En zo kan het dus ook…
- Benno
- Geaardheid: hetero
- Geslacht: Man / Cis-man
- Leeftijd: 0
- Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
- Geaardheid bij stel: Homo seksueel
- Contacteer:
Re: En zo kan het dus ook…
Doe je volgende keer mee?Ondeugendekrul schreef: ↑05 nov 2023 20:37 Jaaaaaa nu weet ik t wel, je hebt donderdag gemist!en zo te lezen heb ik gister iets gemist!
-
- Geaardheid: hetero
- Geslacht: Vrouw / Cis-vrouw
- Leeftijd: 100
- Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een vrouw en zoek een MAN
- Fetish: (BD)SM
- Contacteer:
wie weet!Benno schreef: ↑05 nov 2023 22:36Doe je volgende keer mee?Ondeugendekrul schreef: ↑05 nov 2023 20:37 Jaaaaaa nu weet ik t wel, je hebt donderdag gemist!en zo te lezen heb ik gister iets gemist!
- Chandon
- Geaardheid bij stel: Beide biseksueel
Ondeugendekrul schreef: ↑06 nov 2023 11:33wie weet!Benno schreef: ↑05 nov 2023 22:36Doe je volgende keer mee?Ondeugendekrul schreef: ↑05 nov 2023 20:37 Jaaaaaa nu weet ik t wel, je hebt donderdag gemist!en zo te lezen heb ik gister iets gemist!
![]()
- Mike1966
- Geaardheid: bi
- Leeftijd: 58
- Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
- Contacteer:
Goed om te lezen dat het weer een top zaterdag was en dat het respect, dat er meestal gewoon is, nu ook weer de boventoon voerde!
Ook hoop ik mijn glazenbol niet definitief kwijt te zijn zodat ik er een volgende keer, bij een gezellig samenzijn, ook weer eens bij kan zijn
Ook hoop ik mijn glazenbol niet definitief kwijt te zijn zodat ik er een volgende keer, bij een gezellig samenzijn, ook weer eens bij kan zijn
Tegenwoordig veelvuldig op het “stoute” speelpad met mijn sexual soulmate, die tevens mijn FWB en slet Poezenbeestje (bi-V) is.
- Chandon
- Geaardheid bij stel: Beide biseksueel
Hehe, leuk Mike!
K dacht er ff een klein detailtje eraan toe te voegen
.
K dacht er ff een klein detailtje eraan toe te voegen
Mike1966 schreef: ↑07 nov 2023 07:44 Goed om te lezen dat het weer een top zaterdag was en dat het respect, dat er meestal gewoon is, nu ook weer de boventoon voerde!
Ook hoop ik mijn glazenbol niet definitief kwijt te zijn zodat ik er een volgende keer, bij een gezellig samenzijn, ook weer eens bij kan zijn![]()
Gebruikers op dit forum: kinkygast en 7 gasten