ROMEINSE ORGIE OP NAAKTDAG

Swingers en Stellen kunnen hier berichten plaatsen
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Benno
Berichten: 527
Lid geworden op: 03 okt 2018 12:35
Geaardheid: hetero
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 0
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
Geaardheid bij stel: Homo seksueel
Contacteer:

ROMEINSE ORGIE OP NAAKTDAG

Bericht door Benno »

Het was weer tijd voor een feestje. Het recept: nodig een aantal actieve dames/koppels uit en daarnaast een overschot actieve heren. Resultaat: een orgie van Romeinse proporties. Zelf denk ik niet per se elke dag aan het Romeinse Rijk, maar drong de vergelijking zich toch even op. Ik heb 13 uur als begintijd aangegeven, maar veel mensen hebben aangegeven al om 12 uur aanwezig te zullen zijn.

Dat blijkt wel als ik iets na 12.30 uur binnenkom. Rondom het grote bed lijkt het wel een kluwen van ineen verstrengelde lichamen. Er zijn 6 dames aanwezig en minstens 40 mannen. Ik groet de vele bekenden (ik ken ruim 90% van de aanwezigen) en kleed me snel uit.
Te midden van de eerdergenoemde kluwen weet ik snel kleine F te vinden, die gastvrij haar armen en benen voor mij opent. We zoenen intens en slechts enkele minuten na binnenkomst lig ik al heerlijk te neuken. En zo gaat het maar door. A is de volgende. Ze ligt op een rand van het bed en ik neuk haar staand totdat haar ogen wegdraaien en ze met haar armen boven haar hoofd zwaaiend klaarkomt.

Juicy en Buurman zijn er voor het eerst in lange tijd weer eens bij. Ik heb ze echt heel lang niet gezien. Ik kan niet wachten om Juicy's sappige poesje weer eens te neuken, maar vooralsnog lukt het niet om bij haar in de buurt te komen. Ze ligt ergens midden op het bed en de mannen staan vrijwel letterlijk in de rij. Mr. Martin heeft twee dames meegenomen: Elsje en Ciske. Beiden zijn ze onvermoeibaar urenlang bezig met pijpen en geneukt worden.

De man van Elke reikt mij een buttplug aan om stiekem in Elke's butt te stoppen terwijl ze een man aan het pijpen is. Haha, ze schrikt er wel van, maar laat hem gewillig inbrengen. Dan laat ze me op de bank zitten en begint ze me te pijpen. Vervolgens kruipt ze over me heen en berijdt me als een volleerde amazone.
Daarna lukt het me om op het matras Juicy te vinden en haar te neuken. Op een gegeven moment draait ze zich om en steekt haar kontje achteruit. Ik neuk haar op z'n hondjes terwijl ze haar Buurman pijpt.

Dan zie ik dat Ciske, een van de meiden van Mr. Martin een prachtig behaard kutje heeft. Ik ken haar nog niet, maar ik ben een groot liefhebber van kutjes met haar. En het is ook nog eens rossig haar! Ik val erop aan en lik Ciske's kutje, waarbij de haartjes lekker in mijn neus kriebelen. Daardoor extra opgewonden geworden neuk ik driftig op los.
Elsje ken ik al wel. Deze liefhebster kan er zo heerlijk van genieten als ze geneukt wordt. Ik heb al bij eerdere gelegenheden ervaren hoe ze non stop kan klaarkomen en ook nu weet ik haar weer volop te laten genieten.

Tussendoor zijn er natuurlijk rustmomenten en is er tijd om bij te kletsen met de vele bekenden. Maar genoeg gekletst, er moet ook geneukt worden. Ik besluit nog eens terug te gaan naar Ciske, omdat ze zo'n lekker behaard kutje heeft. Ik neuk haar zo lang en hard als ik kan en kom dan brullend klaar, terwijl ik me stevig vasthoud aan haar bush. Daarna beetje bijkomen en nog wat kletsen met de aanwezigen. Dan nog hier en daar een beetje neuken totdat het tijd is om terug te gaan naar mijn werkverplichtingen.
Het is sindsdien ook nogal druk geweest qua werk, waardoor nu pas een beknopt verslag. Maar geloof me: het was echt fantastisch leuk, gezellig en geil.

Bedankt aan alle mensen die hebben geholpen om deze Romeinse orgie een succes te maken. Ik heb jullie niet allemaal bij naam genoemd, maar ik hou van jullie allemaal. Speciale dank aan de 6 prachtmeiden die er waren!
Laatst gewijzigd door Benno op 27 apr 2024 15:45, 1 keer totaal gewijzigd.
Gerrit Willem
Berichten: 482
Lid geworden op: 03 jan 2018 20:01
Geslacht: Man / Cis-man
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
Geaardheid bij stel: Homo seksueel
Contacteer:

Re: ROMEINSE ORGIE

Bericht door Gerrit Willem »

Dit was inderdaad weer een middag voor in de boeken.
Als je leest 6 dames en 40 mannen dan denk je al snel dat de verhouding wat scheef is. Echter, de dames waren zeer actief en waren er van begin tot eind zo n beetje. Het waren ook vreselijk leuke dames, een paar had ik eerder ontmoet. Of geneukt, kan je ook zeggen. Het was een goede dag, zowel voor de bezoekers als voor de EC als bedrijf.
Vandaag een biertje drinken, Leve de Koning!
Hoera hoera hoera
🦋Papillon/GW
Singer717
Berichten: 107
Lid geworden op: 31 jan 2023 14:09
Geaardheid: hetero
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 46
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
Geaardheid bij stel: Beide hetero
Fetish: Cuckolding
Contacteer:

Re: ROMEINSE ORGIE OP NAAKTDAG

Bericht door Singer717 »

De volgende keer wil ik er ook weer bij zijn hoor.
Goed voor een aantal "Fuentes" 😉
Plaats reactie
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 6 gasten