Ik had al poosje terug contact met het stel lekkerlangleuk.
Hun foto toonde mijn intresse op het forum.
Id ochtend mn ritueeltje gedaan en op naar de ec te Amersfoort. Eenmaal daar aangekomen zag ik een lange man met een prachtige knappe dame bij de kassa staan.
Ik groette hun.
Ze gingen de cinema in maar voordat ze de cinema ingingen moest de dame zich eerst nog omkleden.
Ik ging al vast naar binnen.Uitgekleed en wel stond ik daar. Het stel kwam binnen. Ze had een masker op en een gagbal in haar mondje.
Deze /haar man was kort maar krachtig .
Weinig woorden maar ze waren er voor een doel.
En dat is dat zijn sletje geneukt moet worden.”geen gevinger geaai en gestreel.haar kutje is beschikbaar en ze trekt alleen maar af" . Waren de intructies. Ok cool. Ze ging liggen haar man beveelde haar om mij af te trekken en zij trok hem ook af.”heb je condoom? “ja natuurlijk” zei ik.als eerste mocht ik haar neuken.oei wat voelt zij lekker aan. Ik begon haar ritmisch te neuken en harder.
Terwijl ik naar haar gemaskerde gezicht keek met haar gagbal in begon ik steeds harder te stoten.Ze kreunde van opwinding maar ook van spanning. Een vreemde man gewoon op en in haar..Joost was id hetero cinema en hoorde mijn harde welbekende stoten uit de andere zaal komen. Hij dacht van “hey actie". Als ik zachter aan had gedaan dan hoogst waarschijnlijk had hij t veel later door.
Toen ging ze haar man pijpen en een man voor mij nam haar van achteren.Nou ik stond er naast dus (met toestemming) sprong ik op haar om haar doggy te neuken.
Die mooie volle ronde bil voelde stevig en zacht aan.Prachtig gezicht was dit. Ikzou wel uren lang door kunnen gaan maar ja voor t sociale aspect laten we maar delen. Ik dacht van dit is zo prachtig geil lekker even mijn mind omzetten op klaarkom modus .Maar met zo n bil en prachtlichaam is dat niet zo heel moeilijk. Mmmm ik spoot mn rubber weer vol in dat strakke kutje. Een kutje als juweeltje. Ondertussen kwam Dennis ook binnen. Hij ging zich om/uitkleden. Zijn beurt maar… de condooms waren op haar man vroeg heeft iemand een condoom?Niemand reageerde. Lekker sociaal ..niet echt dus.Uitgeputte heren die geen energie hadden maar ook niet hun rubber afstaan. Gelukkig heb ik altijd een voorraad. Ik zei tegen Dennis"hier ik heb nog wel, vorige keer was t ook al raak hè met die asianchick zat je ook al zonder"met een knipoog. Hij moest lachen.Dennis deed zijn ding met zijn bbc hij pompte haar goed terwijl ze op haar rug lag. T leek wel of ie neukend ah opdrukken was. Wat een uithoudingsvermogen en souplesse heeft deze man.Ze hadden het bij a wel voor gezien (het stel)en plots op einde liep Benno binnen. Ik stelde Benno voor aan haar man..ikzo" dit is mijn tagteam maatje" hijzo “ik heb hem waaayy back ontmoet".dus voor je t wist Benno er ook bovenop en deed zijn “ding"(hoe toepasselijk ) .Het stel was nu echt klaar en ze gingen zich omkleden en via de zijdeur naar buiten en weg waren ze.Poef! Leek wel tovenarij uit het niks.We spraken t nog even na. Niemand wist door t maskertje hoe ze eruit zag ondanks haar Goddelijke lichaam met prachtige gepiercde borsten. Maar ik wel! Ik zag ze bij de kassa.
Nou t verhaal is wel afgelopen zou je denken maar op t moment kwam mijn andere tagteam maatje Rickjsw aangeparadeerd..Ik “je hebt wat moois gemist.hij “je zei half 4.ik nee man half 3