Sunny saturday

Swingers en Stellen kunnen hier berichten plaatsen
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Chandon
Berichten: 466
Lid geworden op: 21 apr 2022 22:24
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 0
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
Geaardheid bij stel: Beide biseksueel
Contacteer:

Sunny saturday

Bericht door Chandon »

Sunny saturday

Het is zaterdag 24 juni wel te verstaan.
Na een knallende gangbang saturday vorige zaterdag met Jenn en René waar ik al voorheen contact mee had, had René het idee een nieuwe zaterdag te plannen met een leuk select groepje.

24 juni de zon scheen lekker en had mijn stoute schoenen( nee slippers)aangetrokken
Aangekomen op Amersfoort pompte de beats door mijn koptelefoon. Ik was vrij vroeg dus nog lekker een rondje door Amersfoort helemaal in mijn eigen wereldje. Heerlijk.
Mooie plekken, hofjes, natuur de vogels floten er driftig op los. Leuk zo n stukje Amersfoort cultuur. Eigenlijk het geen aan informatie wat je niet wilt lezen aangezien het voornamelijk over geil en vunzigheid gaat😂.
Sjoffelend op mijn slippers aangekomen had ik met Jenn en René voor de cinema afgesproken.
Ik zag ze id verte staan en de prachtige Jenn zag mij ook en keek een klein beetje verlegen weg. Jaja dacht ik ze is alles behalve verlegen deze dame.
We hadden ook nog sucubus uitgenodigd. Ik dacht een extra mooi geil element in de 3 rondes des geneugtes mag een fluffer/sub niet ontbreken.
Na contact met haar op genomen te hebben was er een fijne klik. Net als met Jenn en René dat klikte meteen perfect.
Ze was iets later dus even een praatje ad kassa gemaakt en gingen de cinema alvast in.
Spannend!
René had zijn sletje al de hele week voorbereid(maar dan ook letterlijk) voor een dag als deze.
Jenn naar t toilet om haar om te kleden.
De genodigde mannen Eddie Eagle, Lex, Benno, Geilneef en Doen stonden al netjes ih gareel om het prachtige sletje onder handen te nemen.
Ik had nog contact opgenomen met een paar andere gasten maar helaas geen respons.
René pakten 2 halsbanden uit zijn tas eentje voor Jenn en eentje voor Sucubus. Hij zei Succubus is van ons en alles wat van ons is blijf je van af. En deze Pitbull legde de regels uit.Helder en duidelijk.
Overigens Succubus was al binnen. Ik ging een praatje maken en we gaven elkaar een knuffel.pratende met succubus voelde ik een paar heerlijke handen vanachter mijn rug over mijn lichaam glijden. Het was Jenn(Godzijdank) die een sowwww fakking geil mooi zwart sja hoe zou ik het omschrijven .. een body dat alleen uit 2 bandjes bestond die over haar tepels liep door als een sort off jarretels met open kruis en haar billen waren goed zichtbaar. Wat een bil!
Succubus in een rood latex topje en rokje met niks eronder aan was ook zeer appetijtelijk .
De eerste ronde deed Jenn bouncend met haar prachtig lichaam rondborstig en dr mooi volle bil een showtje. Alle mannen werden gek.
René en Jenn keken toe. De gasten werden gek en gingen in een kringetje met hun stijve lul om haar heen staan.
Tijd voor het welkoms pijpje. Ze zoog als eerste Benno af met lange halen.
Daarna ik.
Ik zei je moet nog meer mannen groeten. Geil neef stond naast mij samen met Doen. Ik zei je vergeet mensen. Ik wees naar Lex en Eddie.
Het kringetje rond en we gingen naar de gynaecologen stoel. Als eerst nam ik de afstrap en neukte en zoende Jenn innig. Ik stond op een stang te bungelen en te penetreren. Ja voor zoiets moois hoor je kennelijk wel moeite te doen.
Benno volgde. Hij was slimmer hij stond op die stang met zn slippers, geilneef pakte haar erna evenals Eddie, Doen en Lex.
Voor Lex was die stoel de perfecte hoogte hij stond letterlijk met beide benen op de grond. Er werd afgewisseld en de mannen konden er geen genoeg van krijgen. Sucubus onze fluffer deed goed haar werk ze pakte glijmiddel en en verzorgde Jenns kutje goed. Ze ging Jenn penetreren met haar hele hand. René gaf haar instructie hoe ze het beste kon doen. 3 4 vingers duwde onze fluffer erin samen met een tril speeltje op Jenn haar klitje.kermend van genot. Deze slet slijt je niet. Deze slet verscheurt gewoon mannen. Ik zei tegen Sucubus brave meid als je geluk hebt maak je promotie wat vervolgens ook gebeurde. Want niet kort erna moest ze tegen de rekken aan staan en ze kreeg pakken slaag van Jenn en René op haar bil en tussen haar benen. Tak tak tak luide het aan haar binnenkant van haar benen en Rene draaide sadistische nog net niet haar tepels eraf.
René zei wat tegen haar en het was ja meest ja meester. Geniet je! Ja meester!
Ik voelde haar kutje. Ze was nat. Samen met zijn 3 en zorgde en sloegen we rode plekken op haar bil.
Pauze. Water drinken en een tussentijdse evaluatie.we gingen naar de hetero cinema. Rene vuiste Slet Jenn klaar maar deze keer in body zwart bestaande uit verticale bandjes. K kan het niet uitleggen je had het moeten ervaren.
Om en om neukte alle genodigden haar en deepthroate haar. Totdat Rene zei ze heeft nog een wens en die weet jij wel Chandon.
Ik zei Dp! Wij willen dp! En moedigde t publiek aan om dp te roepen!
Geil neef ging met zijn stijve onder haar liggen. Alhoewel hij had niet veel keus ik zei”geilneef ga s ff onder haar liggen”. Niet dat ie t erg vond ofzo.
En ik stopte mn lul in haar bil. Mmmm wat een sensatie. Dat ging geolied. Ik zei er mist nog een pik voor in haar mond. Of kutje! Zei ik. En Succubus stond met haar prachtig kutje boven slet Jenn. Jenn had haar gulzig mondje lekker vol met een kutje en 2 palen in haar. . Later ging ze zich omdraaien met haar kutje naar mij toe en een pik in haar kontje onder haar. Het ging ok maar k merkte dat ik deze dp postie nog niet zo vaak heb gedaan de piemels floepte er aan alle kanten uit maar goed jongens pauze time out.
De 3e ronde.Succubus werd id sling gezet met haar mooie kutje stond ze richting Jenn. Jenn had een prachtige lichtblauwe net body aan. Zo wat maakten zei er een mooi werk van.
Jen ging met 2 daarna 3 vingers in sucubus kutje. Terwijl René zijn hand op Succubus haar mond deed werd ze Pompend en zagend het als ritme door Jenn onderhanden genomen.Succubus squirten als een malle terwijl Rene haar bij haar halse pakte en ik draaide aan die mooie roze tepeltje. Op die pracht borstjes waren 2 markerings plekken te zien die René hiervoor heeft aangericht. Het squirt vocht spetterde in het gezicht van René en mij. Jenn onze sub dame veranderde in een duivelse dominante dame. Haar pracht gezichtje ging van stout naar een wel ervaren domimatrix. Zow die wist wat haar te doen stond. Ze schoot meteen in haar rol. Van genot kreunde en steunde Succubus. Je zou bijna medelijden met haar hebben zoveel genot..
De pret is over.Succubus uit de sling en slet Jenn ging erin. René zei”Succubus moet je Chandon niet eens bedanken voor het organiseren!
Ze stak liefelijk haar handje uit. Ik zo op je. Knieën!Deze mooie jonge roodharige wulpse slanke meid die schijnbaar heel dominant kan zijn als ze in haar rol is dat menig mannen hart heeft weten te breken dit even ter info.
Ze begon als een verslaafde mij te pijpen. Heerlijk warm zacht en strak is dat mondje van haar.terijl Jenn id sling lag betaste ik haar mooie ronde stevige borsten terwijl Sucubus mij vol van passie pijpte.
Goedzo brave meid zoals het hoort.
Mijn beurt om Jenn te gaan neuken. Ik dauwde m erin terwijl Jenn een gezichtsmasker op had. Als reactie”dat is Chandon dat voel ik”. De mannen begonnen een beetje op te raken. Er waren 2 gelukkigen uit het publiek die over haar borsten mochten spuiten. Een engelstalige was klaar maar Jenn ging nog met zijn pik spelen ondanks die overgevoelig was. Hij wou niet weg of toch wel😂. Arme man. Werd op zijn eikel gemarteld van genot en wist nou niet of ie weg moest lopen of dat Jenn verder ging met zijn lul😂. De 2e die op haar borsten klaar kwam was ook de sjaak. Die vloog bijna een gat id lucht hoe Jenn die net klaargekomen pik bewerkte met haar nageltjes. Ze lachte guitig en sarcastisch tegelijkertijd. Ja dat is pas kut hè een lekker wijf die aan je overgevoelige pik zit. En dan loop je weg of onderga je helse irritaties dat eigenlijk geen irritatie is. Maar goed ik begon haar harder en harder te neuken op naar de 6e versnelling . Bam bam bam begon het te luiden en die waas voor mijn gezicht en de storing in mijn kop begon te werken. Kreunen en kreunen wat Jenn deed. De vonken sprongen ervan af. Een hand trok ik aan haar halsband en de andere hield ik vast aan de sling adem halen concentratie en weer ff aflossen en werd overgenomen om even op adem te komen.
En kort daarna nam k t over terwijl ze lex zijn lul in haar mond nam.ok mooi dit word flink door palen.
En ging door voor enkele minuten terwijl en id tussentijd terwijl k ah neuken was ging ik maar een gesprek beginnen over t weer met de gasten erom heen terwijl Jenn hulpeloos te grazen werd genomen door mij tijdens het neuken. Terwijl René aan haar hoofdeind stond neukte ik haar pleuris hard en harder voor de eind ronde. Vandaag de loef af weten te steken evenals de eindronde.
Jenn klom uit de sling en begon me als om af te ronden hard te pijpen.
Elke keer kwam ik tot mn hoogte punt maar toch weer niet. Ja k kom bijna maar iemand maakte zo’n mwa zacht uitgedrukt een onstuimige kont opmerking waar deze wereld niks aan heeft dat ik zoiets had van gap meen je dit serieus.. Dus Jenn je krijgt nog zaad van me te goed😉.
Natuurlijk met de hele klik nog even gezellig na praten terwijl ik en Jenn met onze lichamen zwoel tegen elkaar ah schuifelen waren en ah zoenen. K voelde me gewoon weer tiener.
Op naar de douche samen metSuccubus gingen we saampjes intiem douchen. De rolluiken waren naar beneden. Niemand kon getuigen zijn van wat we daar ah uitspoken waren. Wat een heerlijk fijn intiem momentje was dat lichamelijk als geestelijk en ow wat een leuke, lieve intelligente meid ben je toch met goed gespreksstof. We genoten en t mooie is dat we elkaar op deze manier id ec voor het eerst hebben leren kennen.
We liepen met zijn 4 en en geilneef naar buiten.
Een knuffel en een kus aan beide dames. Een bromance hug aan René en een boks aan geilneef en we vervolgeden de reis weer naar ons dagelijks bestaan. Op de terugweg kwam ik Eddie toevallig nog tegen of hij mij mij t is maar hoe je t wend of keert…dus had voor onderweg nog een gezellige gespreks partner en zo vervolgenden de avonturiers weer hun eigen weg.

Mannen bedankt voor jullie inzet en samen horigheid.
Jenn, René enSuccubus het was een mooie dag😇
Laatst gewijzigd door Chandon op 25 jun 2023 10:36, 6 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
Mike1966
Berichten: 333
Lid geworden op: 06 feb 2023 09:26
Geaardheid: bi
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 56
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
Geaardheid bij stel: Hij biseksueel
Contacteer:

Re: Sunny saturday

Bericht door Mike1966 »

Spetterende middag!
Vraag mij af of er nog andere waren dan de uitverkorene? Zo ja keken die andere toe? Deden die niet mee? De regels werden van te voren uitgelegd! Maar voor wie dan? Gewoon vragen die ik heb want dat het een geile aanblik geweest moet zijn dat geloof ik wel 😊😁
Ik ben een 56 jarige man niet bang van bi contact in het spel, jong van geest, slank sportief normaal postuur en normaal geschapen(vind ik zelf 😊) altijd geheel intiem glad geschoren en hygiënisch, tevens voorzien van tepel piercings.
Gebruikersavatar
Chandon
Berichten: 466
Lid geworden op: 21 apr 2022 22:24
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 0
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
Geaardheid bij stel: Beide biseksueel
Contacteer:

Re: Sunny saturday

Bericht door Chandon »

Mike1966 schreef: 24 jun 2023 23:05 Spetterende middag!
Vraag mij af of er nog andere waren dan de uitverkorene? Zo ja keken die andere toe? Deden die niet mee? De regels werden van te voren uitgelegd! Maar voor wie dan? Gewoon vragen die ik heb want dat het een geile aanblik geweest moet zijn dat geloof ik wel 😊😁
Best veel keken er toe maar hielden gepaste afstand. 2 gelukkigen mochten over haar heen spuiten omdat ze t netjes vroegen.en eentje werd weggewieberd omdat hij zonder enig communicatie probeerde te mengen en aanraken tot 2 maal toe. Het verschilt ofcourse per stel en setting maar het is een ander verhaal als de spelregels goed uit word gelegd.
Waar was je btw ik had je nog uitgenodigd 😉😇.
Gebruikersavatar
Mike1966
Berichten: 333
Lid geworden op: 06 feb 2023 09:26
Geaardheid: bi
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 56
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
Geaardheid bij stel: Hij biseksueel
Contacteer:

Re: Sunny saturday

Bericht door Mike1966 »

Chandon schreef: 24 jun 2023 23:28
Mike1966 schreef: 24 jun 2023 23:05 Spetterende middag!
Vraag mij af of er nog andere waren dan de uitverkorene? Zo ja keken die andere toe? Deden die niet mee? De regels werden van te voren uitgelegd! Maar voor wie dan? Gewoon vragen die ik heb want dat het een geile aanblik geweest moet zijn dat geloof ik wel 😊😁
Best veel keken er toe maar hielden gepaste afstand. 2 gelukkigen mochten over haar heen spuiten omdat ze t netjes vroegen.en eentje werd weggewieberd omdat hij zonder enig communicatie probeerde te mengen en aanraken tot 2 maal toe. Het verschilt ofcourse per stel en setting maar het is een ander verhaal als de spelregels goed uit word gelegd.
Waar was je btw ik had je nog uitgenodigd 😉😇.
Oke goed om te horen dat er voor jullie feestje ook belangstelling aanwezig was buiten het geselecteerde groepje om. Ik had je netjes laten weten dat ik niet aanwezig kon zijn dus dat moet geen verrassing geweest zijn 😉😊
Ik ben een 56 jarige man niet bang van bi contact in het spel, jong van geest, slank sportief normaal postuur en normaal geschapen(vind ik zelf 😊) altijd geheel intiem glad geschoren en hygiënisch, tevens voorzien van tepel piercings.
Gebruikersavatar
Chandon
Berichten: 466
Lid geworden op: 21 apr 2022 22:24
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 0
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
Geaardheid bij stel: Beide biseksueel
Contacteer:

Re: Sunny saturday

Bericht door Chandon »

Sorry had volgens mij tussen de regels van je berichtje gelezen of ik wou weer eens lezen wat ik wou lezen😎. Maar alsnog ben je welkom bij de volgende keren😉.
Mike1966 schreef: 25 jun 2023 07:23
Chandon schreef: 24 jun 2023 23:28
Mike1966 schreef: 24 jun 2023 23:05 Spetterende middag!
Vraag mij af of er nog andere waren dan de uitverkorene? Zo ja keken die andere toe? Deden die niet mee? De regels werden van te voren uitgelegd! Maar voor wie dan? Gewoon vragen die ik heb want dat het een geile aanblik geweest moet zijn dat geloof ik wel 😊😁
Best veel keken er toe maar hielden gepaste afstand. 2 gelukkigen mochten over haar heen spuiten omdat ze t netjes vroegen.en eentje werd weggewieberd omdat hij zonder enig communicatie probeerde te mengen en aanraken tot 2 maal toe. Het verschilt ofcourse per stel en setting maar het is een ander verhaal als de spelregels goed uit word gelegd.
Waar was je btw ik had je nog uitgenodigd 😉😇.
Oke goed om te horen dat er voor jullie feestje ook belangstelling aanwezig was buiten het geselecteerde groepje om. Ik had je netjes laten weten dat ik niet aanwezig kon zijn dus dat moet geen verrassing geweest zijn 😉😊
Plaats reactie
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 2 gasten