Naaktdag 2 februari

Swingers en Stellen kunnen hier berichten plaatsen
Plaats reactie
Singer717
Berichten: 101
Lid geworden op: 31 jan 2023 14:09
Geaardheid: hetero
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 46
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
Geaardheid bij stel: Beide hetero
Fetish: Cuckolding
Contacteer:

Naaktdag 2 februari

Bericht door Singer717 »

Vanmorgen/middag bij de naaktdag geweest.
Het was mijn eerste keer.

Ondanks dat het heel erg druk was heb ik een paar geweldige mensen ontmoet. De sfeer was echt super en gemoedelijk. Aan iedereen die er was: Dank jullie wel Ik heb super genoten
Gebruikersavatar
venga
Berichten: 180
Lid geworden op: 21 mei 2011 07:25
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 43
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
Contacteer:

Re: Naaktdag 2 februari

Bericht door venga »

Beste Singer, wat ben jij met je neus in de boter gevallen. :P Ik was al zeer lang niet meer in de EC geweest. Ik kwam binnen en hoorde dat ik er niet in mocht. Kluisjes bezet en tassen op. Fuck!! dacht ik even, maar wist zeker dat er een feestje gaande was.

Eenmaal binnen bleek dat er drie dames aanwezig waren die er zeker pap van lusten. De eerste vrouw waarmee ik in gesprek raakte was F. Blond sensueel en uitdagend. Zij is opgegroeid op een boerderij, niet ver van de plek waar ik op een boerderij woon. Ik voelde een klik, verloor mijzelf in haar blozende blik en mooie ogen. Wat een spontane meid waar ik lekkere dingetjes mee had willen doen. Ik was nu echt geil maar helaas, ..... ik was te laat. :roll:

Gelukkig waren mijn kansen niet verkeken. Ook A. was aanwezig met haar liefdevolle man. Ook A heeft lang blond haar en een paar grijze ogen die uitdagend oplichtte onder de blacklight. Ik genoot van haar slanke lijf, haar kleine borsten, prachtige tepels en de overgave waarmee zij die middag heel wat pikken in haar grotje heeft ontvangen. Wat is zij die middag enorm verwend, het ging maar door!. Meestal kom ik maar 1x klaar, maar deze middag ontstond na de sling toch nog een spontane neukpartij op het bed in de centrale ruimte.

Voldaan heb ik de EC verlaten. Mijn tas ingeleverd bij de 2 dames achter de kassa. Dames die voor mij nieuw waren. Meestal is dat voor mij wennen, maar deze dames wisten de drukte goed te managen en ondanks dat ik even moest wachten voelde ik mij welkom. Echt goeie gastvrouwen.

Tnks allemaal
Singer717
Berichten: 101
Lid geworden op: 31 jan 2023 14:09
Geaardheid: hetero
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 46
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
Geaardheid bij stel: Beide hetero
Fetish: Cuckolding
Contacteer:

Re: Naaktdag 2 februari

Bericht door Singer717 »

Het was echt een toffe sfeer.
Het bleek dat veel vrouwen en mannen allemaal samen hadden afgesproken.
Ik ben vergeten te vragen wanneer de volgende keer zal zijn en ook waar. Normaal gesproken spraken ze niet af in de EC maar ik heb de indruk dat ze nog wel weer een keer terugkomen
Gebruikersavatar
RichardUtrecht
Berichten: 3
Lid geworden op: 02 feb 2023 11:03
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 55
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
Geaardheid bij stel: Beide biseksueel
Fetish: Squirting
Contacteer:

Re: Naaktdag 2 februari

Bericht door RichardUtrecht »

Donderdag was echt fantastisch en een echte verrassing met die heerlijke dames.
Bedankt dames en waar / wanneer zouden we jullie weer kunnen treffen?
X Richard
Ik ben een slanke schone geschoren 50-plusser en hou van ontspannende sex met lieve personen waar iedereen zich prettig bij voelt.
Plaats reactie
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 11 gasten