Feestje 28dec party Water meloen and Hotstel-tippie en gemist party of Zia

Swingers en Stellen kunnen hier berichten plaatsen
Plaats reactie
Capman2022
Berichten: 26
Lid geworden op: 23 nov 2022 23:01
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 0
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
Contacteer:

Feestje 28dec party Water meloen and Hotstel-tippie en gemist party of Zia

Bericht door Capman2022 »

Hello iedereen

Zaterdag 28st december 2023 ging ik naar de EC amesfoort...met een grote vertraging door het werk wat uitliep en de nederlandse spoorwegen die in hun almachtige wijsheid mijn trien achter een trage goederen trein zetten..

Life is fair isn't it? Tot dat het niet uitkomt uiteraard.

Maar ik , koppig als ik was had op het forum gezet om Watermeloen dat ik zou komen dus dan kom ik ook.

Ontdekte ook later een berichtje van Chandon dat ik eventueel mee kon doen aan een party ( uiteraard mits de crew en de dame my chill vonden)

Dus voor mij ook leuk, nieuwe mensen kennen is altijd een win.

Anyway tussen 1600 en 1700 stapte ik de EC binnen. na wat mental support van de vriendelijke crew stapte ik door de poort de sensuele matrix die EC amesfoort in binnen.
Ik hoorde tot mijn plezier een hoop geluiden uit de cinema en uit de grote ruimte. Eerst maar eens de kleding opbergen en dan kijken wie er zijn.


Eerst dacht ik dat alles voorbij was, zag chandon en anderen al bezig met opruimen en deels aankleden maar door dat ze even druk waren kon ik ze niet begroeten, dus dat komt later wel dacht ik.

Ik dacht even... alles was verloren...maar zag toen dat er op het bed was er nog een dame aanwezig en dit bleek dus watermeloen te zijn. At last, zag ik haar dan. Ik snapte waarom ze haar naam gekozen had Op een op ander manier klopt het exact, happy, big, breasts of joy gekoppeld aan een vrolijk persoon. Kreeg spontaan een glimlach op mijn gezicht en ging kennis met haar en haar partner maken.

Watermeloen begroette mij ook en ik zei dat ik capman was, terwijl ik naast het bed ging staan. Blij nu weer een bekende vand e site te ontmoeten, had mijn belofte gedaan dus hierw as ik. En gezien haar lach en de strelingen van haar handen om mijn jongeheer voelde ik dat het goed zat. Hoorde Water meloen even over leggen met haar partner een mocht er bij blijven , ik zou de laaste zijn.

Cap,man , you lucky fuck dacht ik. Life is a bit fair after al.

Ik kwam al snel in de stemming en bekeek hoe een andere broeder aan de gang met Water meloen was. Toen hij moe raakte werd ik toegelaten en ik besloot al mijn energie eens aante wenden . Tijd om watermeloen een glimlach op haar gezicht te geven zei ik- en die boodschap werd met eeen glimlach aangenomen. Al snel aan het werk nadat de compitability check goed was uit gevoerd :)

Rustig beginnen met binnen komen, dan langzaam maar zeker tempo opvoeren en stoten. Das de goede weg om even kennis te maken.
En ook nu weer de juiste. Ik voelde watermeloens lichaam goed aan em speelde mee op haar tempo en versnelde toen naar het mijne. Steeds harden en dan weer zacht , afwisseling en de juiste hoek zoeken..en toen gingen we los. ondertussen gaf ik Watermeloen ook wat komplimenten , voelde goed bij haar en dat waardeerde ik. En zij was blij het te horen en haar partner had een rustige glimlach op zijn gezicht dus zag dat het goed zat.

Kwam in de versnelling en stootte harder en harder totdat aale energie vand e dag eruit knalde en ik toen brullen klaar kwam.
Dat was zeker fun ! Ik pratte nog wat na met Watermeloen en partner en ging mij toen opfrissen.

Wel, ik kwam chandon tegen en werd hartelijk door hem en en paar anderen begroet. Helaas was hun feestje al afgelopen. Ook Zia kam ik tegen eerst op het toilet waaar ik haar naam verkeerd bergeep..dacht dat ze yess hette als bij naam maar met een glimlach zei ze dat ik dat fout hat haar naam was zia.

Humor! Nou moest daar even nog iets op gaan verzinnen om dat te onthouden maar toch kort gebabbeld. Vond het jammer dat ik het feestje had gemist, gezien de gezichten en de sfeer was het een goed geslaagd uitje geworden. Ook een ander man kwam laat binnen en ik meende hem te herkennen van vorig EC bezoek, dus kort even hoi gezegd.

Kwam ook nog een andere bekende broeder tegen die ik bij Suikerpopje/Chandons feestje in hilversum had ontmoet, we gaven elkaar de boks, maar was zijn bijnaam kwijt. had kort even gesprek met hem en ging toen even opnieuw opfrissen. Chanddon en crew namen afscheid maar een neiwue crew kwam uit de hetro cinema, een mysterieus stel dat ik nog niet kende. de man stond op het forum bekend als tippie ( later begreep ik van chandon dat dit hotstel50 was)

Ik zag de dame genieten van een jonge aziatische man die nadat ze op bed waren gekropen elkaar streelden. Later kwam er een grote donkere reus erbij staan die liefde vol door de vrouw werd aangekeken. En de reus besloot daar werk van te maken en kwam tussen haar benen en maakte contact door na een kort voorspel meet diepe stoten in haar te gaan.

Ik keek het even rustig aan en twijfelde, zal ik heet voor gezien houden of toch nog eens warm gaan lopen?
Al snel zag ik een semi-verliefde blik van de vrouw en dacht bij mij zelf..dit zit goed..blijf maar even.

ik wilde een papiertje pakken om mijzelf even af te vegen en kwam in de buurt staan en de dame strekte haar hand naar mij uit. Duidelijke kan de uitnodig niet wezen lijkt mij :) Dus wat gaat een broeder doen? Ook maar even kennis maken dan. Was even korte pauze en ze maakte duidelijk dat ze net als mij contrast mooi vond. Wij donkere mensen hebben iets dat zij er mooi vond dus daar wilde ze graag van genieten. En ik had daar uiteraard geen probleem mee...vandaar dat ik tussendoor haar borsten streelde en kuste. De opwarmingen werden afgewisseld met langdurige tongzoenen terwijl de dame door de reus genomen werd.

Dus even mijn reserves aan spreken en nadat de donkere reus zijn tweede sessie had gedaan wisselde ik met hem af en maakte ik contact. Dit keer geen langzaam opstarten, we gingen snel in de hogere versnelling en begon met goed ritmisch stootwerk.
De dame regeerde met een langzame grom...harder..langer en met een sensuele oooooohhhhmmm grom.

life is very fair. if you work hard for it :)

En ik raakte geinspireerd door haar energie, de reservers werden al snel aangevuld met extra kracht. Ze vond bij mij de juiste gloflengte en dat was best kicken.

fast en the furious + nitro = max stoot werk :)

En dus was ik erg gemotiveerd. tijd om een nieuwe dame een glimlach op haar gezicht te geven.

In de goede versnelling stootte ik door, In- uit- in - uit. Harder en harder.

En zo kwam ik weer brullend tot en einde. tot in mijn tenen. En yes, met een glimlach op de gezicht van de dame dus objective achieved.

Gaf haar ook wat komplemnten en liefde, leerde haar partner tippie kennen die het allemaal goedkeuren hard aangezien.

Toen was ik wel even off line, de zaad productie was wel ten einde :)

Had de condtitie training van de dag er opzitten maar leuke dingen beleefd, mensen ontmoet en goede vibes aan mensen gegeven en terug gekregen.

Dus toch een goede dag na alles !

Thx Chandon, Water meloen, hotstel 50/tippe en Zia.

Mzl

Capman.
Gebruikersavatar
Chandon
Berichten: 467
Lid geworden op: 21 apr 2022 22:24
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 0
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
Geaardheid bij stel: Beide biseksueel

Re: Feestje 28dec party Water meloen and Hotstel-tippie en gemist party of Zia

Bericht door Chandon »

Heel goed gappie k zag je meteen al ad slag gaan voordat ik vertrok😉💪🏽.
Gebruikersavatar
Rickjsw
Berichten: 312
Lid geworden op: 22 jul 2014 22:39
Geaardheid: hetero
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 43
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
Geaardheid bij stel: Beide hetero
Contacteer:

Re: Feestje 28dec party Water meloen and Hotstel-tippie en gemist party of Zia

Bericht door Rickjsw »

Mooi verslag Capman…en je weet het he…
Altijd hard doorschakelen naar de 6e versnelling👿!
hotstel50
Berichten: 42
Lid geworden op: 22 dec 2022 22:36
Geaardheid: hetero
Geslacht: Non-binair
Leeftijd: 70
Waar ben je op naar zoek?: Wij zijn een stel en zoeken een MAN
Geaardheid bij stel: Hij biseksueel
Locatie: Amersfoort
Contacteer:

Re: Feestje 28dec party Water meloen and Hotstel-tippie en gemist party of Zia

Bericht door hotstel50 »

Hallo Capman, weet niet waar de vergissing vandaan komt, maar mijn naam is niet tippie maar gewoon Jan de partner van Connie en we staan hier op het forum als hotstel50.
Connie laat trouwens weten dat ze van je heeft genoten.
Aanraken mag, maar nee is nee
Gebruikersavatar
Chandon
Berichten: 467
Lid geworden op: 21 apr 2022 22:24
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 0
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
Geaardheid bij stel: Beide biseksueel

Re: Feestje 28dec party Water meloen and Hotstel-tippie en gemist party of Zia

Bericht door Chandon »

Kijk dat is nou pas een compliment@capman😉💪🏽
hotstel50 schreef: 03 jan 2024 23:20 Hallo Capman, weet niet waar de vergissing vandaan komt, maar mijn naam is niet tippie maar gewoon Jan de partner van Connie en we staan hier op het forum als hotstel50.
Connie laat trouwens weten dat ze van je heeft genoten.
Capman2022
Berichten: 26
Lid geworden op: 23 nov 2022 23:01
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 0
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
Contacteer:

Re: Feestje 28dec party Water meloen and Hotstel-tippie en gemist party of Zia

Bericht door Capman2022 »

Hello hot stel

Nou dan had ik het dus helemaal verkeerd verstaan :lol:

maar ik ben blij dat jullie goed tijd en plezier hadden van mijn arbeid

thx voor de complimenten

mzl

Capman
Plaats reactie
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 10 gasten