EVA SOLO (OF NIET?)

Swingers en Stellen kunnen hier berichten plaatsen
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Benno
Berichten: 525
Lid geworden op: 03 okt 2018 12:35
Geaardheid: hetero
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 0
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
Geaardheid bij stel: Homo seksueel
Contacteer:

EVA SOLO (OF NIET?)

Bericht door Benno »

Vanmiddag besluit ik om weer eens op de bonnefooi naar EC te gaan. Vaak spreek ik iets af of ga af op een oproep die op het forum staat, maar vandaag ga ik zomaar. Als ik om half 2 binnenkom zitten op de voorste rij van de heterocinema een dame en een heer (hotstel50), die overigens wel hebben aangekondigd (zag ik later). Ik kleed mij uit bij de lockers en zie dan een dame alleen binnenkomen. Ze is lang en slank en heeft lang rood haar. Ik groet haar en stel mezelf voor. "Eva", zegt ze. Ze kleedt zich uit tot een mooi netpakje dat haar lichaam fraai omsluit. Het is zo'n alles in een ding, waar als het ware jarretels en kousen aan vast zitten. Er gaan nog een paar hakken onder en dan is ze er klaar voor.

Ik laat haar de darkroom zien, waar ze zich zeer geïnteresseerd toont in de sling. "Zou je er ook op je buik in kunnen?", vraagt ze. Ze probeert het door er gebogen overheen te gaan staan. Ik positioneer me erachter alsof ik haar zo zou neuken. We concluderen dat het niet bijzonder geschikt is. In zo'n situatie wil je toch liever een iets vastere ondergrond, zoals het grote bed. Dus dan richting de heterocinema, waar we op de voorste rij plaats nemen. Eva begint meteen haar eigen kutje te strelen. Ik streel de rest van haar lichaam, dat bijzonder fijn aanvoelt. Dan laat ze me haar kutje voelen. Dat is heel klein en strak, maar oh zo heerlijk. Ik ga er even voor op mijn knieën zitten om het van dichtbij te bekijken en als ik er dan toch zo dicht bij zit kan ik er meteen even aan likken. Ze gaat er verder voor onderuit zitten, zodat ik er ook eerst 1 en daarna 2 vingers in kan laten glijden.

Zoals zich laat raden word ik vreselijk opgewonden van dit alles. Ik vraag Eva of ze op het bed wil komen liggen. "Op de rand?", vraagt ze. "Nee, ga maar helemaal erop liggen, dan kom ik erbij", zeg ik. Eva gaat heerlijk voor me liggen. Ik doe een condoom om en steek mijn steigerende pik in haar kutje. Dat vindt ze lekker, merk ik al gauw. Als ik het tempo opvoer, zegt ze ook "Ik vind het heerlijk als je hard stoot". Dat is niet tegen dovemansoren gezegd. Ik stoot hard en snel. Eerst leunend over haar heen, later meer rechtop, waarbij ik haar benen omhoog tegen mijn lichaam houd. Tim is intussen bij haar hoofd komen staan en Eva trekt hem terwijl ze geneukt wordt. Langs de andere kant is er een man die Eva's borsten betast en die, wanneer ik even pauzeer, haar kutje likt. "Was je al klaar?", vraagt Eva. "Nee", zeg ik "ik moest even uitblazen, maar nu ga ik weer verder". Ik pak de draad weer op waar ik gebleven ben. Tim wordt intussen zo lekker getrokken dat hij klaarkomt over de borsten van Eva. Ik stel daarna voor om verder te gaan op het grote matras waar we wat meer ruimte hebben.

Bij het grote bed gaat Eva eerst gebogen over het bed staan, maar met haar lange benen en hoge hakken kan ik er niet echt goed bij. Dus vraag ik haar op haar knieën op het bed plaats te nemen, waarna ik haar doggy kan neuken. Dat geeft de mogelijkheid om wat harde te stoten en dat doe ik dan ook. Zo hard en zo lang ik kan. Het lijkt steeds warmer te worden in EC, maar bij navraag blijkt dat aan mij te liggen. Ik neuk door als een Duracell konijn tot ik echt even moet uitblazen en afkoelen. Tim heeft weer post gevat bij het hoofd van Eva en wordt nu gepijpt en komt weer klaar. Een andere man neukt haar even, maar is snel klaar. Ik ben daardoor wel weer even op krachten gekomen en neuk nog eens alsof mijn leven er van afhangt. Ik experimenteer met wat dingetjes, zoals voorzichtig een duim tegen haar kontgaatje. Daar heeft ze geen bezwaar tegen, dus maak ik mijn duim vochtig en laat m naar binnen glijden. Ook pak ik heur haar vast terwijl ik blijf stoten. Tja, je weet niet wat er mag e wat niet, dus uitproberen maar. Als ik weer moet pauzeren/uitblazen gaat Tim op zijn rug onder Eva liggen en gaat zij op zijn gezicht zitten. Dat ziet er erg lekker uit. Vooral als Eva daarna omdraait in een 69-positie. Daar blijven ze lang in liggen totdat Tim aangeeft dat het op zo korte termijn niet een derde keer gaat lukken. Toch blijft hij dapper door likken. Eva heeft mij intussen bij mijn pik gepakt en trekt en daarna pijpt ze mij. Iemand vraagt of ze het lekker vindt om gelikt te worden. "Ja", zegt ze "maar ik vind het nog lekkerder om geneukt te worden". Als een goed verstaander heb ik aan een half woord genoeg en ik vraag haar om weer op haar rug te gaan liggen. Ik heb water gedronken, ben afgekoeld en op adem gekomen. Ik ben er klaar voor! Met frisse geile energie ga ik er tegenaan. Ik neuk haar en geniet van haar heerlijke lijf en van de geile blikken die ze me toewerpt. Mijn orgasme komt uit mijn tenen en ik kom brullend klaar.

Als ik even later terug kom van het toilet zie ik dat een grote, lange man met haar bezig is. Ze gaat voor hem op de rand liggen en hij betast haar kutje alvorens zijn pik erin te steken. Als hij dat zonder condoom wil doen, zeg ik hem "Zou je niet eerst een condoom omdoen?". Zegt hij: "Ik hoor bij haar, ik ben haar partner". Blijkt dat hij er de hele tijd op een afstand bij is geweest. Sterker nog: Hans (zo heet hij) was al eerder binnen, zodat het leek alsof Eva alleen was. Nou ja... mij hoor je niet klagen hoor. Ik ben anderhalf uur heerlijk bezig geweest en heb me uitstekend vermaakt. Nu is Hans aan de beurt. Als ik Eva even later nog even spreek zegt ze: "Het is anders zo. Als we samen komen dan durven mannen mij niet zomaar aan te spreken". Ik zeg: "Nou, ik wel hoor". Maar ze heeft gelijk. De dynamiek zou heel anders zijn geweest als ze zich vanaf het begin als stel hadden gepresenteerd. Vlak voordat ik naar huis ga zie ik nog hoe Hans Eva neukt tegen het wandrek in de darkroom. Terwijl hij neukt pakt hij raar ruw bij heur haar en slaat haar flink hard op haar billen. Oké dan, ik had misschien niet zo voorzichtig hoeven zijn. Wie weet een volgende keer. Want deze middag met Eva smaakt beslist naar meer.
Laatst gewijzigd door Benno op 15 apr 2023 08:38, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
Chandon
Berichten: 446
Lid geworden op: 21 apr 2022 22:24
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 0
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
Geaardheid bij stel: Beide biseksueel
Contacteer:

Re: EVA ALLEEN OP BEZOEK (OF NIET?)

Bericht door Chandon »

Prachtig zo op de bonne foi maar dan op voorbedachte rade door Eva terwijl haar man toekijkt🤤😉
Gebruikersavatar
Tim_NL
Berichten: 7
Lid geworden op: 25 aug 2020 13:49
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 48
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
Contacteer:

Re: EVA ALLEEN OP BEZOEK (OF NIET?)

Bericht door Tim_NL »

Hé, dat wist ik niet, dat Eva nog een partner bij zich had (hoi Hans :-)).
Stelbuitensex
Berichten: 38
Lid geworden op: 22 nov 2015 11:17
Geaardheid: bi
Geslacht: Non-binair
Leeftijd: 50
Waar ben je op naar zoek?: Wij zijn een stel en zoeken een MAN
Geaardheid bij stel: Beide biseksueel
Contacteer:

Re: EVA ALLEEN OP BEZOEK (OF NIET?)

Bericht door Stelbuitensex »

Wat een leuk idee van Eva en partner...
Plaats reactie
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 6 gasten