft om als jonge vrouw alleen naar EC te komen. Ze weet duidelijk wat ze wil. We kleden ons uit. Ik heb mijn kleren altijd in no time in de locker zitten. Zij is wat voorzichtiger want onder haar kleren vandaan komt een prachtige netbody met kousen eraan vast. Ze trekt een paar naaldhakken aan die haar ineens een stuk groter maken. Ze heeft een hemels lichaam (vandaar de naam Celeste waarschijnlijk) met mooie ronde, zachte borsten met lekker grote tepels. Ze heeft deels blond, deels wat donkerder haar en een flink aantal tatoos. Celeste is echt een mooie dame met een knap gezicht en een open uitstraling. Ze geeft ons de keus: gynaecologenstoel of sling? We kiezen unaniem voor de sling. Ik help haar erin en streel dan haar lichaam. Mmmm, lekker zachte huid. Ik buk voorover om haar kutje te proeven. Ze smaakt zoet en nat. Erg lang houd ik het niet vol voordat mijn steigerende pik mij duidelijk maakt dat er geneukt moet gaan worden. Terwijl ik blijf door likken doe ik een condoom om en in een vloeiende beweging sta ik op en steek mijn pik in dat heerlijke kutje. Ik vermoedde het al, maar nu weet ik het zeker: Celeste is gekomen om langdurig goed doorgeneukt te worden. Dus ik doe mijn best om dat af te trappen.

Ik neuk er driftig op los en ga er tamelijk lang mee door, me intussen welbewust dat er anderen staan te wachten die ook willen. Behalve Eddie, Chandon en Pleasuretown zijn er nog enkele heren die eromheen staan en zich te goed doen aan het heerlijke lijf van Celeste. Ze ligt als een prinses te genieten in de sling en laat dat ook duidelijk horen. Uiteindelijk sta ik enigszins met tegenzin mijn plaats af. Eerst aan Eddie, die niet eens echt lang nodig heeft. Hier heeft hij de hele middag op gewacht, kreunt hij, waarna hij luid schreeuwend klaarkomt. Chandon is de volgende. Ook hij gaat behoorlijk lang door, voordat ik eindelijk weer mag. Ik neuk me een slag in de rondte. Ook Pleasuretown doet een duit in het zakje. Het is prettig om met een clubje mannen te zijn, die elkaar goed kennen. Daardoor verloopt de samenwerking heel soepel, wat erin resulteert dat het kutje van Celeste nooit langer dan enkele seconden ongebruikt is. We kijken elkaar regelmatig aan met een blik van: boffen wij even!

Al vanaf dat ik Celeste's kutje vanmiddag voor het eerst voelde, vraag ik me af of ze ook zal kunnen squirten. Dat ga ik nu proberen. Ik positioneer me naast de sling en breng twee vingers in, die ik ritmisch op e neer beweeg. Het begint te soppen en te spetteren en Celeste geeft een gil. De vloer onder de sling wordt nat. Megageil word ik ervan, dus dat wordt meteen weer neuken. We wisselen elkaar af en laten elkaar de ruimte. Ook de andere mannen die erom heen staan komen aan de beurt. Diversen komen klaar. Als Chandon en Pleasuretown (en Eddie voor de tweede keer in korte tijd) ook gekomen zijn, ga ik Celeste's kutje weer likken. Ik concentreer me erop en merk dat ik goed zit. Celeste laat ook weten dat het lekker is wat ik doe. Dan stop ik er twee vingers bij in om haar Gspot te masseren. Dat vind ze helemaal heerlijk. Ik ga er mee door totdat ze heftig klaarkomt, haar heupen omhoog stuwend. Hierna zegt ze even 2 seconden pauze te willen. Ze gaat even naar het toilet en vrijwel meteen daarna is ze weer good to go.

We kijken nog even bij de gynaecologenstoel, maar besluiten toch naar het grote bed te gaan. Daar neemt Celeste op haar knieën plaats , met haar hoofd plat op het bed. Wat een heerlijk kontje en wat is het zalig om haar op z'n hondjes te neuken. Ook dit wisselen we weer af. Er is een Engelstalige jongeman, die ook graag even wil en die in no time klaar komt. Geen probleem, dan gaan wij wel weer. Zelf ben ik vandaag bijzonder op dreef. Ik ga elke keer door totdat ik even op adem moet komen en zodra ik weer de kans krijg duik ik er weer op. Celeste gaat ook nog op haar rug liggen en dat biedt weer een nieuwe sensatie om haar in missio te kunnen neuken.

Als ze na verloop van tijd aangeeft haar benen even te willen strekken (liggend op bed, dat wel) ga ik heel zachtjes aan haar clitje likken. Langzaam openen haar benen zich steeds meer en begint ze zwaarder te ademen. Ze komt hard klaar en duwt haar kutje tegen mijn mond aan. Meteen daarna neuk ik haar een laatste keer en kom dan hard brullend klaar. Celeste vind het genoeg geweest en ik moet me gaan haasten, want het is al laat. Ik heb echt heel erg genoten van Celeste en hoop haar zeker vaker te gaan tegenkomen. Wat een topper!
Laatst gewijzigd door Benno op 20 feb 2023 16:15, 2 keer totaal gewijzigd.
morriss
Berichten: 1
Lid geworden op: 15 apr 2022 23:47
Geaardheid: bi
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 19
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
Contacteer:

Re: HEMELSE CELESTE

Bericht door morriss »

Wat een heerlijk geil verhaal. Met een brullende pik lees ik dit!!
Gebruikersavatar
Joey122
Berichten: 59
Lid geworden op: 24 aug 2022 19:53
Geaardheid: bi
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 25
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
Geaardheid bij stel: Beide biseksueel
Locatie: Arnhem
Contacteer:

Re: HEMELSE CELESTE

Bericht door Joey122 »

Alleen het verhaal is al geil genoeg
Gebruikersavatar
Patrick666
Berichten: 183
Lid geworden op: 24 apr 2014 08:45
Geaardheid: hetero
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 47
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
Geaardheid bij stel: Homo seksueel
Fetish: Puppy play
Contacteer:

Re: HEMELSE CELESTE

Bericht door Patrick666 »

Klinkt weer als een lekker dagje bij de EC
Gebruikersavatar
Chandon
Berichten: 446
Lid geworden op: 21 apr 2022 22:24
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 0
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
Geaardheid bij stel: Beide biseksueel
Contacteer:

Re: HEMELSE CELESTE

Bericht door Chandon »

Op deze mooie zaterdagmiddag kwam ik de ec binnen groette Merle aan de kassa k ging naar beneden kwam Benno tegen en leerde pleasuretown kennen. Benno van “hey Chandon”. En stelde me netjes aan Mieke en Peter voor. Ze zeiden je bent te laat “we hadden je eerder verwacht”( voor de lol) maar k dacht dat ze een geintje maakten 😂maar ze gingen echt naar huis na diverse rondes schijnt. Aardig stel btw.
Maar goed later ging ik (buttnaked)met Eddie Eagle filosoferen over het leven(toch grappig in een sexcinema) kwam Benno in ene naar beneden met een zeer prachtige verschijning die hij boven in de winkel was tegengekomen. Dat moet Celeste zijn.
Wat een mooie meid wat een uitstraling en energie! Gewoon een plaatje een pracht verschijning. Super leuk karakter en recht door zee(ok Celeste dat waren wel genoeg compliment voor vandaag gebasseerd op waarheid.lol)ze was daar bij de kluisjes ah klooien… de ec had waarschijnlijk haar een niet goeie sleutel meegegeven. Zei mopperend van “dat is wel een minpunt”.
Afijn de heren Eddy E. en Benno hadden nog wel wat euro’s op zak (eigenlijk eerder in hun kluisje aangezien we id nieuwste mode gehult waren n.a.v. Adam en Eva qua inspiratie) om Celeste van opbergruimte te voorzien.
Ze kleden zich uit en was gehuld in een prachtig zwarte netbody haar borsten en tattoos kwamen perfect uit net als haar bil en de rest van haar prachtige lichaam
“Nou” zegt ze om meteen maar met de deur in huis te vallen”waar zullen we beginnen”. Deze prachtdame laat er geen gras over groeien. “ gynaecologen stoel?”. Wij”neh die is oncomfortabel maar als je wilt laten we maar gaan kijken daar.
Maar die stoel was veels te hoog afgesteld bij de benen. Waarschijnlijk heeft daar iemand ingelegen met een beenformaat van Pino qua lengte.
K stel dat ding af sloop m half want die pin flikkerde eruit(sorry ec k heb m weer gemaakt, it wasn’t me😂).
Benno wist nog ergens een matje voor je voeten of knieën vandaan te toveren voor evt bij de gynastoel.
Je weetwel zoeentje die ze ook bij je plaatselijke gym hebben hangen maar dan van miniformaat bedoeld voor je knieën voor bij in de gloryhole als je id rol bent van schandknaap of vrouw.Nooit geweten dat die daar hing ook weer wat geleerd.

Neh gyna stoel werd t m niet aangezien je als man zijnde op die stangen moet staan en capriolen als Adriaan uit moet gaan halen om enigszins diegene in spe te kunnen penetreren.
Het leven kan al zwaar genoeg zijn😅.
Dit hier mag dan wel af en toe een circus zijn maar dan wel van een heel ander level.

Wij stemden unaniem voor de sling. Wij hoffelijk Celeste erin getild met haar sexynaaldhakken waarvan Benno zei van “die hak heeft dezelfde lengte als” wees hij naar mn pik🙀😂.
En nee t waren geen minihakjes.
Benno en ik streelde haar bij haar borsten. k moest haar poesje voelen en zo die was al flink nat….Benno begon haar te likken en penetreerde haar flink goed. Daarna tik m aan tik m af mijn beurt.
k wou haar eerst proeven voordat we te werk gaan. een woord sweet as candy. wauw k stak m erin eerst rustige en daarna harde stoten maar de ketting bij haar hoofd bungelde tegen een andere ketting aan. Dat staal op staal geluid is oorverdovend maar een andere heer hield m netjes vast toen we verder gingen met het spel des levens.
Eddy kwam erna en die kwam flink goed klaar in haar. toen Benno die zijn werk deed als "squirtmaster B”en nog wat aanwezige mannen volgden. “ff maar een handdoekje onder de sling jongens”? want t was een pleasure paradise daar beneden.
K wou pleasuretown zeggen😉 die t er ook uitermate van nam.
Toen kwam ik weer k begon steeds harder en harder te stoten.
Op de een of halve manier had ik t gevoel dat deze meid meer en nog harder kan incasseren maar ja even aftasten wat wel en niet kan natuurlijk.wel zo respectvol. is eigenlijk zoiets van je gaat op thinderdate en zegt tegen die chick ik bind je vast en ik trek je uitelkaar terwijl je dr net ken. Dan dat moment tast je natuurlijk ook af wat wel en niet kan(gebeuren) oftewel de kat uit de boom kijken.
Alleen bij Celeste hebben we die hele eerste fase van lovie dovie dating shizzle en dergelijke ongein overgeslagen natuurlijk😉.
Ik harder en harder stoten ze kreunde van genot. M’n orgasme kwam in fase s opbouwend. Is vrij nieuw voor me. Fase prikkel nivea1 fase prikkel niveau 2 goed concentreren Chandon anders moet je weer op nieuw beginnen nrtje fase 3 en 4 en mn jonge heer werd gelanceerd in dat strakke kutje.mmmmm “ok jongens pauze waar zijn mijn smintjes” zei ze.
Alleen net op dat moment was het de beurt van een Engels man maar die moest nog even wachten.
Wij op adem gekomen water gedronken en heel fijn dat we met een leuke groep waren die elkaar naadloos aanvoelden. Geen stremmingen lekker los gewoon goed zoals t is.
Wij naar t grote bed.
Celeste deed haar billen omhoog en ging voorover plat. Nou ah werk natuurlijk Benno stak m af en daarna de 2e ronde mijn beurt en tjeez in die positie voelden ze goddelijk strak aan.
Das was pas feest 🎉 met toeters en bellen en slingers en balonnen. Ze kreunde van genot mn pik werd harder k stootte haar hard en vervolgens heel rustig ritmisch.
Vervolgens wees k naar die Engelsman aangezien hij zijn beurt af had gestaan tijdens blessure tijd.
Nederland was ah spelen maar wij hadden ook een thuis wedstrijd!
Nog geen 5 laat staan 10 minuten was er geen pik of tong ingeweest. Netjes denk ik maar zo.
Ze ging op dr rug en vervolgens kwam ik weer lekker klaar. Benno zorgde voor de Finale ronde en net toen hij klaar was kwam Merle binnen en zei “jongens over 10 min gaat t licht aan”. Wij zo “is goed dit was toch de laatste ronde”.
We waren er met z’n +/- 6en dacht ik niet te druk lekker rustig.
Was een mooie dag
Wij na afloop aankleden en nog met z’n alleen een beetje nakletsen en vroegen of er nog op of aanmerkingen zijn en eventueel in cijfers. vroegen voor de gein aan Merle vd Ec of ze nog wat notulen wou opnemen maar t hoefde niet want Celeste was een tevreden vrouw😉.
Ging daarna nog even lekker nagenieten , dromerig langs de grachten van Amersfoort struinen met een broodje en een koffie.

Thxz Celeste. Xxx

Ondergetekende Chandon
Plaats reactie
Gebruikers op dit forum: Bing [Bot] en 17 gasten