Ik verwachte wel grote drukte en ik ben er de persoon niet naar om in de rij te gaan staan om ergens naar binnen te gaan.En ja een kluisje vind ik ook erg prettig……. Net zo min overigens als dat ik in een rijtje aansluit om vooraan bij een dame te komen staan om dan op je beurt tot actie over te kunnen gaan
Dus 11:45 stond ik al voor de deur en met mij nog wat mensen die ik allen van forum- of andere naam wel kende maar slechts 1 al eerder had ontmoet in het echt
Buiten de stellen die voor het feestje waren uitgenodigd kwamen er deze dag ook nog 3 stellen, die zelf spontaan ( al dan niet hier op het forum aangekondigd ) een bezoekje aan de EC brachten……….
De meeste verslag lezers kennen mij ook van de redelijk lange uitgebreide en gedetailleerde verslagen die ik steevast hier plaats naar een geslaagd EC bezoek.
Dit keer is er echter zoveel gezelligheid, plezier, genot en gewoonweg heerlijke geile momenten geweest dat dit niet te vangen is in een verslag. Ook zal ik verder geen (nick) namen vermelden wie er waren want ik weet zeker dat ik mensen ga vergeten en anderen waar ik de namen niets eens van ken tekort zal doen. In de uren dat ik aanwezig was 12:00 tot 16:15 zijn er minimaal 10 vrouwen/stellen binnen actief geweest. Ik heb het getal 13 zelfs gehoord maar ik heb ze dan ook niet geteld!!! En uiteraard heel veel mannen. Sommige waren er kort, andere de gehele middag maar ik durf wel te zeggen dat een ieder die actief mee wilde spelen met stellen en of dames en aan de door hun gehanteerde criteria voldeden, het gewenste gedrag vertoonde en de juiste hygiëne wisten te hanteren volop aan hun genot hebben kunnen komen!!
En volgens mij hebben die actieve heren ook enorm hun best gedaan om die dames enorm veel genot plezier en gezelligheid te bieden.
Verder is er volgens mij geen onvertogen woord gevallen heeft iedereen zich uitstekend gedragen op 1 punt na. Meermaals is er door het EC personeel verzocht je condoom verpakkingen, gebruikte condooms en tissues in één van de vele prullenmanden te deponeren en niet op de vloer of matrassen achter te laten! Voor hen die het aan gaat een puntje van verbetering
Conclusie: voor heel veel EC bezoekers een knetter geile en gezellige dag in EC Amersfoort
geweest. Allemaal bedankt daarvoor